امروز : پنجشنبه 4 ژانویه 2024
تاریخ : 2024/01/04 - 5:27 ذخیره فایل ارسال به دوستان

خویشتنداری ایران پاسخ دندان شکن به تروریستها و دشمن نادان

خویشتنداری ایران پاسخ دندان شکن به تروریستها و دشمن نادان ترور جمعی از ایرانیان توسط تروریستهای صهیونیزم و حامیانش فقط بخاطر کشاندن ایران به میدان جنگ است تروریستهای ملت ایران، خوب بدانند ایران یک کشور مخالف جنگ است. هیچوقت حامی جنگ و جنگ افروزی در منطقه نبوده و نیست و نخواهدبود ،چون آرامش ستون اصلی […]

خویشتنداری ایران پاسخ دندان شکن به تروریستها و دشمن نادان

ترور جمعی از ایرانیان توسط تروریستهای صهیونیزم و حامیانش فقط بخاطر کشاندن ایران به میدان جنگ است
تروریستهای ملت ایران، خوب بدانند ایران یک کشور مخالف جنگ است. هیچوقت حامی جنگ و جنگ افروزی در منطقه نبوده و نیست و نخواهدبود ،چون آرامش ستون اصلی توسعه است . حال که سردمداران نادان اسرائیل وحامیانش در جنگ غزه به تله افتاده اند میخواهند ایران را با این ترورها تحریک کرده ،بسوی میدان جنگ هدایت کنند.‼️
دشمن زبون ودرمانده در جنگ غزه ،با ترور ملت ایران میخواهد به شکست های بین المللی خود سرپوش بگذارد.
با توجه به متن بیانیه ای رهبر معظم انقلاب ،دشمن باید تاوان این عمل خبیث و سخیف خودرا بپردازد .

ملت ایران در ۴۵ سال گذشته بعداز پیروزی انقلاب همیشه توسط دشمنان کودک کش به طرق مختلف تهدید شده است. ولی آگاهی ملت ایران و تدبیر رهبر معظم انقلاب توطئه های دشمن را عقیم کرده است .
امروز کلید خروج اسرائیل از درماندگی در جنگ غزه کشاندن ایران به میدان جنگ است .
آنچه رهبر معظم انقلاب دربیانیه خود فرمودند یک پیام جدی است ولی نه الان وبالفور.بلکه در موقع مناسب .
امروز زمان پیش بسوئی میرود که بزودی شاهد درهم ریختگی سیاسی درونی در اسرائیل را شاهد خواهیم بود. درون ریختگی سیاسی دراسرائیل درسایه رفتارهای خویشتنداری ایرانیان است .
پس پاسخ تروریستها در چهارچوب زمان مناسب ،توسط ملت ایران عملی خواهدشد .
امروز سردمداران کشورهای عربی باید به هوش و بگوش باشند اسرائیل کودک کش و جنایتکار در فکر توسعه سیاسی خود در منطقه است .میخواهد با پرچم دوستی با بعضی از کشورهای عربی پیمان دوستی ببندد ولی نقشه آن ، برهم زدن امنیت در منطقه خلیج فارس واختلاف افکنی در بین کشورهای مسلمان است .
ترور صدها ایرانی توسط صهیونیزم درمانده در غزه ، درس بزرگی به کشورهای کوچک و بزرگ‌همسایه های ایران ومنطقه خلیج فارس ومنطقه قفقاز است .
سردمداران کشورهای عربی بدانند دیگر زمان اعتماد به اسرائیل گذشته است . بهترین و قدرتمندترین کشور در منطقه درمقابله باتوطئه های اسرائیل برعلیه امنیت داخلی وبین المللی کشورها ،ایران است . مرزهای ایران بروی کشورهای مسلمان جهان و کشورهای عربی جهت مصون ماندن از توطئه جنایتکاران بخصوص اسرائیل متجاوز ، باز است .
اتحاد بین المللی کشورهای منطقه شاه کلید حفظ امنیت پایدار و توسعه کشورهای مسلمان بخصوص در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه است .
ناگفته نماند ،ملت ایران و مقامات ایران در پاسخ دادن به توطئه صهیونیزم ها در مورد ترور صدها ایرانی ، با خویشتنداری و با اسلحه صبر ،ناظر درماندگی اسرائیل در جنگ‌غزه خواهند بود.
امریکا و کشورهای حامی اسرائیل جهت برون رفت از درماندگی اسرائیل وحامیان اسرائیل در جنگ غزه ،دنبال راهکار هستند. برای این امر ،ایران را میخواهند با ترور جمعی از ایرانیان‌ به میدان جنگ که راه فرار برای اسرائیل است باز کنند.
اگر اسرائیل از درماندگی در جنگ غزه نجات یابد. مطمئناً یکی از توطئه های هزارچاقوی خودرا در قفقاز برعلیه ایران ادامه خواهد داد.
باید سردمداران کشور ترکیه و جمهوری آذربایجان مسائل را خوب رصد کنند تا به دام هزارچاقوی اسرائیل نیفتند.

دراین مقطع از زمان ، نباید توطئه دشمن ،حماسه ایرانیان‌که در اسفندماه ۱۴۰۲ را در انتهابات شاهد خواهیم بود درسایه نگه دارد.
یعضی گروه های بداخلاق درونی درایران به خود آیندو بدانند دشمن درفکر برهم زدن وحدت درونی درایران است .با مارک زدن های ناشایست که ممکن است در شان وجایگاه خودشان باشد به دیگران نثار نکنند.
همه ایرانیان زیر پرچم جمهوری اسلامی و ولایت امر در حفظ ایران زمین آماده اند

رحیم میابی

ارسال دیدگاه