امروز : پنجشنبه 18 ژانویه 2024
تاریخ : 2024/01/18 - 4:32 ذخیره فایل ارسال به دوستان

فرماندار شهرستان مرند: تمامی اقدامات باید در جهت رفاه حال مردمان روستا انجام پذیرد.

فرماندار شهرستان مرند درربازدید میدانی خود از پل ازیاد رفته روستای کندلج گفت  تمامی اقدامات باید در جهت رفاه حال مردمان روستا انجام پذیرد. به گزارش خبرنگار روستایی پایگاه خبری جوان فردا  javanefarda.ir   داود عباسی به دنبال پیگیری رفع مشکل راه دسترسی مردم روستای کندلج، در این محل حاضر شد. وی گفت: در حال حاضر […]

فرماندار شهرستان مرند درربازدید میدانی خود از پل ازیاد رفته روستای کندلج گفت  تمامی اقدامات باید در جهت رفاه حال مردمان روستا انجام پذیرد.

به گزارش خبرنگار روستایی پایگاه خبری جوان فردا  javanefarda.ir   داود عباسی به دنبال پیگیری رفع مشکل راه دسترسی مردم روستای کندلج، در این محل حاضر شد.
وی گفت: در حال حاضر یکی از راههای اصلی عبور و مرور مردم روستای کندلج از زیرگذر راه آهن می باشد که به دلیل عدم دید کافی و عبور تنها یک ماشین سواری، مردمان این روستا در همه حال به خصوص در روزهای پرتردد دچار مشکل می شوند.
فرماندار شهرستان مرند افزود: از ابتدا روزهای انتصاب به عنوان فرماندار مرند پیگیر حل این مشکل بودیم و چندین بار مقامات کشوری و استانی را جهت بازدید از محل و حل مشکل آن به مرند  دعوت کرده و از این محل بازدید به عمل آمده است و امید است با همکاری راهداری و راه آهن، مشکل تردد در این مسیر طی سال آینده رفع گردد.

ارسال دیدگاه