امروز : چهار شنبه 6 مارس 2024
تاریخ : 2024/03/06 - 18:44 ذخیره فایل ارسال به دوستان

خدمت خاموش برای همیشه خاموش شد

نه بزرگ مردم مرند و جلفا به «خدمت خاموش» 🗞 #بیت_اله_احمدی #معصومه_پاشایی بهرام در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ۱۳۹۸ با کسب ۴۰ هزار و ۲۹۴ رای از مجموع ۱۲۵ هزار و ۸۳۰ رای، از حوزه انتخابیه مرند و جلفا نتخاب شد و به مجلس راه یافت. پاشایی این بار اما با ۱۲ هزار و […]

نه بزرگ مردم مرند و جلفا به «خدمت خاموش»

🗞 #بیت_اله_احمدی

#معصومه_پاشایی بهرام در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ۱۳۹۸ با کسب ۴۰ هزار و ۲۹۴ رای از مجموع ۱۲۵ هزار و ۸۳۰ رای، از حوزه انتخابیه مرند و جلفا نتخاب شد و به مجلس راه یافت.
پاشایی این بار اما با ۱۲ هزار و ۱۸۷ رای با نه بزرگ مردم #مرند و #جلفا مواجه شد و آخرین روزهایش در بهارستان را سپری می کند.
یکی از بزرگترین علل شکست پاشایی در انتخابات اخیر، عدم ارتباط مستمر، مستقیم و قوی با مردم بود به گونه‌ای که بسیاری از عملکردهای او در این حدود ۴ سال به سمع و نظر مردم اطلاع رسانی نمی‌شد.
دوری و فرار از رسانه‌ها و خبرنگاران از دیگر علت‌های روگردانی مردم از پاشایی است.
پاشایی در این دوره از انتخابات شعار «خدمت خاموش» را برگزید اما سال‌هاست که مردم با چراغ خاموش میانه‌ای ندارند و شفافیت یکی از مطالبات اصلی مردم به شمار می‌رود.
عملکرد ضعیف معصومه پاشایی به قدری مردم را از او دور کرد که حتی شعار «انقلاب اشتغال» و بمب خبری سرمایه‌گذاری زنوزی در مرند نیز به داد او نرسید.

 

ارسال دیدگاه