امروز : یکشنبه 7 آگوست 2016
تاریخ : 2016/08/07 - 3:56 ذخیره فایل ارسال به دوستان

فرماندار مرند: ما به مردم دروغ نخواهیم گفت.

پیاگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir علیار راستگو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند، در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک هفته کرامت ابراز داشت: مسئولیت های خطیر و بزرگی را در طول خدمت خود انجام داده ام و امیدوارم در دوران خدمت خود در شهرستان مرند بتوانم خدمات شایانی به شهرستان انجام دهم. راستگو […]

راستگو

پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir  علیار راستگو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند، در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک هفته کرامت ابراز داشت: مسئولیت های خطیر و بزرگی را در طول خدمت خود انجام داده ام و امیدوارم در دوران خدمت خود در شهرستان مرند بتوانم خدمات شایانی به شهرستان انجام دهم. راستگو […]

علیار راستگو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند، در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک هفته کرامت ابراز داشت: مسئولیت های خطیر و بزرگی را در طول خدمت خود انجام داده ام و امیدوارم در دوران خدمت خود در شهرستان مرند بتوانم خدمات شایانی به شهرستان انجام دهم.

راستگو گفت منطقه به آرامش نیاز دارد در حالت آرامش میتوان امورات را درست انجام داد. و همیشه افراد عملگرا ها کم حرف می زنند وبیشتر کار میکنند لذا بنده هم کم حرف هستم وخدمت به مردم را در کار میدانم

تعهد من به شما انجام امورات مردم وخدمت به مردم است وبه شما مردم دروغ نخواهم گفت . فرماندار درخدمت شما همشهریان عزیز است.

راستگو بیان داشت: احترام به مردم و حفظ کرامت مردم سر لوحه کار من خواهد بود و این یک وظیفه برای تمامی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

نماینده عالی دولت در سخنرانی پیش از خطبه خود عنوان داشت: صداقت در گفتار و کردار باید در کار مسولین بوده و خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند .

وی افزود: نباید هیچ کدام از مسئولین به مردم وعده تو خالی بدهند و اجازه نخواهم داد فردی با وعده تو خالی مردم را به نظام بدبین کند .

فرماندار ویژه شهرستان مرند با بیان اینکه آماده خدمت رسانی به مردم هستیم بیان داشت: فرمانداری محل خانه مردم است و آماده خدمت رسانی به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه مردم در کنار مسئولین مشکلات را حل کنند افزود: مردم عزیز همیشه و در همه صحنه ها در کنار مسئولین بوده اند و در تمامی صحنه ها آماده و پا به پای مسئولین مشکلات را پشت سر گذاشته اند و این حرکت مردم باعث رفع بهتر مشکلات و ارائه خدمات مناسب شده است.

وی افزود: مردم مشکلات شهرستان را به ما منعکس کنند تا با کمک مردم بهتر بتوانیم برنامه ریزی کنیم .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به همکاری مردم در حل مشکلات شهرداری مرند بیان داشت: متاسفانه در چندین ماه گذشته مشکلاتی گریبانگیر شهرداری مرند شده و باعث شده تا نتواند بهتر ارائه خدمت کند و باید در این زمینه ضمن اعتماد سازی بین مردم و شهرداری در رفع بحران شهرداری همت کنیم .

راستگو

راستگو عنوان داشت: کارگران شهرداری نگران وضعیت موجود در شهرداری نباشند و در حد توان در تلاش برای رفع مشکلات موجود در شهرداری هستم و از آنها حمایت می کنیم.

ارسال دیدگاه