امروز : یکشنبه 11 سپتامبر 2016
تاریخ : 2016/09/11 - 3:29 ذخیره فایل ارسال به دوستان

در آغاز سالتحصیلی جدید هیچ مدرسه ای در سطح شهرستان بدون معلم نخواهد بود

به گزارش خبرنگار جوان فردا www.javanefarda.ir به نقل از اخبار به روز مرند :معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند در جلسه شورای آموزش و پرورش بر ضرورت آماده سازی مدارس شهرستان جهت شروع سال تحصیلی ۹۶-۹۵ تاکید کرد و گفت: کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان با قرار دادن امکانات موجود بر آماده سازی مدارس مشارکت فعال داشته باشند .

%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d8%aa%da%af%d9%88

معاون استاندار وفرزماندارویژه شهرستان مرند :دریافت هر گونه کمک اجباری هنگام ثبت نام از دانش آموزان غیر قانونی و اجباری است / در آغاز سالتحصیلی جدید هیچ مدرسه ای در سطح شهرستان بدون معلم نخواهد بود

به گزارش خبرنگار جوان فردا www.javanefarda.ir  به نقل از اخبار به روز مرند :معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند در جلسه شورای آموزش و پرورش بر ضرورت آماده سازی مدارس شهرستان جهت شروع سال تحصیلی ۹۶-۹۵ تاکید کرد و گفت: کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان با قرار دادن امکانات موجود بر آماده سازی مدارس مشارکت فعال داشته باشند .

راستگو با اشاره به بازگشایی مدارس افزود: برگزاری و اجرای مطلوب پروژه مهر در روحیه و انگیزه دانش آموزان می تواند موثر باشد .

وی گفت: بازگشایی مدارس تحول بزرگی در کشور به حساب می آید که می تواند یک هم اندیشی و همگرایی برای مشارکت تمام نهادها در بازگشایی مدارس باشد .

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه هیچ مدرسه ای اجبارا حق دریافت شهریه برای ثبت نام ندارد افزود: هیچ مدرسه ای حق دریافت شهریه از والدین در هنگام ثبت نام را ندارد و آموزش و پرورش برای این موضوع با جدیت وارد شود.

راستگو گفت: آموزش و پرورش برای جذب کمکهای مردمی برای مدارس فرهنگ سازی کند .

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سرویس مدارس گفت: وجود سرویس در مدارس اجباری برای والدین نیست و در بکارگیری سرویس اختیار کامل دارند .

 %d9%be%db%8c%d8%b1%db%8c

در ابتدای این جلسه پیری معاون مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش شهرستان مرند گفت: آماده بازگشایی مدارس هستیم.

وی با اشاره به پرداخت سرانه افزود: مبلغ ۵۰ میلیون تومان سرانه به روستا ها توزیع شده است و در صورت تامین اعتبار مجددا سرانه پرداخت خواهد شد .

پیری با بیان اینکه نوع لباس و پارچه برای دانش آموزان به صورت یکسان است افزود: در قیمت لباس ، نوع دوخت و نوع پارچه نظارت کامل صورت گرفته و در ۲۷ فروشگاه شهر قابل توزیع است .

وی با اشاره به تعداد نیرو در مجموعه آموزش و پرورش گفت: ۳۴۰۰ نفر نیرو در آموزش و پرورش وجود دارد ولی در سال قبل تعداد ۳۰۰ نفر نیروی مازاد وجود داشت که امسال به تعداد ۲۰۰ نفر رسیده است .

وی بیان داشت: با تمهیدات صورت گرفته امسال در یک مهر هیچ مدرسه ای در سطح شهرستان بدون معلم نخواهد بود .

رئیس آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به توزیع کتب درسی مدارس بیان داشت: مرند اولین شهر استان است که اقدام به توزیع کتب درسی کرده تا در هنگام بازگشایی دانش آموزی بدون کتاب نباشد .

در آخر با اهدا لوحی از نفرات برتر کنکور فنی و حرفه ای تقدیر به عمل آورده شد .

ولی جای سوال دارد چر ا آموزش پرورش شهرستان مرند در برگزاری جلسات برای پوشش خبری بصورت گزینشی از خبرنگاران دعوت میکند !!!آنهم فقط رسانه ملی و خبر گزاری جمهوری اسلامی … ؟؟؟

ما امیدواریم با پیگیریهای نماینده عالی دولت و کاهش کم لطفی مدیریت آموزش پرورش برای دعوت گزینشی ازبرنامه های برخی از ادارات ، حتما از مشاوران غیر حرفه ای استفاده میکنند باشیم …

%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b44%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b41%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-2

%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b43

ارسال دیدگاه