امروز : دوشنبه 19 سپتامبر 2016
تاریخ : 2016/09/19 - 18:39 ذخیره فایل ارسال به دوستان

آتش‌بس به پایان رسید؛ بمباران شروع شد!

  آتش‌بس به پایان رسید؛ بمباران شروع شد! بدون اینکه کاروان‌های کمک‌رسانی اجازه ورود به شهرها را پیدا کنند آتش‌بس به پایان رسید؛ بمباران شروع شد! کد مطلب : ۱۱۶۵۵۹ به گزارش خبرنگارجوان فردا javanefarda.ir به نقل از گروه بین‌الملل: آتش بس هفت روزه سوریه ن بدون اعلام هرگونه خبری درباره تمدید آن، و بدون […]

 %d8%a8%d9%85%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9
آتش‌بس به پایان رسید؛ بمباران شروع شد!
بدون اینکه کاروان‌های کمک‌رسانی اجازه ورود به شهرها را پیدا کنند
آتش‌بس به پایان رسید؛ بمباران شروع شد!
کد مطلب : ۱۱۶۵۵۹
به گزارش خبرنگارجوان فردا javanefarda.ir به نقل از گروه بین‌الملل: آتش بس هفت روزه سوریه ن بدون اعلام هرگونه خبری درباره تمدید آن، و بدون اینکه کاروان‌های کمک رسانی اجازه ورود به شهرها را پیدا کنند به پایان رسید و خبرها حاکیست بلافاصله، بمباران منطقه شرقی حلب توسط هواپیماهای روسی و سوری آغاز شد.

آتش‌بس به پایان رسید؛ بمباران شروع شد!

به گزارش خبرنگارجوان فردا javanefarda.ir به نقل از خبرگزاری رویترز، این آتش بس در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) و به دنبال توافق روسیه و آمریکا بر سر توقف خشونت ها اعلام شد. در این مدت مخالفان سوری و دولت دمشق یکدیگر را به نقض این توافقنامه متهم کردند. این دومین آتش‌بسی بود که در سال جاری میلادی در سوریه اجرا شد. ارتش سوریه پیش‌تر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که آتش بس ساعت ۱۱:۵۹ عصر روز یکشنبه به اتمام می‌رسد. یکی از مقامات مخالفان سوریه نیز مدعی شد که آتش‌بس در سوریه شکست خورد و پایان یافت. این مسئول مخالفان به رویترز گفت:‌ امیدی به ورود کمک‌های انسانی به شرق حلب نیست.

عربستان برگزاری نشستی در سطح مقامات عالیرتبه را در نیویورک به منظور بررسی آینده سیاسی سوریه خواستار شد. دفتر پادشاه عربستان در جده اعلام کرد که امیر محمد بن نایف بن عبدالعزیز، ولیعهد و معاون نخست وزیر و وزیر کشور عربستان بنا بر دستوری از سوی ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور ریاض را به مقصد آمریکا ترک کرد تا ریاست هیأت سعودی را در هفتادومین نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برعهده داشته باشد.

به نظر می‌رسد که پرونده جنگ در سوریه و بحران آوارگان بخش عمده‌ای از بحث‌ها و دیدارهای سران کشورها را نیویورک تشکیل دهد. بنابر اعلام الشرق الأوسط عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان و دفتر نمایندگی عربستان در سازمان ملل امروز دوشنبه میزبان برگزاری نشستی در سطح مسوولان عالیرتبه برای بررسی آینده سیاسی سوریه است و قرار است در این نشست نمایندگان دفاتر دائم کشورهای فرانسه، آلمان، قطر،ترکیه و انگلیس و همچنین ریاض حجاب، هماهنگ کننده مذاکرات سوریه، انس ابداح، رئیس ائتلاف ملی سوریه و بسام کودمانی، عضو تیم مذاکره کننده مخالفان سوری در ژنو حضور یابند. بر اساس این اعلام قرار است ریاض حجاب به بیان دیدگاه‌های مخالفان سوری در قبال آینده سوریه پردازد.

ارسال دیدگاه