امروز : یکشنبه 15 نوامبر 2015
تاریخ : 2015/11/15 - 16:09 ذخیره فایل ارسال به دوستان

فرمانده سپاه : ما مدیون دلاورمردی های بسیجیان هستیم.

کرسی های آزاد دبصیرت اندیشی درد انشگاهها از ۱۳ اردیبهشت تا ۱۶ آذردرحال اجراست

نشست خبری فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مرند با اصحاب رسانه وخبرنگاران ومدیران سایتهای خبری فعال در شهرستان مرند
قهرمانزاده فرمانده سپاه دراین نشست گفت این نشست ما با اصحاب رسانه ومدیران سایتهای خبری وخبرنگاران درمورد گرامیداشت هفته بسیج می باشد.بسیجی که دورانهای مختلف را درراستای زنده ماندن انقلاب گذارنده است وبسیج در اول انقلاب روبرو با جنگ تحمیلی شد با توجه به اینکه اول انقلاب بود وضعیت را همه میدانستند که چگونه کشوررا از دست چپاول گران خارج نمودیم.ولی بسیج ونیروهای ارتش وسپاه ونیروی انتظامی وبسیج واقشا رمختلف مردم با فرمانده هی امام خمینی ره توانست دشمنان قسم خورده را از پا در بیاورد.
دشمن دست بردار نبود خواست با ایجاد شکاف در جامعه مانند حجتیه ومنافقین خلق وگروههای دیگر وحدت مردم را به هم زند تا انقلاب را نگذارند.به آرمانهای خود دست یابد ولی بسیج با فرماندهی امام توانستند از این برحه از زمان هم با یاری خدواند ووحدت مردم درمقابل دشمنان پیروز گردد.
ولی دشمن دست بردار نبود. ونیست ونخواهد بوددرسال ۱۳۷۰رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای خطر جنگ نرم را که از سوی دشمن آغاز شده بود گوشزد کردند و الحمدالله مسئولین با آگاهی کامل وبسیج وار و پیروی از ولایت امر درمقابل این ترفند دشمن سربلند پیروز شدند.ولی دشمن تهاجم فرهنگی را دراین مقطع از زمان شروع کرد ولی هرچند توانست کمی پیشرفت نماید .ولی الحمدالله مردم ما در نگهداری دین خود با هوش تر از دشمن عمل کردند با اجرائی نمودن اصل مترقی امر به معروف ونهی از منکر توانستند درمقابل دشمن بایستندودشمن را مایوس نمایند.
قهرمانزاده اضافه کرد ولی باید آگاه به زمان باشیم دشمن ما قسم خورده است ودست از توطئه وکدورت بر نمی دارد.الان موضوع حقوق بشر را مطرح کرده است می خواهد با ایجاد روزنه دراقتصاد در اجتماع ودر فرهنگ ما نفوذ نماید ولی درمورد حقوق بشر خودشان برای مردم خودشان درمورد ایران نمی توانند پاسخگو باشند برای نمونه شرکت زنان ایران اسلامی در انتخابات یکی از حرکات دموکراسی درایران است . ولی با این حال باید اگاه باشیم وگوش به فرمان ولایت امر بودن تمام نقشه های دشمن را نقش برآب خواهد نمود.
وی در یک کلام گفت ما سرباز ولایت هستیم وگوش به فرمان رهبریم.
وی درمورد برنامه های هفته بسیج گفت برنامه های متنوعی ازقبیل فرهنگی وعلمی وورزشی واجتماعی وتجمع بسیجیان و…دراین هفته خواهیم د اشت که طی لیست اعلام می گردد.البته باید از امام جمعه وفرماندار وروسای ادارت وسازمانها در مورد یاری رساند جهت برگزاری هفته بسیج کمال تشکر را نمود .تشکر خاص از اصحاب رسانه دارم که همیشه مارا تنها نگذاشته اند.
بعدازمطالب فوق خبرنگاران به ترتیب سوالات خودرا مطرح نمودند.
فرمانده سپاه در پاسخ سوال خبرنگار جوان فردا مبنی بر
۱- برگزاری کرسی آزاد دردانشگاهها جهت افزایش بصیرت
۲- نقش بسیج در انتخابات ۷ اسفند
۳- درمورد دستگیریهای اخیر شهردار وتعدادی از همشهریان وهمکاران واخیرادستگیری ۶تن از اعضای شورای اسلامی شهرمرند
گفت: اولا کرسی های آزاد دبصیرت اندیشی درد انشگاهها از ۱۳ اردیبهشت تا ۱۶ آذردرحال اجراست
ونقش بسیج درراستای صیانت از رای مردم است وروشنگری مردم نسبت به انتخاب اصلح وتشویق مردم به شرکت جهت حضور در پای صندوقها.چون رای بالا وشرکت عموم در رای گیری ابهت نظام را بالا می برد.این شرکت حداکثری مردم موجب مایوس شدن دشمن خواهدشد.
ولی درمورد موضوع شهرداری وشورا باید چنین گفت شهر، از آن مردم شهرمرند است . هیچکس به ناراحتی فردی راضی نیست ماهم از این امر دستگیری کسی راضی نیستیم ولی ما به دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایمان راسخ داریم که با عدالت وبا رافت برخورد می نمایند. مردم هم باید عوارض خودرا پرداخت نمایند . چون اگر یار ومددکار مسئولین امر نباشیم در شهر پیشرفتی حاصل نمی شود اگر امروز یک رئیس رفت نباید تمام کارها هم راکد بماند. لذا همه ما مسئول هستیم تا کارها جا نماند وانشاالله دستگاه قضاوی را با سعه صدر پرونده را رسیدگی می نمایند .از شما خبرنگاران خواهانم که در آرام نگه داشتن جامعه قدم برداشته اید وادامه دهید
قهرمانزاده در پاسخ سوال داراخبر درمورد تشکیل بسیج رسانه در شهرستان مرند گفت حال بسیج هنرمندان در شهرستان فعال هستندودرمورد بسیج رسانه دوستان دارند کارهای مقدماتی را انجام میدهند.
وی درپاسخ به سوال خبرنگار اخبار بروز مرند درمورد رسیدگی درامر رفاهی به بسیجیان دوران جنگ تحمیلی گفت حال نسبت به توان دراین مورد دست بکار شده ایم ولی دردیدار با یکی از بسیجیان دلاور دوران جنگ تحمیلی که به خانه ایشان رفته بودیم وی مستاجر است آدم واقعا ناراحت میشود.ولی ما بااین حال در شرف اقداماتی دراین راستا هستیم.
فرمانده سپاه مرند در پاسخ سوال خبرنگارمرند خبر مبنی بر دستگیری افرادی که اخیرا در مورد حفاری دستگیر شدندگفت ما طبق دستور مقام قضائی افراد را دستگیر وتحویل نیروی انتظامی بدهیم .که پرونده دردستگاه قضائی درحال رسیدگی است.
قهرمانزاده فرمانده سپاه مرند در پاسخ سوال خبرنگار یاشیل وطن مبنی بر رسیدگی به امور پدران ومادران شهدا توسط مسئولین امر بنیاد شهید گفت قطعا موضوع را رصد میکنیم .وپیشنهادات شمارا به اطلاع متولیان امر بنیاد شهید می رسانیم.

ارسال دیدگاه