امروز : جمعه 21 آگوست 2015
تاریخ : 2015/08/21 - 13:00 ذخیره فایل ارسال به دوستان

ضعف زیرساخت ها ورزشکاران مرند را با مشکل مواجه کرد

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان مرند گفت: کمبود زیرساخت های ورزشی ورزشکاران مرند را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش جوان فردا ، علی نجاری عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از سالن های ورزشی شهرستان مرند در جمع خبرنگاران گفت: حوزه ورزش اعم از همگانی، قهرمانی و عمرانی طی دهه های اخیر به دلیل رویکردهای دولت های مختلف از بهره مندی ظرفیت های عظیم بخش خصوصی محروم بوده است، اما با برنامه ریزی های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید، افق های جدید و روشنی در این زمینه می تواند ایجاد شود.

نجاری افزود: بخش خصوصی با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی وارد ورزش و سرمایه گذاری در این حوزه می شود چراکه حضور در این عرصه که سودآوری چندانی نیز ندارد تنها با عشق و علاقه صاحبان سرمایه صورت می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورزش شهرستان مرند حرف‏‌های زیادی برای گفتن دارد، افزود: متاسفانه نبود زیر ساخت های مناسب برای فعالیت هیئت های ورزشی، هم هیئت های ورزشی و هم علاقمندان به رشته های ورزشی را تحت شعاع قرار می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه ریزی هایی در خصوص استفاده از پیست اسکی پیام مرند در فصل های مختلف سال نیز صورت گرفته، تاکید کرد: علاوه بر استفاده از این پیست در فصل زمستان شرایطی را فراهم آوردیم که این پیست در تمامی فصول سال میزبان برنامه های فرهنگی و هنری باشد اما آماده واگذاری این پیست ورزشی به سرمایه گذار بخش خصوصی هستیم .

نجاری از راه اندازی دو رشته ورزشی جدید در این شهرستان خبر داد و افزود: هیئت ورزش کبدی و هندبال دو رشته جدیدی است که به زودی به جمع هیئت های ورزشی شهرستان مرند اضافه خواهد شد .

وی سپس افزود: برای توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان در بعد قهرمانی و نیز همگانی آماده حمایت از سرمایه گذاران درحوزه ورزش وجوانان هستیم.

انتهای خبر /

ارسال دیدگاه