امروز : یکشنبه 22 نوامبر 2015
تاریخ : 2015/11/22 - 17:02 ذخیره فایل ارسال به دوستان

فرمانده سپاه مرند: دشمن برای القای یاس و ناامیدی تلاش میکند / نمایندگان مجلس وظایف مهمی دارند

سرهنگ پاسدار  جواد قهر مانزاده : در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته مرند گفت: القای یاس و ناامیدی در بین مردم از اهداف دشمن است و از طرق مختلف برای نفوذ ذر کشور و حاکمیت برنامه ریزی میکند. به گزاارزش خبر نگار جوان فردا :فرمانده سپاه ناحیه مرند ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج […]

سرهنگ پاسدار  جواد قهر مانزاده : در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته مرند گفت: القای یاس و ناامیدی در بین مردم از اهداف دشمن است و از طرق مختلف برای نفوذ ذر کشور و حاکمیت برنامه ریزی میکند.

به گزاارزش خبر نگار جوان فردا :فرمانده سپاه ناحیه مرند ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: ویژگی هایی همچون اخلاص، پاک بودن، شجاعت، استقامت و پایداری بسیج را به یک نیروی ارزشمند و دشمن شکن تبدیل کرده است.
سرهنگ جواد قهرمانزاده اظهار کرد: همانطور که در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ۸ ساله رزمندگان اسلام علی رغم کمبود امکانات با تمام توان و بذل جان و بدون چشمداشت از خاک وطن و شرف و ناموس و انقلاب دفاع کردند امروز نیز بسیجیان با همان روحیات در عرصه جنگ نرم دشمن و در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی میکنند.
وی افزود: همانند همیشه امروز نیز بسیج در مقابل مستکبرین عالم و زورگویان و برخی نااهلان داخلی آگاهانه ایستاده است و هرگز سر خم نخواهد کرد و مقاومت عزتمندانه را در پیش خواهد گرفت و همین بصیرت بود که موجب شد تا دشمن در فتنه ۸۸ سیلی محکمی از ملت ایران دریافت کند.
فرمانده سپاه مرند در بخشی از سخنان خود به تاکیدات مقام معظم رهبری به بحث نفوذ اشاره کرد و گفت: هشدارهای فرماندهی معظم کل قوا باید بسیار مورد توجه باشد و مبادا همانند اوایل دهه هفتاد که هشدار در مورد تهاجم فرهنگی توسط برخی مسئولین مورد توجه قرار نگرفت امروز نیز خطر نفوذ دشمن مورد توجه قرار نگیرد.
وی تصریح کرد: دشمن از طرق مختلف سیاسی، فرهنگی و امنیتی درصدد نفوذ است که به حول و قوه الهی سربازان ولایت راه نفوذ امنیتی را بسته اند و اینک باید دست اندرکاران امر سیاست و متولیان فرهنگ به وظیفه خوب به نحو احسن عمل نمایند.
سرهنگ قهرمانزاده خاطر نشان کرد: امروز تمامی طراحی های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در حال گسترش است و در این راستا جنگ نرم هوشمندانه دشمن در حال انجام است.
وی گفت: مرعوب سازی ملت ایران و تضعیف روحیه مقاومت و پایداری یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم می باشد که متاسفانه گاها برخی مسئولین نیز با برخی جملات و اقدامات در اشاعه این امر همراهی میکنند در حالیکه دشمن اگر قدرت ظاهری دارد ما نیز ضمن تقویت قدرت و توان ملی، ولایت و ایمان به خدا را داریم.
فرمانده سپاه مرند القای روحیه یاس و ناامیدی را یکی دیگر از اهداف دشمن خواند و گفت: با ایجاد مشکلات اقتصادی و تحریم و ایجاد برخی فشارها درصد القای ناامیدی هستند در حالیکه نباید فراموش کنیم که این کشور علی رغم این همه سنگ اندازی ها و جنگ ۸ ساله روز به روز در حال پیشرفت و توسعه و ارتقای سطح آسایش و رفاه مردم است و نگاه به گذشته و حتی قبل از انقلاب و برخورداری مردم از امکانات مختلف رفاهی این امر به بوضوح نشان میدهد.
قهرمانزاده با اشاره به حوادث اخیر در فرانسه گفت: اسلام هراسی، ایران هراسی و شیعه هراسی از اهداف همیشگی دشمن است و اینبار نیز با این ترفند برای این نیست خود گام برداشته اند در حالیکه هیچ کس راضی نیت مردم بی گناه در هر مذهب و رنگ و زبانی کشته شوند و اما به حول و قوه الهی با وجود این نیات شوم دشمن، اسلام عزیز در حال گسترش است.
وی در ادامه به آسیب ها و اهداف پشت پرده شبکه های ماهواره ای اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های دشمن راه اندازی دهها شبکه تلویزیونی است که گاها نیز به نام اسلام فعالیت دارند در حالیکه از حمایت مالی دشمنان اسلام برخوردارند و درصدد ایجاد اختلاف بین مذاهب و درون مذاهبند و گردانندگان این شبکه ها اهداف تشیع لندنی و سنی آمریکایی را اشاعه می دهند.
فرمانده سپاه مرند به ترویج بی بند و باری در بین مردم اشاره کرد و گفت: دشمن از طرق مختلف بی بند و باری را افزایش میدهد که یکی از این راهها ترویج مصرف مواد مخدر است که متاسفانه ایران یکی از ۵ کشور اول مصرف کننده مواد مخدر صنعتی در جهان است.
سرهنگ قهرمانزاده با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در سال جاری گفت: نفوذ در حاکمیت نقشه پلید و هوشمندانه دشمن است و همگان باید توجه داشته باشند که مجلس خبرگان وظایف مهمی داردو باید همیشه نیروهای انقلابی و معتقد به آرمانهای انقلاب در آن مجلس حضور داشته باشند.
وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز وظایف مهمی دارند و این وظیفه و توان نباید صرف اموری که در حیطه یک نماینده مجلس نیست گردد چراکه کارهایی مانند آسفالت کشی و امثالهم وظیفه یک نماینده نیست بلکه وظیفه یک نماینده هوشیاری در سطح کلان و ذکاوت در قانونگذاری و آگاهی در امور جاریه کشور است.

(پیام مرند )

ارسال دیدگاه