امروز : چهار شنبه 8 فوریه 2017
تاریخ : 2017/02/08 - 4:49 ذخیره فایل ارسال به دوستان

اخذ مجوز توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر مرند

جوان فردا:معاون استاندار آذربایجان شرقی در مراسمی که به مناسبت جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به اهمیت دهه فجر در کشور بیان داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی عید بزرگی برای ما است و این عید روح امید و نشاط در کشور را زنده کرد .


نماینده عالی دولت در شهرستان در جشن پیروزی انقلاب از اخذ مجوز توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر مرند خبر داد
به گزارش خبرنگارجوان فردا از مرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرند

معاون استاندار آذربایجان شرقی در مراسمی که به مناسبت جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به اهمیت دهه فجر در کشور بیان داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی عید بزرگی برای ما است و این عید روح امید و نشاط در کشور را زنده کرد .

وی گفت: در دوران حکومت طاغوت کشور در خفقان بود ولی امام راحل با از دعوت مردم برای رهایی از ستم شاهنشاهی مردم و کشور را از خفقان نجات داد.

علیار راستگو در ادامه با اشاره به پروژه های مورد بهره برداری یا افتتاح شده در شهرستان افزود: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان عملکرد دولت و خدمات صورت گرفته برای مردم است و مردم خود صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند

وی با اشاره به خدمات دولت در شهرستان مرند از جمله پروژه تصفیه خانه شهرستان مرند گفت: تصفیه خانه فاضلاب ۱۵ هزار متر مکعبی شهر مرند جوابگوی نیاز های جمعیت ۱۳۰ هزار نفری نیست ولی خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته و با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مجوز توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر مرند اخذ شده که در تلاش برای جذب منابع مالی و آغاز روند اجرایی آن هستیم.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان عنوان داشت: بهره برداری از ۹ کیلومتر اتوبان مرند – کشکسرای که بنا به دلایلی بسته بود ، بعد از ایمن سازی و رفع مشکلات مورد بازگشایی قرار گرفت .

وی گفت: این محور جز محور های پر حادثه در شهرستان بود که امید است با بهره برداری از این اتوبان شاهد حوادث تاسف بار نباشیم .

وی افزود: در حال احداث سه زیر گذر در مسیر مرند – کشکسرای هستیم که امید است با جذب اعتبارات لازم تصریح در امر خدمات رسانی به مردم صورت گیرد .

فرماندار شهرستان ویژه مرند با اشاره به پروژه های حوزه سلامت عنوان داشت: فقط در شهرستان مرند ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در قالب مجتمع سلامت یا مرکز بهداشت مورد کلنگ زنی و یا افتتاح قرار گرفته که نمونه کوچکی از خدمات دولت تدبیرو امید در شهرستان مرند است .

راستگو با اشاره به آخرین روند پروژه حساس و مهم بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی شهرستان گفت: مجوز بیمارستان ۳۰۴ تختخو.ابی شهرستان با قرار گرفتن در کمیسیون ماده پنج حل شده و در مرحله طراحی بیمارستان هستیم که امید است با سختی کار و روند اجرایی این پروژه باشیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ابراز داشت: در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ( ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا ) در کشور هستیم و این انتخابات با همراهی مردم ، همراه با آرامش و امنیت کامل خواهد بود .

وی گفت: افرادی را انتخاب کنیم که واقعا در تلاش برای رفع مشکلات شهرستان باشند و مردم در کنار مسئولین گام مهم در رفع مشکلات است .

وی تاکید کرد : سیاست و هدف حاکمیت ، ایجاد وحدت در شهرستان است و نباید اجازه دهیم وحدت شهرستان مورد لطمه قرار گیرد .

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند با اشاره به رحلت جانسوز آیت اله هاشمی رفسنجانی گفت: رحلت جانسوز این مرد بزرگ تمام دنیا را متاثر کرد بطوریکه تمام شخصیت های بزرگ در دنیا از رحلت ایشان متاثر شدند.

وی گفت: کشور سرمایه بزرگی را از دست داده و آیت اله هاشمی رفسنجانی آن مرد بزرگ زحمات زیادی را بر کشور متحمل شده بطوریکه مقام معظم رهبری با صدور پیام تسلیتی عمق ناراحتی خود را بیان داشت.

وی گفت: پیام مقام معظم رهبری حجت را بر بسیاری از افرادیکه در پی تخریب آن مرد بزرگ بودند تمام کرد .

علیار راستگو در ادامه سخنان خود با اشاره به ارزش و مقام شامخ شهیدان افزود: شهرستان مرند شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و در سایه خون شهیدان عزیز در اقتدار ، آرامش و امنیت هستیم .

وی با اشاره به دشمنان قسم خورده ایران گفت: آمریکا و اسرائیل دشمنان قسم خورده ما هستند و باید با تمام توان در برابر آنها ایستادگی کنیم .

ارسال دیدگاه