امروز : شنبه 28 نوامبر 2015
تاریخ : 2015/11/28 - 12:04 ذخیره فایل ارسال به دوستان

دیدار هیات امنای موزه شهرستان مرند با فرماندارمرند

وجود موزه هنر های معاصر در شهرستان علاوه بر جذب گردشگر می تواند ظرفیت خوبی برای شهرستان باشد .

۳-Copy

به گزارش خبرنگار جوان فردا به نقل از سایت فرمانداری مرند: تقی کرمی در اولین جلسه بررسی روند پیشرفت احداث موزه هنر های معاصر شهرستان که با حضور هیت امناء آن که در محل فرمانداری برگزار شد گفت: وظیفه هیت امناء ارتباط بیشتر با مردم و خیرین و جذب کمکهای آنها در جهت تکمیل پروژه موزه هنر های معاصر است .

وی ادامه داد : وجود موزه هنر های معاصر در شهرستان علاوه بر جذب گردشگر می تواند ظرفیت خوبی برای شهرستان باشد .

فرماندار ویژه شهرستان مرند با بیان اینکه شهرداری در ساخت این موزه تلاش مضاعفی انجام دهد گفت: شهرداری وظیفه دارد نسبت به تکمیل و بهره برداری از این موزه اقدام نماید و تمکیل آن یکی از پروژه های مهم شهرستان بوده و شهرداری سرعت عمل به خرج دهد .

وی گفت: تلاش خواهیم کرد با رایزنی و مکاتباتی با برخی مسئولین نسبت به جذب کمکهای مالی اقدام کنیم و لازم است هیئت امناء در جذب خیرین برای کمک به تسریع در ساخت این مجموعه اقدام نماید .

وی بیان داشت: قیمت اشیاء تاریخی اهدایی به موزه بالای ۳/۸ میلیارد تومان است که امید است شهرداری در اسرع وقت نسبت به ساخت و اتمام ، اقدام نماید .

آقای دکتر نصیری از مرندیان مقیم تهران اهدا کننده اشیا تاریخی به شهرستان است و علاقمند هستند این اشیاء تاریخی و نفیس در شهرستان مرند نگهداری شود.

ارسال دیدگاه