امروز : یکشنبه 29 نوامبر 2015
تاریخ : 2015/11/29 - 19:57 ذخیره فایل ارسال به دوستان

فرماندار وشهردااز پروژه جواهر بازدید نمودند

بازدید معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مرند و سرپرست شهرداری مرند از پروژه جواهر

بازدید معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مرند و سرپرست شهرداری مرند از پروژه جواهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان م ندو سرپرست شهرداری مرند بهمراه سرمایه گذار این این طرح ضمن بازدید ،خواستار سرعت بخشیدن به روند کاری این پروژه شد .

به گزارش اخبار به روز مرند : تقی کرمی در این بازدید که با حضور مهندس کاوه سرپرست شهرداری مرند به خبرنگار ما گفت: این پروژه جواهر در چهار فاز که فاز اول و دوم با ۹۹ درصد پیشرفت خاتمه و فاز سوم با پیشرفت ۷۵ درصد به طور جد در حال احداث و انجام عملیات فیزیکی است .

وی افزود: طی بازدیدی که همراه سرپرست محترم شهرداری مرند و سرمایه گذار طرح صورت گرفت ضمن تقدیر و تشکر از صبر و بردباری اصناف همجوار این طرح قرار گرفته و از طرفی باعث کندی ترافیک و تردد شهروندان شده ،خاطر نشان کرد ، این پروژه بسیار عالی پیش رفته و لازم است شهرداری و مدیر اجرایی در اتمام فاز سوم و آغاز فاز چهارم با جدیت وارد شوند .

براساس این گزارش معاون استاندار آذر بایجانشرقی و فرماندار ویژه مرند اظار داشن برزودی تا آخر این ماه بتن ریزی و آسفالت فاز سوم مجتمع جواهر طبق قول مساعد سرمایه گذار طرح و پیمانکار خاتمه و تا ۴۰ روز آینده شرایط جوی آب و هوا مساعد باشد ترذدد در سه محور خیابان امام – خییابان طالقانی و شهید رجایی آزاد و زیر ترافیک خواهد رفت .

در ادامه کرمی معاون استاندار آذربایجان شرقی از پروژه الماس نیز بازدید و ضمن دیدار با مدیر اجرایی این پروژه از نزدیک در جریان پیشرفت کار قرار گرفت.

وی در این دیدار بر فراهم کردن امکانات رفاهی از جمله ایجاد پارکینگ طبقاتی با شرایط استاندارد تاکید و وجود آنرا در این پروژه برای آینده شهر حیاتی دانست .و افزود

باتوجه به ترافیک سنگین در میدان امام خمینی (ه) و ترددبیشتر شهروندان و مجتمع های خدماتی تجاری ، پارکینگ در این مجتمع از الزامات است.

گفتنی است در این بازدید مهندس زنوزی سرمایه گذار طرح مشارکتی جواهر از روند پیشرفت اجرایی طرح گزارشی را ارائه کرد .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند به سوال خبرنگار ما در مورد پل روستای دولت آباد گفت: این طرح از طرف دولت اجرایی می شود و مختص یک فرد یا گروهی نیست و بلکه دولت جهموری اسلامی ایران در تامین منابه مالی آن نقش دارد و ما سعی خواهیم کرد در این طرح در زمان مقرر اجرا و طبق قرار داد فی ما بین که بین راه آهن و شهرداری منعقد شده ۵۰ درصد اعتبارات توسط راه آهن و بقیه توسط شهرداری تامین که مجری این طرح هم شهرداری می باشد .

وی افزود: تمامی مجموعه مسئولان شهرستان در اجرایی شده این پروژه نقش داشته اند و دولت در تامین منابع همت نموده است .

ارسال دیدگاه