امروز : چهار شنبه 19 آوریل 2017
تاریخ : 2017/04/19 - 12:09 ذخیره فایل ارسال به دوستان

سند بومی آسیب های اجتماعی مرند در دست تهیه است

به گزارش خبرنگار جوان فردا javanefarda.ir از مرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرند راستگو معاون استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ی شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر ، ارائه ی آموزش های لازم متناسب با گروه های سنی مختلف را مهمترین مؤلفه در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر دانست.

به گزارش خبرنگار جوان فردا javanefarda.ir  از مرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرند  راستگو معاون استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ی شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر ، ارائه ی آموزش های لازم متناسب با گروه های سنی مختلف را مهمترین مؤلفه در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر دانست.

راستگو گفت: لازم است اطلاع رسانی و آگاه سازی از عواقب جبران ناپذیر مصرف مواد مخدر به ویژه برای جوانان صورت گیرد و خانواده ها نیز بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه همه‌ مردم باید با دقت و حساسیت جدی در راستای مبارزه با مواد مخدر ورود پیدا کنند گفت: امر مهم مبارزه با مواد مخدر را نمی شود تنها مختص به یک دستگاه سپرد چرا همه نهادها و ادارات باید در این امر وارد شوند.

وی با اشاره به ظرفیت دانشگاه ها و آموزش و پرورش بیان داشت :ظرفیت مهم دانشگاه ها و آموزش و پرورش با توجه به نیروی انسانی و بسترهای مناسبی که در اختیار دارد ، می تواند در این خصوص بسیار تأثیرگذار واقع شود.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند با اظهار تاسف از وجود مواد مخدر در سطح شهرستان بیان داشت: وجود مواد مخدر در سطح شهرستان یک واقعیت است و نباید از این موضوع غافل شویم و باید مردم را از عواقب وجود آن آگاه کنیم .

وی با تاکید بر ادارات شهرستان گفت: هر کدام از دستگاه ها و ادارات ذیربط برنامه ها مرتبط با مبارزه با مواد مخدر در سال جاری را اعلام نمایند .

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به محوریت دوم جلسه مبنی بر حل مشکلات و آسیب های اجتماعی عنوان داشت: برای حل مشکلات آسیب های اجتماعی راهکار های مناسب اتخاذ شود .

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات وجود سندی جامع و کامل لازم است عنوان داشت: تمام دستگاه ها از منظر خود سندی را برای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی تهیه و در قالب سند در اختیار قرار دهند تا برنامه ریزی برای اجرایی نمودن آن صورت گیرد .

وی تاکید کرد : سند مذکور با مطالعه ، تحقیق جامع و از ظرفیت اساتید و دانشگاه ها و سایر مراکز در تدوین آن استفاده شود .

DSC_0002DSC_0007DSC_0006

ارسال دیدگاه