امروز : جمعه 14 جولای 2017
تاریخ : 2017/07/14 - 19:14 ذخیره فایل ارسال به دوستان

تحولات عظیم درامر مدرسه سازی درمرندبا همت خیرین مدرسه ساز

پیری معاون مدیر کل ورئیس اموزش پرورش مرند:امروز شاهد کلنگ زنی هفدهمین مدرسه خیر ساز در شهرستان هستیم .

به گزارش خبرنگار جوان فردا از مرند
مراسم گرامیداشت کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه استثنایی خیر ساز و بازسازی از کلینیگ فرهنگیان وخانه معلم ، با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی و رئیس آموزش و پرورش شهرستان ، معاونین و جمع کثیری از مسئولین در محل تالار معلم برگزار شد .

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات خیرین گفت: حضور خیرین در امر مدرسه سازی در شهرستان تحولات عظیمی را ایجاد کرده است .

نماینده عالی دولت در این مراسم با اشاره به بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی شهرستان بیان داشت: امروز وزیر محترم بهداشت و درمان از سازمان برنامه و بودجه درخواست بررسی موضوع در کمیسیون ماده ۲۳ و اعتبار لازم را از بودجه عمومی کشور نموده است .

فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: در آینده نزدیک تحولات بسیار عظیمی در حوزه مدرسه سازی و بهداشت و درمان در شهرستان خواهیم داشت .

وی افزود: شروع به کار سی تی اسکن در محل بیمارستان ، بهره برداری از ساختمان خیر ساز دیالیز ، افتتاح چندین خانه بهداشت ، افتتاح کلینیک تخصصی مرند و شهر زنوز و چندین پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان تحولات خوبی به وجود خواهد آورد .

راستگو در ادامه سخنان خود با اشاره به وظیفه سنگین مسئولین نسبت به رفع مشکلات مردم افزود: وظیفه داریم در دولت تدبیر و امید نسبت به رفع مسائل و مشکلات مردم به صورت شبانه روزی تلاش کنیم.

راستگو با اشاره به دو پروژه جدید در شهرستان در سالجاری خواهیم داشت ابراز داشت: امسال در بودجه عمرانی سیاست دولت اتمام پروژه های نیمه تمام تصویب شده در سالهای گذشته است ولی برحسب نیاز ضروری شهرستان دو پروژه جدید در حوزه آموزش و پرورش در روستای عریان تپه و کوی خیام مرند خواهیم داشت.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت بودجه شهرستان گفت: ۵۵ میلیارد تومان کل اعتبارات شهرستان است که ۲۰میلیارد تومان سقف اعتبارات پروژه های عمرانی و ۳۵ میلیارد تومان اعتبارات ماده ۱۸۰ می باشد .

در ابتدای این مراسم پیری معاون مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش شهرستان گفت: امروز شاهد کلنگ زنی هفدهمین مدرسه خیر ساز در شهرستان هستیم .

وی گفت: ۱۵۰ کلاس درس در دولت تدبیر و امید به کلاسهای شهرستان اضافه خواهد شد.

پیری افزود: ۱۴۶۴ کلاس درس در کل شهرستان داریم که از این تعداد ۳۲۹ کلاس مستحکم، ۷۰۴ کلاس باید تخریب و بقیه مقاوم سازی شوند .

متن اکتسابی از سایت فرمانداری مرند.

ارسال دیدگاه