امروز : سه شنبه 1 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/01 - 3:58 ذخیره فایل ارسال به دوستان

راستگو :تقویت آموزه های دینی مهمترین روش برای چلوگیری از ترویح آسیب های اجتماعی در جامعه است …

جوان فردا :جلسه کمیسیون مقابله و پیشگیری با سرقت شهرستان با حضور اعضاء به ریاست معاون استاندار آذربایجان شرقی و فر ماندار ویژه شهرستان مرند در محل سالن کنفرانس فرمانداریاین شهر برگزار شد.

معاون استاندار آذر بایجان شرقی :تقویت آموزه های دینی مهمترین روش برای چلوگیری از ترویح آسیب های اجتماعی در جامعه است …

DSC_0004

جلسه کمیسیون مقابله و پیشگیری با سرقت شهرستان با حضور اعضاء به ریاست معاون استاندار آذربایجان شرقی و فر ماندار ویژه شهرستان مرند در محل سالن کنفرانس فرمانداریاین شهر برگزار شد.

به گزارش جوان فردا به نقل ازب اخبار به روز مرند : علیار راستگو در این جلسه بر پیگیری و انجام دقیق مصوبات جلسات کمیسیون های پیشگیری که در فرمانداری برگزار میشود تاکید کرد و گفت : چنانچه این تصمیمات و پیگیری ها به درستی انجام شود میزان ارجاع پرونده های به مراکز انتظامی وقضائی کاهش خواهد یافت.

وی همچنین خواستار اجرای برخی اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده اولیه برای تاسیسات و تجهیزات توسط دستگاههای خدمات رسان نظیر بانک ها و طلافروشی ها در مقابله با سرقت و دستبرد شد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: موضوع سرقت یکی از ناهنجاریهایی اجتماعی است که علل آن جهت پیشگری باید مورد توجه و دقت قرارگیرد و متناسب با آن در شهرستان سیاستگذاری شود و مهمترین مسئله در بحث پیشگیری از سرقت، آگاه سازی مردم در خصوص نگهداری درست از مال و اموال خود است.

آسیب شناسی کاهش سرقت ها و پیگیری موضوع آگاه سازی مردم، شناسائی نقاط آسیب پذیر و پیگیری و آزمایش بر اساس یک برنامه در آگاه سازی و پیشگیری از سرقت از تاکیدات فرماندار شهرستان برای حاضرین در این جلسه بود.

DSC_0006DSC_0005DSC_0002

ارسال دیدگاه