امروز : پنجشنبه 3 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/03 - 3:08 ذخیره فایل ارسال به دوستان

آزادگان عزیز در کشورمان دارای جایگاه ارزشمندی هستند زیرا در سخت ترین شرایط از دستاوردهای نظام صیانت کردند.

جوان فردا : علیار راستگو در این جلسه ضمن ارج نهادن به مقام آزادگان گفت: آزادگان عزیز در کشورمان دارای جایگاه ارزشمندی هستند زیرا در سخت ترین شرایط از دستاوردهای نظام صیانت کردند.

۲۶ مرداد روز آزادگان جنگ تحمیلی درمرند برگزار خواهدشد.

DSC_0011

به گزارش جوان فردا به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان ویژه مرند ، به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت پر افتخار آزادگان عزیز به آغوش میهن اسلامی و به منظور تجلیل از این حماسه سازان، جلسه ستاد اجرایی بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به منظور هم اندیشی و تبادل نظر ، جلسه با حضور دستگاه های ذیربط به ریاست معاون استاندار آذربایجان شرقی در محل فرمانداری برگزار شد .

علیار راستگو در این جلسه ضمن ارج نهادن به مقام آزادگان گفت: آزادگان عزیز در کشورمان دارای جایگاه ارزشمندی هستند زیرا در سخت ترین شرایط از دستاوردهای نظام صیانت کردند.

وی ادامه داد با توجه به اینکه آزادگان نقش بسزایی در حفظ آرمان ها و اهداف انقلاب در خاک دشمن داشتند و با توجه به اینکه این قشر همواره رنج های بسیاری برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا داشته اند افزودند : باید برنامه هایی که برای این قشر در نظر گرفته می شود برنامه هایی در خور ایثارگری های این عزیزان باشند.

فرماندار ویژه شهرستان تاکید کرد : نباید اجازه دهیم موضوع ایثار و شهادت در جامعه کم رنگتر شود و باید بیشتر فرهنگ سازی کنیم.

در ادامه این جلسه ضمن تاکید معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند بر باشکو هتر برگزار کردن سالروز ورود آزادگان تصمیماتی بر نحوه برگزاری مراسم اتخاذ گردید.

DSC_0011

DSC_0014

ارسال دیدگاه