امروز : جمعه 4 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/04 - 14:11 ذخیره فایل ارسال به دوستان

امام جمعه مرند : حال تعدادی سهم خواه شده اند باید بدانند صاحب این کشور مردم ایران است .

جوان فردا:نعمت زاده خطاب به سردمداران امریکا گفت .امریکا بداند ایران حاشیه نشین نیست بلکه ایران اسلامی با توجه به وحدت مردم ومسئولین یک کشور تثبیت شده وقدرت مند می باشد ودر متن مسایل سیاسی بین المللی قرار دارد. امریکا بداند مردم انقلابی ایران ۳۸ سال پیش کلمه نه بر پیشانی سردمداران امریکا زده است و از آن مرحله قلدری امریکا گذشته است .حال نیروهای عراق و سوریه و لبنان وحزب الله ، ایران را پشتیبان خود میداند.

نماز عبادی سیاسی جمعه در مرند با حضور مردم ولایتمدار مرند به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده نماینده ولی فقیه وامام جمعه مرند اقامه شد
به گزارش خبرنگار جوان فردا از مرند

علی  نعمت زاده امام جمعه مرند در خطبه اول نماز جمعه ضمن تبریک میلاد فرخنده امام رئوف  وپناه بی پناهان حضرت علی ابن الموسی الرضا ع   خود و مردم را به تقوا دعوت نمود و گفت.

مکمل توحید ولایت وامامت است  بدون ولایت توحید معنی نخواهد داشت . فرد موحد باید اخلاق ولائی  وعملکرد خداپسند داشته باشد باید تمام اعمال یک شخص موحد در راستای ولایت باشد.

شیعه بودن ایرانیان مدیون امام رضا ع می باشد. صاحب ایران ثامن الحجج می باشد مناظرات امام هشتم در تاریخ سیاسی ماندگار است .

امام رضا دارای دانش سیاست روز بود با این وجود در دو جبهه می جنگید اولا در جبهه هارون الرشید ودر جبهه دوم یعنی گروههای افراطی و تفریطی که در جامعه وجود داشته اند .امام می بایست در دو جبهه جنگ کند. الان همان جنگ ها در بین مسلمانان ادامه دارد . اگر روزی بر علیه یک شخص افراط عمل کردند باید آن شخص کار خود را بکند و کارهای خود را که بخاطر خدا در راستای اهداف ولایت انجام می داد ادامه دهد. تا حقیقت موضوع برای افراطیون عیان گردد . و باید بدانیم برای رضای خدا عمل کردن پشیمانی ندارد.

مسئولین نظام جمهوری اسلامی هم باید از هرگونه افراط و تفریط پرهیز کنند و خدمت به مردم را هدف اصلی خود قرار دهند. مردم ولی نعمت ما هستند.

نعمت زاده در مورد مسائل فرهنگی گفت تمام مردم و مسئولین دست بدست هم دهند در انقلاب فرهنگی بدون وحدت نمی توان دشمن را مایوس کرد .

نعمت زاده در خطبه دوم گفت  در مقابل حرام خویشتن باید بود امانت دار و صندوق  اسرار  و باید امین ناموس مردم باشیم .

 از دروغ گفتن جلوگیری کنیم دروغ نگوئیم  با همسایه خوب رفتار داشته باشیم  و انفاق و صله رحم کنیم ازبیماران عیادت کنیم در تشییع جنازه ها شرکت کنیم . باید بدانیم با این اعمال افتخار ولایت خواهیم بود و با این رفتار حسنه خود در جامعه فرهنگ سازی خواهیم نمود که رفتار یک نماز گزار چه زیباست .

نعمت زاده در مورد حکم تنفیذ رئیس جمهور توسط رهبری معظم انقلاب گفت: در این حکم تنفیذ رهبر انقلاب به چند مورد اشاره فرمودند که الحمدالله رئیس جمهوری که ۲۴ میلیون رای مردم را کسب نموده است باین موضوع واقف هستندکه علاوه براین اینکه گروهها در پیروزی دکترروحانی نقش داشته باشند ولی رکن اصلی پیروزی روحانی مردم هستند

امام جمعه مرند افزود ،مشروعیت قانونی رئیس جمهور در ۲۹ اردیبهشت بود ولی در ۱۲ مرداد مشروعیت شرعی ریاست جمهوری با حکم ولایت امر رسمیت یافت .

وی از حکم تنفیذ استفاده نمود و گفت  همچنانکه رهبری فرمودند رئیس جمهور باید با مردم بی واسطه صحبت های مردم را بشنود  قدر نیروهای انقلابی و پر انگیزه را بداند چون نیروهای انقلابی پر انگیزه کسانی هستند که کشور را در زمان مشکلات با جان سپر نمودن از خطرات نجات می دهند.طبقه محرومین هستند که انقلاب را نگه داشته اند.

حال تعدادی سهم خواه شده اند باید بدانند صاحب این کشور مردم ایران است .

وی از رئیس جمهور خواست  پرداختن به مشکلات اقتصادی و فرهنگی سرلوحه برنامه های خود قرار دهد  . چون تغییر دولت یعنی اثر در معیشت مردم و توسعه و پیشرفت جامعه است. باید از این تغییر استفاده نمود.

نعمت زاده در مورد رابطه با کشورها دیگر گفت  این رابطه منوط به حفظ حرمت مردم ایران است.

باید مسئولین مانند مردم در مقابل هر سلطه طلبی  با پیروی از رهبری بایستند.. چون مردم وقتی با یک مسئول هستند آن مشکل حل میشود.

نعمت زاده خطاب به سردمداران امریکا گفت  .امریکا بداند ایران حاشیه نشین نیست بلکه ایران اسلامی با توجه به وحدت مردم ومسئولین یک کشور تثبیت شده  وقدرت مند می باشد  ودر متن مسایل سیاسی بین المللی قرار دارد. امریکا بداند مردم انقلابی ایران ۳۸ سال پیش کلمه نه بر پیشانی سردمداران امریکا زده است و از آن مرحله قلدری امریکا گذشته است .حال نیروهای عراق و سوریه و لبنان وحزب الله ، ایران را پشتیبان خود میداند.

نعمت زاده یادی از رحلت آیت الله عبدالکریم حائری نمود واز زحمات وی در امر حوزه تجلیل نمود . و روز شهاد ت امیر خلبان حسین لشگری را یاد آور شد و در مورد روز خبرنگار هم گفت روز خبر نگار همان روزی است که دیپلمات های ما خبرنگار ما را دراین روز به شهادت رساندند.

نعمت زاده گفت در جریان یک صد سال گذشته سه اتقلاب درایران رخ داد که اولی مشروطیه و دومین ملی شدن نفت ایران و سومی انقلاب اسلامی است . حال سوال اینجاست چرا دو انقلاب بجز انقلاب اسلامی شکست خوردند چون رهبری جامعه بر حول یک محور نبود الحمدالله انقلاب اسلامی همانند اول انقلاب بر محوریت ولایت امر دارای وحدت ملی است .

باید از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم از اختلاف افکنی باید پرهیز نمود مسئولین باید با تفکر انقلابی عمل کنند واز نفوذ دشمن جلوگیری نمایند . و بدانند امریکا دشمن درجه یک انقلاب اسلامی و ملت ایران است #

ارسال دیدگاه