امروز : شنبه 5 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/05 - 14:18 ذخیره فایل ارسال به دوستان

مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران با منفجر شدن کوزه تحریمها

جوان فردا : دکتر روحانی با توجه به حکم تنفیذ رهبرمعظم انقلاب بعنوان دانشمند لقب گرفت ، دکتر روحانی درمراسم تحلیف هم از صلح وهم از دفاع ازحقوق ملت ایران سخن گفت دکتر روحانی به آنهائی که در فکر پاره کردن برجام هستند گفت آنها خودرا پاره می کنند

کوزه تحریمها در روز تحلیف با حضور میهمانان خارجی از برکت برجام منفجر شد.

به گزارش خبرنگار جوان فردا از تهران

  حضور روسای جمهور و نخست وزیران .نمایندگان کشورها و وزرای کشورهای خارجی و روسای سازمانهای بین المللی نشان از منفجر شدن کوزه تحریمها بود.

مراسم تحلیف دانشمند محترم جناب حجه‌الاسلام آقای دکتر حسن روحانی   بعنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر شنبه چهاردهم مرداد ماه در صحن مجلس شورای اسلامی با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار شد . در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که در بیست و نهم اردیبهشت برگزار شد، مجموع آرای مأخوذه ۴۱ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۱۳۱ رأی بود که از این تعداد حسن روحانی توانست ۲۳ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۶۱۶ رأی را به خود اختصاص دهد. بر این اساس روحانی با کسب ۵۷ درصد از آرای مأخوذه به عنوان رئیس جمهور مردم ایران انتخاب شد.

دکتر روحانی با توجه به حکم تنفیذ رهبرمعظم انقلاب بعنوان دانشمند لقب گرفت ، دکتر روحانی درمراسم تحلیف هم از صلح وهم از دفاع ازحقوق ملت ایران سخن گفت دکتر روحانی به آنهائی که در فکر پاره کردن برجام هستند گفت آنها خودرا پاره می کنند

دکتر روحانی خطاب به سیاست مداران کهنه کار آمریکا گفت من با تازه کاران سیاسی بازان امریکا کار ندارم ولی به کهنه کاران سیاست بازان امریکا اعلام می کنم ایران خودرا یافته است دیگر وقت سفسطه و حیله وغیره گذشت ایران اسلامی عاشق صلح وآرامش و امنیت است ولی اجازه به کسی نخواهد داد به حرمت و جایگاه مردم تعدی جواب دندان شکنی را دریافت خواهد نمود .

دکتر روحانی از حمایت خود از سپاه وارتش ونیروهای مسلح به سمع جهانیان رساند.

ارسال دیدگاه