امروز : شنبه 5 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/05 - 19:20 ذخیره فایل ارسال به دوستان

ترامپ رئیس جهمور یک دوره در قرن ۲۱/با تنفیذ وتحلیف حکم ریاست جمهوری مسئولیت دکتر روحانی سنگین تر شد.

جوان فردا : اثرات برجام در این مراسم تحلیف کاملا واضح بود که برجام کار خود را کرده است .دیگر امریکا سردمدار دنیا نیست . کهنه کاران سیاسی امریکا گرفتار پدیده ای بنام ترامپ شده اند .

با تنفیذ وتحلیف حکم ریاست جمهوری مسئولیت دکتر روحانی سنگین تر شد.

اثرات برجام در مراسم تحلیف مانند منفجر شدن کو.زه تحریمها

نویسنده : ر _ میابی

امروز شاهد مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جهموری ایران بعداز مراسم حکم تنفیذ ریاست جمهوری از سوی رهبر معظم انقلاب بودیم

همه آمده بودند .ولی از روسای جمهور قبلی ایران در این مراسم خبری نبود.

ولی آنچه مرا برآن داشت تا مطلبی بنویسم شفاف گوئی دانشمند بزرگوار و ریاست جمهوری یعنی دکتر روحانی  بود

وقتی دکتر روحانی  در این مراسم تحلیف کارت قرمز به امریکا نشان داد خناسان معقول دست پاچه شدند چون انتظار این را نداشتند که دکتر روحانی به سیاست مداران کهنه کار امریکا کارت قرمز نشان دهد و سیاسیت مداران تازه به دوران رسیده را خطاب قرار ندهد.

حضور میهمانان خارجی دراین مراسم تحلیف مانند آن بود که شاهد منفجر شدن کوزه تحریم های ناجوانمردانه بودند.

اثرات برجام در این مراسم تحلیف کاملا واضح بود که برجام کار خود را کرده است .دیگر امریکا سردمدار دنیا نیست . کهنه کاران سیاسی امریکا گرفتار پدیده ای بنام ترامپ شده اند .

آنچه مسلم است دشمنان ایران زمین با همکاری خناسان می خواستند روحانی رئیس جمهور یک دوره ای باشد ولی مردم ایران اسلامی با وحدت کلمه با پیروی از رهبر معظم انقلاب در انتخابات شرکت نمودند وبا ۴۲میلیون رای به دنیا نشان دادند که دیگر ایران بعداز ۴ دهه دارای تثبیت نظامی وفرهنگی است ودارای پشتوانه ای مردمی است.

ایران یک کشور تمام عیار دموکراسی می باشد هر چند در مورد دموکراسی قدمهای اول ولی بزرگ ولی با احتیاط برداشته شده است .

میهمانان خارجی از حضور کلیه مسئولین در این مراسم تحلیف مات و حیران بودند .چون به عین دیدند تمام شخصیتهای سیاسی با سلایق سیاسی مختلف دراین مراسم خاص حضور داشتند.

امریکا از این مراسم باید درس بگیرید که ایران دیگر ایران قربان گوی امریکا نیست دیگر ایران اسلامی برای خود در دنیا یک کشور با نام و دارای قدرت فرهنگی و نظامی و مردمی را داراست.

  سیاست مداران کهنه کار ایران اسلامی نقشه امریکا را در مورد یک دوره ای بودن روحانی را مانند تیر کمانه کرده بسوی امریکا پرتاب نموده اند .

ترامپ رئیس جهمور یک دوره در قرن ۲۱ خواهد بود. اگر این تیرکمانه کرده به هدف برخورد کند امریکا با یک آشفته بازر سیاسی مواجه خواهد شد.

انگلیس امریکا را روزی در عراق گرفتار جنگ نمود وروز دیگر در کشورهای عربی منطقه . ولی این بار امریکا در پرتگاه مرگ قرار گرفته است آن پرتگاه پرتگاهی است که قرآن درآن سرزمین بر پیامبر خدا نازل شد .

حال عربستان قتلگاه امریکاست

چون نتوانست در منطقه اسرائیل دوم را سرسامان بخشد لذا می خواهد عربستان را گرفتار ناهنجاریهای منطقه خلیج فارس نماید تا عربستان را بدوشد غافل از اینکه ملت عربستان دیگر از رژیم پادشاهی خسته شده اند ودنبال حکومت اسلامی با رای مردم هستند.

وظیفه سیاستمداران ایران زمین ایجاب می کند با وحدت کلمه وبا حمایت از جبهه مقاومت اسلامی دست بدست هم دهند و دستورات رهبر معظم انقلاب پایبند بباشند ودقت در نفوذ دشمن کنند چون دشمن می خواهد با ایجاد اختلاف مابین مردم ومسئولین انقلاب اسلامی را تضعیف نماید .لذا از کلیه مسئولین انتظار می رود اختلافات فکری سیاسی را کنار بگذارند و حرکات فرهنگی دشمن که با نام جنگ نرم وارد میدان جنگ شده اند با یاری مردم از این گذر پر پیچ وخم به سلامتی عبور کنیم .

واز گروههای سیاسی اعم از اصولگرایان و اصلاح طلبان می خواهیم با حفظ وحدت کلمه در خدمت رسانی به مردم یار ومددکار دولت روحانی باشند .

واز دکتر روحانی خواستاریم وعده های خودرا در هرماه مرور فرمایند تا با روحیه انقلابی در حل مشکلات اقتصادی وفرهنگی مردم تلاش شبانه روزی نمایند.

ارسال دیدگاه