امروز : جمعه 11 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/11 - 5:31 ذخیره فایل ارسال به دوستان

دیدار اعضای کانون خبرنگاران شهرستان مرند با رئیس دادگستری و دادستان مرند

جوان فردا : زارع زاده کفت : خبرنگاران امین مردم و مسئولین هستند . این دیدار نشان از حرکتی است پسندیده . و نشان از تعامل وتامل با مسئولین شهرستان می باشد.

دیدار اعضای کانون خبرنگاران شهرستان مرند با رئیس دادگستری و دادستان مرند

 

به گزارش خبرنگار جوان فردا از مرند

سیف الله زارع زاده رئیس دادگستری شهرستان مرند در دیدار با کانون خبرنگاران شهرستان مرند گفت ، روز ۱۷ مرداد روز شهادت صارمی  در افغانستان می باشد لذا این روز را به خبرنگاران حاضر و غائب تبریک عرض مینمایم.

زارع زاده گفت : خبرنگاران امین مردم و مسئولین هستند . این دیدار نشان از حرکتی است پسندیده . و نشان از تعامل وتامل با مسئولین شهرستان می باشد.

وی افزود ، خبرنگاری شغل سختی است خبرنگاری امانت داری است هرگونه دخل و تصرف در خبر خیانت است . امانت داری شما مهم است  می توانید کار کوچک را بزرگ کنید  و یا کار بزرگ را کوچک کنید . ولی در هر صورت خود را در محضر خدا بدانید با رفتار خود و با قلم خود از آرمانهای انقلاب اسلامی صیانت و حفاظت کنید . خبرنگار باید تحلیل گر باشد و مشکلات جامعه را بگوش مسئولین برساند و پاسخ را هم به سمع  مردم برساند . شما خبرنگاران صاحب مرند هستید مسئولین روزی خواهند رفت ولی شما صاحب این شهرستان باقی می مانید بیائید مرند را به جایگاه برسانید تا نسل های آینده گلایه مند نباشند.

محمد حسین علیپور دادستان شهرستان مرند  در دیدار هیات مدیره و اعضای کانون خبرنگاران شهرستان مرند گفت ، اینگونه همگرائی خوب است بهتر است در چهار چوب قانون باشد ولی ذات عمل برای توسعه خبری و پیشرفت جامعه خوب است.

علیپور افزود انتظار داریم خبرنگاران در بالا بردن فرهنگ عمومی جامعه بخصوص در حاشیه شهر ها نقش خود را ظاهر کنند. اصحاب  رسانه ،زنگ جامعه برای مردم و مسئولین هستند . خبرنگاران می تواند مسئولین را منصفانه نقد و ارائه طریق برای حل مشکل بنمایند.

علیپور دریک کلام از خبرنگاران پرسید برای جامعه و شهر خود چه کرده اید ؟

هیات مدیره و اعضای کانون خبرنگاران شهرستان مرند به میمنت تشکیل کانون خبرنگاران شهرستان مرند و بزرگداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با   زارع زاده رئیس دادگستری و علیپور دادستان مرند دیدار صمیمی داشتند.
رحیم میابی دبیر کانون خبرنگاران شهرستان مرند در این دیدار ضمن معرفی اعضای کانون گفت هدف از تشکیل  کانون خبرنگاران شهرستان مرند هر چند غیر رسمی می باشد در راستای همگرائی و جلوگیری از سوء استفاده کنندگان از قلم می باشد .
میابی افزود کانون خبرنگاران شهرستان مرند دارای ۱۸ عضو می باشد که با سلایق مختلف سیاسی می باشند و اعضای این کانون خود را سرباز فرمانبر ولایت و افسر مبارزه با جنگ نرم دشمن می دانند.
مهرداد طهمورثی یکی از پیشکسوتان خبرنگاری در این نشست گفت از دادستان و ریاست محترم دستگاه قضا خواستاریم از بد اخلاقی ها در دنیای مجازی را رصد نمایند . و با چنین افراد هر چند خبرنگار باشد برخورد جدی و قانونی به عمل آورند . درادامه این دیدار صمیمی اعضای کانون نظرات خود را به سمع رئیس دادگستری و دادستان مرند رساندند.

   

 

ارسال دیدگاه