امروز : شنبه 12 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/12 - 20:18 ذخیره فایل ارسال به دوستان

دومین مرکز همودیالیز استانی از نظر امکانات در شهرستان مرند افتتاح شد.

جوان فردا : حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند و مهندس علیار راستگو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند میزبان هیات وزارتی در مراسم افتتاح مرکز همودیالیز باب الحوائج مرند بود .

مرکز همودیالیز باب الحوائج در شهرستان مرند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار جوان فردا از مرند

مرکز همودیالیز باب الحوائج مرند در محوطه بیمارستان مرند با همت یک خَیر با حضور مقامات وزارتی افتتاح شد.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند و مهندس علیار راستگو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند میزبان هیات وزارتی در مراسم افتتاح مرکز همودیالیز باب الحوائج مرند بود .

 دومین مرکز همودیالیز که بعداز مرکز همودیالیز بیمارستان امام رضا ع تبریز، دومین مرکز همودیالیز استانی می باشد  با حضور دکتر سید علی صدرالسادات  معاون وزیر بهداشت و  راستگو   و  نعمت زاده و محمد حسین صومی قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی تبریز  و حسن نژاد نماینده قانونی  واحمد ارشادی خیر مرند وخانواده ارشادی و خانواده شهدا و جمعی از مردم قدرشناس مرند افتتاح شد .

راستگو در مراسم افتتاح مرکز همودیالیز باب الحوائج مرند ضمن خوش آمدگوئی به معاون وزیر بهداشت و دیگر میهمانان گفت جای تشکر است که این مرکز در حضور حاضرین افتتاح می شود و از خیر این مرکز تشکر می کنیم که بانی این امر خیر شدند.

راستگو طی گزارشی از روند بهداشت ودرمان در مرند گفت ۱۷ پروژه با مبلغ   ۲۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان شروع شده جا دارد از دکتر شیخ رئیس شبکه بهداشت ودرمان وتیم مدیریتی وی تقدیر گردد.

راستگو خطاب به صدرالسادت گفت موضوع سی تی اسکن  و M R I  و بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی مرند منتظر مساعدت دولت تدبیر امید است .اگر یاری فرمائید بیمارستان بزودی با توجه باینکه مراحل مختلف وسیر قانونی را سپری کرده است کلنگ زنی آن انجام می گیرد .

راستگو از مساعدتهای دکتر صومی تشکر نمود و مجددا از لطف صومی خواستار یاری در امر سی تی اسکن و  MRI وبیمارستان ۳۰۴ تختخواب شد.

دیگر سخنران مراسم افتتاح مرکز همودیالیز باب الحوائج مرند دکتر محمد حسن نژاد نماینده قانونی مجلس بود .

حسن نژاد سخنان خودرا با انتقاد شدید شروع کرد .

این نوع بداحلاقی مورد اعتراض دکتر صومی قرار گرفت و دکتر در پاسخ سخنان حسن نژاد گفت ما نمی خواستیم موضوع فاش شود چون حسن نژاد دست از مخالفت خود با دولت بر نمی دارد لازم می بینم بگویم چون آقای حاج احمد ارشادی خیر محترم توان مالی برای  ادامه کار را نداشت دانشگاه به یاری این مرد خیر آمد تا این مرکز تمام شود اگر دانشگاه به یاری خیر نمی آمد این مرکز تا ده سال دیگر درست نمی شد . صومی از شافعی با نام نیک یاد کرد وگفت این شهر متعلق به مردان بزرگی مانند پور شریف و دیگر بزررگان است . صومی از زحمات  دکتر شیخ و تیم مدیریتی شبکه مرند تجلیل نمود.

صدرالسادات معاون وزیر بهداشت در مراسم افتتاح مرکز همودیالیز باب الحوائج مرند گفت مرند باید جایگاه خود را بیابد و وزارت بهداشت و درمان در مورد توسعه عمرانی سلامت و درمان و بهداشت برای این شهرستان با دید مثبت می نگرد قطعا در مورد سی تی اسکن و mri و بیمارستان توجه خاص داریم ۲ونیم میلیارد برای این امر پرداخت شده وبزودی شاهد خدمات درمانی خواهید شد .

 این مراسم دارای حاشیه هائی بود که می توان گفت سخنان حسن نژاد نماینده قانونی مجلس حاضرین را دل زده از سخنان وی نمود و تعدادی از حاضرین  جهت اعتراض مراسم افتتاح را ترک کردند .

مرکز همودیالیز باب الحوائج مرندبه مساحت ۲۱۰۰ متر مربع احداث شده و بعداز مرکز دیالیز امام رضا ع تبریز دومین مرکز از نظر امکانات و تجهیزات است .#

 

 

ارسال دیدگاه