امروز : شنبه 12 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/12 - 21:17 ذخیره فایل ارسال به دوستان

موحدنیا: تا مرندی نخواهد ، مرند درست نخواهد شد/تصاویر

جوان فردا : موحد نیا علت موفقیت خود را ایجاد منابع در آمد دانست و گفت ماده ۷۷ فعال شده است ماده صد فعال است . و در مورد اخذ اعتبار از تمام توان و تجربه و شخصیتم و ارتباطات ۲۸ ساله ام مایه گذاشته ام چون مرند را دوست دارم .

مهندس مرتضی موحدنیا شهر دار مرند : از همه همشهریان حلیت می طلبم .

موحدنیا با اصحاب رسانه نشست صمیمی داشت

به گزارش خبر نگار جوان فردا از مرند
موحدنیا ضمن تبریک روز خبرنگار گفت روز خبرنگار یعنی همه روز روز خبرنگاری است .
موحدنیا ادامه داد حق مرند و مرندی باید ادا شود تا دین خود را به مردم ادا کنیم .باید همه دست بدست هم دهیم تا مرند شکوفا گردد این شکوفائی منوط به وحدت کلمه بین مردم و مسئولین است .


موحدنیا افزود در شبستر برام گفتند ۲۰ مینی بوس از مرند برای کار کردن به شبستر می آیند . نمی دانم چرا ؟ در حالی که روزی شبستر تابع مرند بود .
باید پاسخ این سوال از سوی مردم ومسئولین داده شود . که چرا یک شهر حالت نزول دارد؟
. افراد بزرگ در این شهرستان کنار نشسته اند و صاحبان سرمایه پا به جلو نمی گذارند . صاحبان فکر با ترس از آبروی خود لب نمی گشایند .ولی آنهائی که نمی توانند به خانواده خود مدیریت کنند در چنین شهرها برای شهر تصمیم می گیرند .
موحد نیا به پتانسیل های شهر مرند اشاره کرد وگفت در هر نقطه ایران برویم مدیرانی هستند که از مرند می باشندولی جای تاسف است که از این سرمایه ها استفاده نمیشود .دراین مورد باید خبرنگاران دنبال بزرگان این شهرستان بروند مسئولین اصحاب رسانه در این مورد سخت است باید فکر خودرا تغییر دهیم .
وی خطاب به خبرنگاران گفت هرچه نوشتید درراستای پیشرفت جامعه وتوسعه جامعه بود وخوئاهد بود اگر در مورد شهر وشهرداری نوشتید حق بود هرکس هرچه نوشته حلال می کنم ولی همیشه در راستای توسعه شهر و شهرستان قلم فرسائی کنید .
موحدنیا اشاره به تبریز۲۰۱۸ نمود وگفت امروز تبریز ۲۰۱۸ یک رویداد است البته رویداد بزرگ درایران و آذربایجان ودر تبریز که در هر ۵۷ سال یک بار اتفاق می افتد
تبریز ۲۰۱۸ یک روز نیست بلکه یکسال است در جریان سال ۲۰۱۸ برنامه های متنوع برگزار خواهد شد . مسابقات بزرگ مخصوصا محور مرند ،جلفا محور گردشگری تعیین شده است ما باید سهم خود را از این امر بر داریم .
موحدنیا افزود با برگزاری همایش های مختلف ، زمینه را برای جذب گردشگری و سرمایه گذاری مهیا کنیم . نباید تنگ نظر باشیم با دیدن سرمایه دار زود بگوئیم سرمایه اش را از کجا آورده است . با این اخلاق سرمایه گذار نمی آید .
وی گفت اولین دبیرخانه بعد از تبریز در شهرستان مرند تاسیس میشود واین امر را به فال نیک می گیریم و آقای امامی را به این دبیرخانه مسئول انتخاب کردیم .
موحدنیا اشاره به وضعیت داخلی شهرداری نمود وگفت ، شهرداری مرند در مسیر توسعه و عمرانی و آبادانی حرکت می کند . هیچگونه شکی نیست که قطار از ریل خارج شده شهرداری مرند به ریل برگشته ودارد سرعت می گیرد.حال ما هستیم که با چه مسیری در این امر حرکت خواهیم کرد . ولی شهرداری مرند از یک تلاطم بزرگ عبور کرده است . ولی نگرانی وجود دارد
موحدنیا اشاره به پروژه های در دست احداث نمود وگفت :
ترمینال شمالی در ۷۰۰۰متر مربع با مبلغ ۱۱۰۰۰۰۰۰۰۰تومان هزینه روبه اتمام است
پارک شهر که تاریخ شهر مرند است با ۵۰۰۰۰۰۰۰۰تومان هزینه دارد تمام میشود
حمام قاضی با ۵۰۰۰۰۰۰۰تومان بعنوان موزه فرهنگی مورد استفاده قرار می گیرد
قرینه پارک قوناخلار در حال بررسی است .
موحدنیا در مورد افق جمعیت گفت افق جمعیت مرند به ۱۶۰۰۰۰نفر افزایش یافته است یعنی با الحاق اردکلو و کوی شهید چرمی این اتفاق افتاده است افزایش جمعیت افق روشنی را برای مرند خواهددداشت .
موحدنیا در مورد توانمندی مناطق محروم گفت در سال ۹۵ علی آباد و میناخور مورد توجه توانمند سازی بود ودر سال ۹۶ محله آغ زمی مد نظر است .
در مورد جواهر موحدنیا گفت من در فکر این بودم که موضوع با پیمانکار قطع گردد ولی منتخبین شورا صلاح بر صبر دیدند.
موحدنیا در مورد چارت تشکیلاتی و نیروی انسانی گفت طبق چارت برای شهرداری مرند۳۰۷ پست در نظر گرفته اند که الان با توجه بکارگیری در دورانهای قبلی ۴۵۰نفر می باشد . شهرداری چه کند؟
وی در پاسخ شایعات مبنی بر دریافت وام توسط زشهرداری گفت این امر در زمان شهردار قبلی یعنی حسین زاده به مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰تومان از بانک انصار بود که برای تالار ازدواج آسان دریافت شده است که اقساط آن درهرماه به مبلغ ۲۷۰۰۰۰۰۰ تومان پرداخت میشود .
موحد نیا علت موفقیت خود را ایجاد منابع در آمد دانست و گفت ماده ۷۷ فعال شده است ماده صد فعال است . و در مورد اخذ اعتبار از تمام توان و تجربه و شخصیتم و ارتباطات ۲۸ ساله ام مایه گذاشته ام چون مرند را دوست دارم .
موحدنیا در مورد آسفالت گفت آنچه عیان است آسفالت کوچه ها و خیابانها دیده میشود .
موحد نیا در یک کلام خطاب به خبرنگاران گفت:
تا مرندی نخواهد مرند درست نخواهد شد

بعد از سخنان شهردار مرند خبرنگاران نظرات خود را در مورد چگونگی توسعه شهر را بیان داشتند .

در آخر طی مراسم خاص خبرنگاران بخاطر گرامیداشت روز خبرنگار توسط موحدنیا مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه