امروز : دوشنبه 14 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/14 - 6:53 ذخیره فایل ارسال به دوستان

آزادگان ایران در شهر آزادگان با فرهنگ مرند/مرند میزبان آزادگان سرافراز ایران زمین

جوان فردا : مراسم استقابل از آزادگان در شهرستان مرند حال و هوای دیگری داشت. آزادگان دوستان وهم بم اردوگاهی خود را در پارک قوناخلار مرند پیدا می کردند ودنبال یافتن آنها بودند. این استقابل بی نظیر مرندیان از آزادگان سرافراز جای تقدیر است .

۱۶۰۰ تن از آزادگان سرافراز میهمان شهرستان با فرهنگ مرندبودند

به گزارش خبرنگار جوان فردا ازمرند


۱۶۰۰آزاده جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران اسلامی وارد شهرستان مرند شدند
طبق این گزارش خبری، مرند میزبان آزادگانی بود که در ۸ سال جنگ تحمیلی در اسارت نیروهای خبیث صدام بودند ولی با صداقت از ارزشهای انلاقب صیانت کرند.
سرهنگ کاظم دهقانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند از اولین ساعات قبل از ورود آزادگان سرافراز با نیروهای پلیس در محل استقبال از آزادگان حضور داشت. امنیت در محل استقبال که پارک قوناخلار بود حاکم بود نیروهای سپاه در امر تدارک پذیرائی در تلاش بودند .نیروهای شهرداری از صبح بعداز نماز درمحل حاضر بودند در امر پاگیزکی در محل استقبالدر تلاش بودند تا میهمانان در فضای پاک پذیرائی شوند
در مراسم استقبال از آزادگان حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا نعمت زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرند مهندس علیار راستگو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند علی امیری راد بخشدار مرکزی و عادل اصغر پور معاون فرماندار مرند و باقری جانشین شهرداری مرند .احمدی رئیس اداره بنیاد شهید مرند مدیران سازمان آتش نشانی ، خدمات شهرداری،حراست شهرداری ،فضای سبز، روابط عمومی فرمانداری و روابط عمومی شهرداری و تعداد کثیری از خانواده شهدا وایثارگران و آزادگان مرندی  حضور داشتند.
مراسم استقابل از آزادگان در شهرستان مرند حال و هوای دیگری داشت. آزادگان دوستان وهم بم اردوگاهی خود را در پارک قوناخلار مرند پیدا می کردند ودنبال یافتن آنها بودند. این استقابل بی نظیر مرندیان از آزادگان سرافراز جای تقدیر است .

یکی از آزادگان به خبرنگار جوان فردا درپاسخ سوال خبرنگار جوان فردا مبنی بر اینکه چه سفارشی به مردم و مسئولین دارید گفت از مردم شریف مرند وایران زمین می خواهم با همان شور وشعور انقلابی و با روحیه انقلابی بسیجی با محوریت ولایت از آر مانهای انقلاب صیانت و حفاظت کنند .و به مسئولین تمام قوا می گویم با مردم صادق باشید به مردم دروغ نگوئید بخاطر چند روز مسئولیت با ترفندهای عوامفریبی و دروغگوئی دنبال حفظ پستهای چند روزه نباشید .

آزاده دیگر گفت از مراسم استقبال چنین استنباط میشود مردم مرند ومسئولین دوش بدوش هم دارند خدمت می کنند از کلیه مردم ومسئولین از زحماتی که در امر استقبال کشیده اند تشکر میکنم.

             

ارسال دیدگاه