امروز : سه شنبه 15 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/15 - 2:27 ذخیره فایل ارسال به دوستان

امامزاده احمد (مرند) یکی از معتبرترین امامزاده های شمالغرب کشور است.

جوان فردا : اختیاری در مورد روز خبرنگار گفت این روز باید به یک هفته یا یک دهه تبدیل شود. برای تجلیل از خبرنگاران ویا معرفی عظمت شغل خبرنگاری یک روز کفاف نمی کند باید مسئولین در این مورد تصمیم جدی بگیرند.

اختیاری: باید تلاش کنیم در تبریز ۲۰۱۸ مرند را مرند ۲۰۱۸ کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان فردا از مرند


حجت الاسلام اختیاری رئیس اداره اوقاف شهرستان مرند در نشست با خبرنگاران گفت ،امامزاده احمد توسعه می یابد۹۰۰متر مربع در نظر داریم برای توسعه امامزاده اضافه کنیم تا تبدیل به یک مرکز توریستی و گردشگری وزیارتی معرف باشد . وی اشاره به جایگاه امامزاده احمد نمود وادامه داد این امامزاده در شمالغرب کشور یکی از معتبرترین امامزاده ها می باشد .

اختیاری افزود باید از تبریز ۲۰۱۸ همه با تلاش خود سهمی برای مرند درنظربگیریم . تبریز ۲۰۱۸ فقط برای تبریز نیست بلکه برای ایران اسلامی یک فرصت است . باید این فرصت طلائی را قدربدانیم

اختیاری در پاسخ سوالات جوان فردا گفت اسناد مالکیت املاک شهر بناب که امروز جلسه ای با اعضای شورا شهر بناب داشتیم مقرر شد با همکاری مردم و مساعدتهای مدیر کل اداره اوقاف وامور خیریه استان این اسناد حل و فصل گردد.

وهمچنین در مورد سوال دوم گفت در نظر دارم با توجه به فرمایش امیرالمونین ع از مسئولانی باشم که از خود آثاری در این شهرستان داشته باشم لذا امامزاده احمد را برای این امر انتخاب نموده ام .

اختیاری در مورد سوال سوم جوان فردا گفت نقش اوقاف در گردشگری نقش بسزائی است ما باید مکانهای تاریخی مرند را که به اوقاف مربوط است مرمت نمائیم وبا نصب تابلوهائی برای میهمانان معرفی کنیم .برای اینکار باید قلعه تاریخی یالدور تعیین تکلیف شود.

اختیاری از یک معما خبر داد وگفت موضوع باغ رضوان برای بنده یک معما شده است هیچ کس در این مورد اطلاعات کافی ندارد.

اختیاری در مورد روز خبرنگار گفت این روز باید به یک هفته یا یک دهه تبدیل شود. برای تجلیل از خبرنگاران ویا معرفی عظمت شغل خبرنگاری یک روز کفاف نمی کند باید مسئولین در این مورد تصمیم جدی بگیرند.

وی افزود عظمت خبرنگار بحدی است که باید در شهادت صارمی ، باقری ،خضائی این عظمت را جستجو کرد .وی روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.

اختیاری در مورد ساماندهی هیات امنای مساجد گفت طبق ضوابط ملاک ما تایید روحانی مسجد یکی رکن های اساسی انتخاب هیات امناست و روحانی مسجد رئیس هیات امناست . این موضوع توسط خبرنگران حلاجی شد و مورد اعتراض خبرنگاران بخاطر تقلیل در حضور مومنین در مساجد شناختند در این مورد اختیاری به موارد روال استناد نمود .
وی گفت به تعداد ۲۰۰نفر از هیات امناها بعداز استعلامات لازم کارت آماده شده است بزودی تحویل داده خواهد شد .
اختیاری در مورد ترویج فرهنگ وقف در جامعه گفت کلاسهای مربوطه در اداره و مساجد در این مورداقدام شده است.
وی در مورد موقوفات در سال ۱۳۹۶گفت ۵ مورد موقوفه در ۹۶داریم که یکی نفعی و ۴ مورد انتقالی است.
بعداز اتمام نشست نماز ظهر وعصر با امامت اختیاری در امامزاده احمد اقامه گردید و خبرنگاران ناهار را میهمان اختیاری شدند.

ارسال دیدگاه