امروز : چهار شنبه 16 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/16 - 3:15 ذخیره فایل ارسال به دوستان

یکی ادعای چهره مشهوریت دارد دیگری دنبال فروش شهر است

پیشنهاد میشود با انتخاب یک سرپرست بمدت سه ماه تا بتوانید از تمامی اطلاعات موثق از نظر مالی و در آمد های جاری و نیروی انسانی باخبر باشید قطعا در تصمیم شما این اطلاعات اثر خواهد گذاشت .

 

 

با نام خدا

?اعضای محترم شورای شهرمرند

با سلام
در این دور روز گفته های تان را شنیدیم . ونامزدهای محترم هم در موارد مختلف بیاناتی را فرمودند
آنچه در بین تمامی سخنرانان نقطه مشترک وجود داشت . وجود مشکلات در بدنه شهرداری و مشکلات دیگر که از بیان آن دراین نوشته خود داری می گردد.

ولی اعضای محترم شورای شهر

چند وقتی بود در سایت خبری وتحلیلی خود و در کانال جوان فردا با حضور کارشناسان تیتری را با عنوان انتخاب شهردار یا انتخاب بحران درمرند توسط شورای شهر مرند بررسی گردید. و انتشار یافت .

حال در این دور روز با توجه به شنیده های مستقیم در جلسات بخصوص جلسه دوم با شنیدن ( نه ولا موحدنیا به شورا ) نگرانی تعدادی از همشهریان را دو چندان نموده است .

اولا اطلاعات موثق موحدنیا و کاوه قطعا از همه بزرگان حاضر در جلسه بیشتر است . لذا آمادگی کاوه جای خوشحالی است ولی( نه و لا ) موحدنیا جای نگرانی است . باید شورای شهر مرند علاوه بر اتاق شیشه ای نه چندان شفاف قطعا در اتاق زغالی با فکر روشن تدبیری بیاندیشند تا بسوی انتخاب بحران حرکت نکنند .

اصل کلام را در بین این سه بزرگوار نامزد تصدی پست شهرداری مرند را کاوه بطور آشکار گفتند اگر بودجه نباشد برنامه های کوتاه مدت و میان مدت و طولانی مدت معنی ندارد.

لذا مدیریت فعلی میتواند درمدت زمان کوتاه با یاری شورای شهرمرند ، از وقوع بحران جلوگیری کند. این بود نظریه جمعی از همشهریان که کاملا موضوع را رصد می کنند .

وقتی یکی از نامز دهای محتر م که مطالبشان قابل پسند بود وگفت می خواهم مانند فلان چهره مشهور باشم هرچند چهره اشاره شده مشهورند ولی از آثارش در این شهر و یا شهرستان خبری نیست . اگر واقعا آثاری از آن چهره مشهور باقی است مارا راهنماباشند .

و یا دیگر نامزد محترم ۱۱ بار نام نماینده قانونی را آورد در حالیکه وی از عدم حضور نماینده قانونی در منمطقه مطلع نیست . واز طرفی مخالف دولت بودن وی را باید به او رساند .

بگذریم این شهر وشهرستان از آن صاحبان اصلی اش که خود مردم است می باشد و شما بزرگواران هم بعنوان منتخب مردم مسئول و پاسخگو نسبت به وعده هائی که داده اید هستید .

ما را هم اگر قبول فرمائید بقول خودتان یارهشتم بدانید کمی به نوشته هایمان توجه فرمائید.

پیشنهاد میشود با انتخاب یک سرپرست بمدت سه ماه تا بتوانید از تمامی اطلاعات موثق از نظر مالی و در آمد های جاری و نیروی انسانی باخبر باشید قطعا در تصمیم شما این اطلاعات اثر خواهد گذاشت .

اگر موحدنیا بود موضوع فرق می کرد .این بود پیشنهاد مدیریت و خبرنگاران پایگاه خبری جوان فردا/ این نوشته فقط برای اعضای محترم ارسال می گردد تا اطلاع ثانوی انتشار نخواهد یافت

 

ارسال دیدگاه