امروز : چهار شنبه 16 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/16 - 10:26 ذخیره فایل ارسال به دوستان

محمد پور در دیدار با اعضای کانون خبرنگاران مرند گفت :همگرائی افسران جنگ نرم جهت مبارزبه تهاجم فرهنگی دشمن لازم وضروری است

جوان فردا : نشست صمیمی اعضای کانون خبرنگاران شهرستان مرند با دکتر محمد محمد پور مدیرکل اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن باید تمام خبرنگاران بعنوان افسران جنگ نرم همگرا باشند.

 به گزارش  خبرنگار جوان فردا از تبریز

نشست صمیمی اعضای کانون خبرنگاران شهرستان مرند با دکتر محمد محمد پور مدیرکل اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

به گزارش جوئان فردا از تبریز: اعضای کانون خبرنگاران شهرستان مرند روز چهارشنبه مورخه ۱۳۹۶/۰۵/راس ساعت ۱۰/۳۰ در دفتر کار محمدپور نشست صمیمی داشتند

محمد پور در این نشست ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه بخصوص کانون خبرنگاران شهرستان مرند(جدیدالتاسیس ) گفت باید جایگاه خبرنگاران را حفظ کرد . خبرنگاری در نظام جمهوری اسلامی در محوریت ولایت یعنی سرباز امام زمان عج یعنی افسران مبارز با جنگ نرم دشمن .پس با توجه به عظمت جایگاه خبرنگاری اولا خود خبرنگاران و ثانیا مسئولین جایگاه این خبرنگاران را پاس بدارند .

محمد پور فرارسیدن  روز آزادگان گفت : آزادگان سرافراز عزیزان این کشورند همچنانکه خاونده شهدا شمع محفعل  بشریتند  وی روز آزادی آزادگان را به ملت ایران زمین  وخانواده ایثارگران و شهدا و آزادگان تبریک گفت .

 محمد پوردر مورد صفات خبرنگاری گفت : خبرنگار باید امانت دار ،جسور ،شجاع وصادق باشد. وقتی خبر از همگرائی در یک صنف را می خوانیم یا مشنویم خیلی خوشحال هستیم چون با همگراغئی و ودحت می توان استعدادهای بالفعل را شناسائی و آنها را در راستای حل مشکلات جامعه  ومبارزه با  دشمن بکار گرفت .

محمد پور از تشکیل کانون خبر نگاران استقبال نمود و گفت ما در ساماندهی  خبرنگاران برنامه ای خاص داریم  مدیریت مطبوعاتی سازمان دارد اجرا می نماید

محمد پورگفت ما ضمن اینکه از کانون خبرنگاران شهرستان مرند استقبال می کنیم . ودر راستای رسمی شدن آنهم حمایت می نمائیم. وی از خبرنگاران خواست حتما در خانه مطبوعات ثبت نام نمایند.آن اتفاقی که در خانه مطبوعات برای خبرنگاران می افتد باید در استان و شهرستانها هم بیفتد.

محمد پور در مورد خانه مطبوعات افزود خانه مطبوعات یعنی خانه رسانه . پس باید خبرنگاران در فکر خانه خود باشند .

در این جلسه محمد حسین حسینی رئیس اداره مطبوعاتی استان گفت اولین شهرستانی که با این وحدت در یک مجموعه جمع شده اند نشان از همدلی دریک محور است آن محور با صداقت و امانت داری  ودرست نویسی است .

در شروع جلسه رحیم میابی دبیر کانون از چگونگی تشکیل کانون خبرنگاران شهرستان مرند گفت ما خبرنگاران خود را در مورد ولایت افسران جنگ میدانیم و در این مورد از دشمن هراسی نداریم آنچه نظام جمهوری اسلامی دارد دشمنان انقلاب اسلامی و ایران اسلامی ندارد آن وحدت بین مردم ومسئولین و وجود ولایت امر است .

میابی از حضور محمد حسین چمیده فر در روز همایش ومراسم تجلیل از خبرنگاران در شهرستان مرند تشکر نمود و از زحمات مهران فرجی رئیس اداره ارشاد مرند تشکر نمود واز فرجی با نام نیک یاد کرد وگفت فرجی در مورد همایش و مراسم کانون خبرنگاران واقعا متحمل زحمت فراوان شده اند. از طرفی خروجی همایش  و مراسم روز خبرنگار زبانزد عام وخاص بود این امر با وحدذت بین فرجی و خبرنگاران و فرماندار  ودیگر مقامات شهرستان بود .

لذا در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی  وخبررسانی  درست این کانون با تفکرات مختلف سیاسی تشکیل شده است امید مدیر کل محترم و رئیس اداره مطبوعات استان در این مورد راهنما و گره گشای این کانون باشند.

یوسف باقری رئیس کانون گفت : تشکیل چنین تشکلها در هر شهرستان دارای موانع قانونی است امیدواریم مدیرکل محترم و کارشناسان ورئیس اداره مطبوعات استان در رفع موانع دستور لازم را صادر فرمایند

 غفار صفری نائب الرئیس کانون  ضمن تشکر از محمد پور  و حسینی گفت ما اصحاب رسانه از مسئولین می خواهیم در مورد روان سازی امور کانون مساعدت هارا معمول فرمایند .

محمد مصطفائی سخنگو و هماهنگ کننده کانون گفت از مدیر کل می خواهیم در مورد بیمه خبرنگاران توجه خاص فرمایند.

سعید عمرانی خبرنگار جوان فردا گفت : از بذل توجه مدیریت کل فرهنگ و ارشاد استان نسبت به خبرنگاران تشکر نمود.

خبرنگاران اعضای کانون حاضر در نشست صمیمی مدیر کل ارشاد استان بشرح ذیل بودند

۱ _  غفار صفری

۲ _ یوسف باقری

۳_ محمد مصطفائی

۴ _ جلیل قربانزاده

۵ _ پورنقی

۶ _ تقی نیکنفس

۷ _ مهدی درخشانی

۸ _ سعید عمرانی (میهمان ) بودند

۹_ علی امامعلیزاده

۱۰ _ رجیم میابی

       

ارسال دیدگاه