امروز : پنجشنبه 17 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/17 - 18:15 ذخیره فایل ارسال به دوستان

⁉️وداع اتاق شیشه شورای شهرمرند با ۷ کاندیدای تصدی پست شهرداری مرند⁉️

بعداز اجرائی شدن یکی از وعده های ، یکی از منتخبین مردم در شورای شهر مرند تحت عنوان اتاق شیشه ای ، هفت نامزد برای تصدی پست شهرداری در روز پنج شنبه مورخه ۱۳۹۶/۵/۲۶ بنابه گفته مهندس فرامرز آخوندی رئیس جلسات اتاق شیشه ای درِ اتاق شیشه ای شورای شهر مرند تا اطلاع ثانوی بر روی اصحاب رسانه وکاندیداهای تصدی پست شهرداری مرندبسته شد .

⁉️وداع اتاق شیشه شورای شهرمرند با ۷ کاندیدای تصدی پست شهرداری مرند⁉️

بعداز اجرائی شدن یکی از وعده های ، یکی از منتخبین مردم در شورای شهر مرند تحت عنوان اتاق شیشه ای ، هفت نامزد برای تصدی پست شهرداری در روز پنج شنبه مورخه ۱۳۹۶/۵/۲۶ بنابه گفته مهندس فرامرز آخوندی رئیس جلسات اتاق شیشه ای درِ اتاق شیشه ای شورای شهر مرند تا اطلاع ثانوی بر روی اصحاب رسانه وکاندیداهای تصدی پست شهرداری مرندبسته شد .

? در این چند روز اخیر اولین روز اتاق شیشه ای حسین عالیباف و بهزاد بالازاده از برنامه های خود جهت تصدی پست شهرداری دفاع کردند . عالیباف می خواست مانند شادروان رفیعییان مشهور باشد . ولی از آثار رفیعییان کلامی بیان نکرد . وی در پرونده خود سوابق شهرداری صوفیان و در یکی از مناطق تبریز را داراست .

? اما بالازاده غافل از اینکه نماینده قانونی فرار را بر قرار ترجیح می دهد جهت سکانداری شهرداری ۱۱ مرتبه نماینده قانونی را برای یاری رساندن به شهرداری نام برد . غافل از اینکه نماینده قانونی در زیر وعده های دوران انتخاباتی غوطه ور است .

? روز دوم در اتاق شیشه ای نه چندان شفاف حسین کاوه که دارای سابقه سرپرستی در شهرداری مرند را دارد لب به سخن گشود ودر پاسخ سوال سخنگوی شورا در مورد برنامه های کوتاه مدت و میان مدت و طولانی مدت گفت . هیچوقت براین برنامه های زمان نمیتوان داد چون اجرای هر برنامه به بودجه نیاز دارد . لذا زمان بندی بر اینگونه برنامه ها از توان من خارج است .


مرتضی موحدنیا به عللی در جلسه اتاق شیشه ای حضور نداشت . موحدنیا در سوابق خود مدیریت های استانی در استانداری را دارد ودر زمان بحران بخاطر منحل شدن شورای شهر مرند از سوی استاندار آذربایجان شرقی بعنوان شهردار مرند منصوب شد . موحدنیا از بحران سفارشی در شهرداری مرند کاملا مطلع بود و توانست مرند و شهرداری مرند را بسوی آرامش هدایت کند وبااین هدایت عملکرد هاشمی کاملا به چشم خورد .
?سومین روز اتاق شیشه ای میزبان صابر امامی و حمید نیکو رای بود

?صابر امامی که در سوابق خود شهردار شدن را دارد و ساکن تبریز است . در پاسخ سوال علیپور مبنی بر اینکه پرونده هشت بهشت از چه قراری بود⁉️ ؟امامی گفت این سوال مربوط باین جلسه نمیشود ولی بدانید در زمان من هیچ اتفاقی خلاف نیفتاده است . وی از عملکرد خود در شهرداریها گفت .وخود از عملکردش راضی بود .

?نیکورای که بنابه گفته سخنگو شورای شهر معروف به زیبا پوش و شیک پوش می باشد و در سوابق خود شهرداری یامچی را ثبت کرده است ،در دفاع از برنامه های خود اشاره به بدهی های شهرداری نمود و جلسه را به چالش کشید . یکی از اعضای شورای شهر پرسید آقای مهندس از امورات یامچی باین قدر مطلع نیستید که از شهرداری مرند مطلع هستید . این از چه بابی است ؟ ⁉️نیکو رای گفت لابد به شهرم دلسوز و عاشق هستم .

? روز چهارم اتاق شیشه ای نه چندان شفاف میهمانی بنام حسین حسین پور را داشت . حسین پور در پاسخ سوال طهماسب پور درمورد پارک بانوان گفت اینگونه پارکها هیچ وقت مقدور نخواهد بود وقتی کسی پسر بچه ۸ ساله اش را با خود ببرد و یا نیروهای کارگری در آن محوطه کار خواهند نمود. چه باید کرد .حسین پور از یک فرصت طلائی با موافقت اعضای شورا پا را از عدالت زمانی فراتر گذاشت یک فیلم ۸ دقیقه ای را برای حضار پخش کرد با پخش این فیلم پاسخ سوالاتی غیر تخصصی اعضای شورا داده شد . حسینپور در پاسخ سوالات تخصصی وقت کم آورد و نتوانست علیپور را قانع نماید.

?علیپور یکی از سرداران جنگ تحمیلی و عضو شورای شهر مرند می باشد از اولین روز برگزاری اتاق شیشه ای از پاسخ سوالات نامزدها تصدی شهرداری مرند قانع نشد . و از عالیباف زیرکانه یک سوال غیر فنی نمود . و حسین پور را در منطقه آغ زمی مشغول نمود.

♦️طهماسپور از تمامی کاندیداها در مورد پارک بانوان سوال نمود بنظر میرسد آنچه باید طهماسب پور را درمورد پارک بانوان قانع کند خبری نشد . طهماسب پور برخلاف میل باطنی در اولین دقایق اولین جلسه خبرنگاران را آشفته خاطر نمود. و در آخرین جلسه با تبریک گفتن به حسین پور مانند جلسه اول جلسه را به حاشیه کشاند . طهماسب پور در تجلیل از نامزدین با کلمات زیبا بازی می کرد . طرف احساس میکرد اعتبار نامه شهرداری را تحویل گرفته است.

?بخشی عضو شیرین و آرام شورای شهر مرند سوالات خودرا بطور عامیانه و تخصصی زیرکانه مطرح می کرد ولی از قانع شدن و یا قانع نشدن از پاسخ ها خبری نبود .

? استادی با دسیبرین کلاسیک پارلمانی از هریک از نامزدین سوال مالی و بودجه پرسید و از بودجه ها می پرسید .استادی در هنگام پاسخ دادن نامزدین که قانع کننده نبود دست به ریش می برد یعنی خداحافظ کاندیدای شهرداری .استادی در سابقه خود عضوالبدل شورای شهر مرند را دارد با آمدن به  شورای شهر مرند منحل شد.

? یحیوی با یک روتین دیگر سوال می کرد هرکس بجای نامزدین بود استرس می گرفت . وی در بین اعضای شورای شهر دارای یک دوره عضو شورا بودن را دارد . از برنامه های هریک از نامزدین برای تصدی شهرداری سوال طرح می کرد . ولی معلوم نبود چرا یحیوی بعداز اتمام جلسه از صندلی خود برخواست ودر پیش نیکو رای نشست ؟ یحیوی از راه دور فشار نامزدین شهرداری را رصد می کرد .با توجه به سابقه یک دوره شورا بودن مسئولین یحیوی را دوچندان خواهد نمود .

?هاشم زاده از خدمت به معلومین از بیشتر نامزدین شهرداری سوال نمود . چون خود دارای مرکز توانبخشی است دنبال رفاه معلولین است . هاشم زاده در سابقه خود عضوالبدل شورای شهر مرند را دارد با آمدن به  شورای شهر مرند منحل شد.

 

?آخوندی که در پرونده خود ریاست سازمان نظام مهندسی را دارد و برای آمدن به شورای شهر علاقه داشت  و ریاست جلسات اتاق شیشه ای  را برعهده داشت . شروع جلسه و خاتمه جلسه با آخوندی بدون کلاه ایمنی انتخاباتی بود . ولی برای مدیریت جلسه یک جلوه خاص داشت . ولی از حق خود در سوال کردن نمی گذشت آنچه به نظر می رسد هیچ برنامه ای نامزدین شهرداری مرند نتوانست آخوندی را اقناع کند.

با آرزوی موفقیت برای مردم شریف مرند ومتخبین شورای شهرمرند

رحیم میابی

                     

ارسال دیدگاه