امروز : پنجشنبه 24 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/24 - 20:32 ذخیره فایل ارسال به دوستان

راستگو افزود : بازیاد سخن گفتن و با شعار دادن کار انجام نمی گیرد وقت شعار دادن گذشته است

جوان فردا: تمام فعالیتها وکارهائی که انجام میدهیم باید نمود داشته باشد .وحدت را نباید با غرض های سیاسی و شخصی زیر سوال ببریم هرگونه حرفهای ضد وحدت در جامعه هزینه دارد چه کسی این هزینه را پرداخت می کند بجز حکومت ؟ بازیاد سخن گفتن و با شعار دادن کار انجام نمی گیرد وقت شعار دادن گذشته است

به گزارش جوان فردا از مرند :

 

در اولین روز هفته دولت   اعضای شورای اداری شهرستان مرند با امام جمعه مرند دیدار کردند .

در این دیدارعلیار راستگو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت هفته دولت یک فرصت است تا دولت مردان بنابه فرمایش امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب  عملکردها باید به سمع مردم رسانده شود  اهم کارها را باید گفت .

راستگو گفت نباید به مردم وعده دهیم  ونتوانیم عمل کنیم نباید به مردم دروغ بگوئیم .
مردم باید خروجی عملکرد را در جامعه لمس کند تا امیدی به جامعه بر گردد.

راستگو در مورد افتتاح پروژه ها گفت :۵۰پروژه در هفته دولت در سطح شضهرستان  افتتاح و مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت .که بالغ بر ۵۰میلیارد بودجه هزینه شده است . وی در مورد افتتاح هائی که بعداز هفته دولت افتتاح خواهد شد خبر داد وگفت با حضور میهمانان استانی و کشوری شاهد افتتاح های بزرگ خواهیم شد .

راستگو گفت حال وحدت بین مسئولین اجرائی وقضائی با محوریت امام جمعه مرند در شهرستان حاکم است ودر سایه این وحدت امورات در امر اقتصاد و فرهنگی واشتغالزائی در اولویت برنامه های شهرستان است .

وی اشاره به سند بومی آسیبهای اجتماعی اشاره نمود وگفت باید در امر مبارزه با آسیبهای اجتماعی همه وهمه دوش بدوش مسئولین ومردم با آسیبهای اجتماعی مبارزه کنیم .

راستگو گفت ما از حاشیه سازی دور هستیم و در شهرستان با تمام جناح های سیاسی تعامل وتامل د اریم

راستگو به دونکته مهم اشاره نمود وگفت

اولا : تمام فعالیتها وکارهائی که انجام میدهیم نمود داشته باشد .وحدت را نباید با غرض های سیاسی و شخصی زیر سوال ببریم هرگونه حرفهای ضد وحدت در جامعه  هزینه دارد چه کسی این هزینه را پرداخت می کند بجز حکومت ؟

راستگو افزود : بازیاد سخن گفتن  و با شعار دادن کار انجام نمی گیرد وقت شعار دادن گذشته است . در پشت تریبون در جاهائی حرف زدن آسان است ولی در عمل خبری نیست  در پشت تریبون جناحی را کوبیدن معنی ندارد مردم با کسی تعارف ندارد مردم دنبال خدمت است .

دوما انتخابات تمام شده است حال رئیس جمهور یک نفر است بنام دکتر حسن روحانی . همه باید در محور ولایت دنبال خدمت به مردم باشیم تا گرهی از مشکلات جامعه را بگشائیم .

راستگو گفت تا حد الامکان در دستگاههای دولتی نگذاشته ایم بری نظام با گفتن حرفهای پوشالی هزینه بار کنیم .در امورات اجرائی وعده های قلمبه و سلمبه جای ندارد باید در چهار چوب قانون ومقررات و ضوابط کار انجام دهیم در حال حاضر و ضعیت شهرستان خوب است و هدف اصلی برنامه های شهرستان با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب  در محور اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است .

 

ارسال دیدگاه