امروز : شنبه 26 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/26 - 4:26 ذخیره فایل ارسال به دوستان

نقدی بر دلنوشته طلبه ای باصطلاح از جنس مردم

آیا می دانید در هفته دولت ۹۶ که شما با این دلنوشته دولت را نشانه گرفته اید بالغ بر ۵۰میلیارد تومان در پروژه های در حال افتتاح سرمایه گذاری شده است ؟

نقدی بردلنوشته طلبه ای باصطلاح  از جنس مردم

 

قبل از شروع نقد هفته دولت را به نویسنده دلنوشته تبریک عرض می نمایم .

در این دلنوشته؛ نویسنده خودرا غرق در غصه می داند.

چونن بنی آدم اعضای یکدیگرند ،نخواستم نویسنده دلنوشته تنها غرق در غصه فرو رود این نقد را منصفانه نوشتم .
نمی دانم آقای نویسنده در این مدت کوتاه کجا تشریف داشتند که حال از استخدام خانمهای مرندی در شبستر غرق در غصه و غم شده است ؟ این آه و ناله ای ما از مدتها پیش است از سال ۸۸ در غم و غصه هستیم . حال بعد از سالها دلنوشته را در غم فرو برده است .!
اگرنویسنده چند روزی در شبستر مانده و منبر رفته است میخواهد پیشرفت آن شهرستان را به مرند خرده بیگیرد تا مسئولین اجرائی منطقه را همراه با پدر معنوی شهرستان زیر سوال ببرد سخت در انحراف هستند.
بنده حقیر دو سال در شهرستان مورد نظر دلنوشته مانده ام اگر نویسنده به شبستر غبطه می خورد باید بخورد و باید خورد. تا بخود آید .چون مسئولین و فعالین اجتماعی شهرستان شبستر با کلید گناهان بزرگ یعنی دروغ مبارزه کرده اند و دروغگو را به منطقه ایشان راه نمی دهند .
ولی در شهر دلنوشته  به مبارزین دروغگو  اگر هم انقلابی بسیجی و از ایثارگران و خانواده شهدا باشند مارک می زنند و سلکان رشدی خطاب می کنند. و افرادی از دروغگو حمایت می کنند حکم شرعی را به مسخره می گیرند ، دلنوشته سکوت میکند علاوه برآن از آن دفاع می کنند . معلوم نیست دلنوشته در زمان انتخاب فردی بعنوان نیروی ارزشی کجا بودند؟ و سوال ننمودند شاخصه نیروی ارزشی چیست ؟ یا بدون شاخصه بر حسب دستوری نیروی ارزشی را انتخاب نمودند؟
از اینها بگذریم
اگر واقعا نویسنده بر شهرستان خود دلنوشته ای می نویسد بهتر است از شعار زدگی خارج شود و از جنس واقعی مردم باشند . دیگر زمان شعار زدگی و عوامفریبی گذشته است باید از نویسنده دلنوشته سوال شود آیا شناسنامه های کارخانجات موجود در مرند را رقم زده است تا بداند که امضاء کدام شخصیتهای ملی در پای مجوزها خورده است ؟ آیا پرونده احداث و مجوزهای تبریز کف ، تکدانه ، کائولن شوئی ، گرگین، ساگار ساز ، چینندگان و … را دیده اند ؟ نویسنده محترم کی از بزرگان شهرستان و چهره ماندگار کشوری بومی تقدیر نموده است ؟ اگر صفحات تاریخ نبوی را رقم بزنند درک خواهند نمود که انتقادات بی رحمانه و غیر منصفانه و غیر حقیقی موجب خانه نشینی حضرت امیرالمومنین ع گردید. علی را خانه نشین نمودند تا تفکر گروه انحرافی زمامدار حکومت مسلمین گردند . و مردم و جامعه را از توانمندی و مدیریت و عدالت علی محروم نمودند اگر نبود افرادی انحرافی در زمان علی که شعار بر ضد حق دادند از خدمات علی جامعه را در طول تاریخ انسانیت محروم ساختند. اگر نبود جریان گروه انحرافی انقلاب مشروطه دچار سرنوشت اسفبار نمی شد.
چون نویسنده محترم در لباس روحانی است جهت حفظ احترام لباسش و عمامه مبارکش کمی مطالب را نرم خواهم نوشت تا احترام جامعه روحانیت را بجا آورم.
نویسنده دلنوشته ،خود خوب می داند
مَن اَبدی ضَفحَتَهُ لِلحَقِ هَلَکَ
الف) آیا میدانید؟ در چند سال اخیر مدرسه و یا طلّابیه امام زمان عج برادران در بهترین نقطه شهر و مدرسه یا طلّابیه خواهران و حسینیه امام خمینی ره توسط چه کسانی و با مساعدت کدام بزرگواران در مرند احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است . و طلبه های این مرکز مذهبی در سطح استان و کشور مقام های مختلفی را کسب نموده اند ؟ و اگر به نماز جمعه تشریف آورده  باشید خواهید دید نماز جمعه در حسینیه امام خمینی ره مرند اقامه میشود .
ب) در زمان ۸ سال دوران عدالت گستر و مهرورز که آخرش مشخص شد که هیچ گوش شنوائی ندارد و بزرگان نظام و پیشکسوتان انقلاب نفوذ دشمن را با تفکر جریان گروه انحرافی که شاخه نرم گروهک ملحد منافقین خلق که مورد حمایت کاخ سیاه میباشند یادآور شدند ولی بودند افرادی که مردم را از حق بازداشتند و مردم را نیز آنرا خریدند . و دیگر اینکه مردم را بر باطل وا داشتند و مردم نیز از ایشان حمایت کردند. برای مردم ۴۵۰۰۰تومان دادند و در عوض نترس بگو ۴۵۰۰۰۰تومان گرفتند. نمی دانم دلنوشته محترم در زمان اختلاس گران دوران عدالت گستر ومهرورز جیبی  مانند خاوری و زنجانی کجا بودند ؟ و نیروی ارزشی پارلمانی در مجلس نهم کجا بودند اجازه نیافتند در مورد اختلاسها تحقیق و تفحص نمایند .
از این هم بگذریم ، نویسنده خود را طلبه ای از جنس مردم معرفی می کند . از جنس مردم بودن شاخصه هائی را دارد .این شاخصه ها مانند انتخاب نیروی ارزشی برای پارلمان روال دلنوشته نیست . مردم برای جنس مردمی شدن و بودن شاخصه هائی را تعریف می کنند .
۱- با مردم راست بودن
۲- با مردم باصداقت بودن
۳- انقلابی بسیجی بودن
۴- در نماز جمعه شرکت نمودن
۵- در مراسمات ملی مذهبی حضور یافتن
۶- به آرمانهای انقلاب پایبند بودن
۷- فقط گفتن و یا نوشتن بعنوان طلبه ای از جنس مردم کافی نیست
۸-  با دروغ و دروغگو مبارزه کردن
۹- بی جا در جامعه نسبت به مسئولین تشویش اذهان ننمودن.
۱۰- از تریبونهای خلوتی از غیبت پرهیز نمودن
جناب دلنوشته !
در پای منبر روحانیت نشسته ایم و شنیده ایم روحانیون سربازان امام زمان عج هستند قطعا هم چنین است یکی از صفات بارز سرباز امام زمان عج بودن رعایت حق و عدالت است چون الحق میزان الله.
ما که روحانیون را افسران جنگ نرم میدانیم و اولین سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی طبق احادیث و روایات و منویات امام خمینی ره و امام خامنه ای نماز جمعه می شناسیم . ولی نمیدانم چرا نویسنده دلنوشته را در نماز جمعه نمی بینیم .ممکن است عینک هایم مشکل ایجاد نموده تا اینکه نمی توانیم نویسنده را در نماز جمعه ببینیم .

نویسنده دلنوشته خود می داند
مَن غالَبَ الحَقَ غُلِبَ (هرکه بخواهد بر حق غلبه کند مغلوب میشود)
مَن تَعَدَّی ضاقَ مَذهَبَهُ (هر که از حق تجاوز کند ،راه رفتنش تنگ خواهد شد )
مَن حارَبَ الحَقُّ هُرِبَ (هرکه با حق جنگید هرچه دارد از او گرفته میشود )
بالعُدولِ عَنِ الحَقّ تَکونُ الضَّلالَه( اغراق از حق موجب ضلالت و گمراهی است )
اَلاَباطیلُ مَوقِعَه فی الاضالسَبیل (سخن دروغ و باطل آدمی را به گمراهی می اندازد).
جناب طلبه ای از جنس مردم ؛ از این هم بگذریم:
چرا نمی خواهید حقایق را دلنوشته کنید و به جامعه برسانید . اگر نمی دانید بپرسید چون پرسیدن عیب نیست ، ندانستن عیب است اگر حقایق را می دانید کتمان حقیقت کمتر از دروغگوئی نیست . همچنانکه در شقشقیه هم کتمان کاریهای آگاهان آن زمان امیرالمومنین ع را خانه نشینی نمود .
قبل از نوشتن این قسمت خوب است بدانید بنده حقیر وابسته ای هیچ گروه سیاسی نیستم .اصولگرایان واقعی و اصلاح طلبان واقعی را دو بال انقلاب میدانم هر چند انتقادات منصفانه را برخود حق مسلم میدانم .از طرفی هرکسی در دایره ولایت بطور حقیقی و واقعی باشد مورد احترام و نوکرشون هم هستیم ولی سخت مخالف اصولگرایان وصولگرا و اصلاح طلبان فرصت طلب و از همه والاتر با جریان تفکر گروه انحرافی آماده مبارزه تا زیر خاک رفتن هستم .
می دانید مرند در این چند سال گذشته که الان رو به اتمام سومین دوره می رود مرند ازفعالیتهای شخص پارلمانی محروم نسبت به وعده های داده اش است . آیا علت را می دانید؟ آیا این وعده های باصطلاح نیروی ارزشی شما دروغی بیش نیست ؟ اگر دروغ تشخیص دادید محاکمه کننده دروغگو کی خواهد شد .؟ چون خودتان می فرمائید دروغگو دشمن خداست .
آیا میدانید کارخانجاتی که در زمان حکومت جمهوری اسلامی که توسط چهره های ماندگار در زمان دولت سازندگی به مرند سرازیر شد در این چند سال اخیر راکد و تعطیل شده اند .؟ ولی با همت امام جمعه محترم مرند و فرماندار دولت تدبیر امید با حمایت دستگاه قضائی ، معضل شهرستان مرند بنام تبریز کف حل گردیده است .
میدانید ده ها میلیارد تسهیلات برای کارگاهها و کارخانجات جهت سرمایه در گردش پرداخت شده است .
آیا می دانید در هفته دولت ۹۶ که شما با این دلنوشته دولت را نشانه گرفته اید بالغ بر ۵۰میلیارد تومان در پروژه های در حال افتتاح سرمایه گذاری شده است ؟
آیا می دانید بودجه های عمرانی روستاهای شهرستان مرند ۵۰۰ درصد نسبت به زمان دولت عدالت گستر و مهرورز افزایش یافته است؟

آیا می دانید مرکز همودیالیزه شهرستان با همت یک خیر و کمک ومشارکت  دانشگاه علوم پزشکی مورد بهره برداری قرار گرفت ؟

آیا میدانید دو مشکل اساسی کوی شهید چرمی با تدبیر دولت مردان و شهرداری مرند کل گردید .

آیا میدانید سپاه مرند در مناطق محروم وحاشیه شهرستان طرح کرامت اجرا نموده است ؟ووو

چون میدانم با کار دزدی مخالف هستید بهتر است از این کارهای انجام شده در شهرستان بعضی ها کار دزدی نکنند.
جناب دلنوشته ، بگذریم ولی باید بگویم دوران اعراب جاهلیت و قمار نیست و باید بگویم دوران ،دوران شکوفائی حق وحقیقت است چون الحق میزان الله
ولی در مورد مردمی بودن طلبه از جنس مردم باید بگویم .واقعا اگر طلبه از جنس مردم ادعایش است باید مردمی بودن را اثبات نماید . مردمی بودن شاخصه هائی دارد مانند انتخاب نیروی ارزشی از طریق بعضی ها نیست .
واقعا دنبال مردمی بودن می گردید ؟
اولا، باید ضمن انتقاد باید انتقاد منصفانه بیو رحمانه باشد نه اینکه با بستن چشم هرکه به زبان می آید گفت . مردم از این روش در هر لباسی باشند بیزار است .
ثانیا ؛ مطالبات مردم را از شخص پارلمان پیگیر شدن در راستای وعده هائی که در انتخابات با همفکری منتخبین نیروی ارزشی برای مردم داده شده است .
ثالثا، یاد آور وعده های داده شده از قبیل :
الف) کارخانجاتی که وعده داده بودید تا بیکاران را از دمِ درشان به کار دعوت کنند چی شد ؟
ب) آب هرزندات و یکانات که قرار بود در سال ۹۲ بیست هزار اشتغالزائی داشته باشد چی شد؟
ج) پل شهید چرمی که وردی دهستان دولت آباد ازاین پل است چی شد؟
د) کارخانه الیاف شیشه چی شد؟
ه) از کلینیک شبانه روزش کشکسرای چه خبر ؟وووووو
دلنوشته محترم از اینهم بگذریم ؟
آیا یادتان هست در یکی از مساجد مرند یک روحانی فارسی زبان آوردند و خواستند جو و موج برعلیه امام جمعه راه بیاندازند ؟ قلم شما با این تیزی کجا خاک می خورد؟ یا جوهر حقیقت نویسی اش خشکیده بود ؟ ولی با همت مردم و سربازان گمنام امام زمان عج و مقامات عالی شهرستان بخصوص موضع گیریهای تعدادی از روحانیت مرند این توطئه گروه انحرافی را نقش برآب نمود خود خوب میدانید نقشه دشمن در تضعیف نماز جمعه یکی از اصل های دشمنی با انقلاب اسلامی می باشد
جناب طلبه باصطلاح از جنس مردم
خوب می دانیم اطمینان و آرامش در پرتو ایمان یکی از نعمتهای بزرگ و ارزنده الهی است که زندگی توام با سعادت و خوشبختی را نصیب انسان می نماید . یک فرد مومن در اثر اتکا به نیروی لایزال ایمان در کمال ؟ آرامش به زندگی خود ادامه می دهد . هیچ تزلزل خاطر در او پیدا نمی شود چون همه امور بر طبق اراده و خواست آفریننده جهان می داند.
ولی یک فرد بی ایمان دائم در حال اضطراب بسر می برد و در زندگی به عوامل متشبث می گردد که همانند تارهای عنکبوت سست و ارزان و قابل اعتماد و آرامش بخش نیست . همیشه به امید روزی که با اطمینان و آرامش در پرتو ایمان به روز موفق باشیم .
اگر غم را چو آتش دود بودی                        جهان تحریک بودی جاودانه
در این گیتی سراسر گر بگردی                     خردمندی نیابی شادمانه .

ارسال دیدگاه