امروز : شنبه 26 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/26 - 4:56 ذخیره فایل ارسال به دوستان

فرماندار مرند: اسراری در این شهرستان دارم بخاطر حفظ نظام به قبر خواهم برد!

جوان فردا: ۵۰میلیارد تومان در امر پروژهائی جدید که در هفته دولت افتتاح میشود هزینه شده است وی از افزایش بودجه های عمرانی روستاها خبر داد وگفت بودجه های عمرانی روستاهای شهرستان نسبت به گذشته ۵۰۰درصد افزایش یافته است .

مهندس علیار راستگو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند:اسراری در این شهرستان دارم بخاطر حفظ نظام به قبر خواهم برد!


به گزارش خبرنگار جوان فردا از مرند
راستگو در دومین روز هفته دولت در پنجمین سخنرانی خود در نماز جمعه گفت
۵۰میلیارد تومان در امر پروژهائی جدید که در هفته دولت افتتاح میشود هزینه شده است وی از افزایش بودجه های عمرانی روستاها خبر داد وگفت بودجه های عمرانی روستاهای شهرستان نسبت به گذشته ۵۰۰درصد افزایش یافته است .
وی مردم و مسئولین را به وحدت و همدلی فرا خواند و گفت دولت مردان و روسای ادارات در شهرستان بدون حاشیه دارند وظائف خود را انجام میدهند . وی گفت اساس و رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی وحدت مردم در محوریت ولایت امر است .
وی از منتقدین خواست باید منصفانه سخن گفت نباید ناامیدی در جامعه با حرف های جناحی آب داد . مردم به خدمات دو لتها امتیاز می دهند .
ولی می خواهم به مردم بگویم در این شهرستان مواجه با اسرای شده ام بخاطر نظام تا قبر هم به کسی نخواهم گفت .
آنهائی که در خلوت در تریبونها دارند به تخریب دست می زنند از خدا بترسند . از خدمات حکومت در کشور بپسخن بگویند.
راستگو افزود رمز موفقیت در وحدت نهفته است .وی گفت ۱۳ ماه است در خدمت مردم شهرستان مرند هستم از روز اول دنبال وحدت بین مردم و مسئولین می باشد . رمز اصلی و موفقیت و توسعه شهرستان در انجام کارهای بزرگ حفظ وحدت و انسجام داخلی است و نبود این وحدت در بسیاری از کشور ها موجب بروز تنش های فراوانی شده است دامن زدن به اختلافات هدف دشمن و منافقین خلق است اگر خطری انقلاب را تهدید کند بجز وحدت درمان دیگری ندارد .وی افزود: معیار و ملاک طرفداری از نظام و انقلاب باید خدمت به مردم باشد و دلیل اصلی آن ساختار نظام انقلاب اسلامی خود مردم هستند و مردم نقش مهمی در این انقلاب و نظام دارند .

 

ارسال دیدگاه