امروز : شنبه 26 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/26 - 18:45 ذخیره فایل ارسال به دوستان

بخش nicu در روز کارمند در بیمارستان حجت مرند افتتاح شد

جوان فردا :سومین روز هفته دولت با نام روز کارمند در شهرستان مرند با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند وروسای ادارات در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد طی مراسم خاص برگزارشد

مراسم گرامیداشت روز کارمند در مرند طی مراسم خاص برگزار شد

به گزارش خبرنگار جوان فردا از مرند

سومین روز هفته دولت با نام روز کارمند در شهرستان مرند با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند وروسای ادارات در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد طی مراسم خاص برگزارشد


علیار راستگو نماینده عالی دولت و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در مراسم گرامیداشت رو ز کارمند گفت : برایم سخت است از عملکرد دولت در این چند دقیقه گزارشی مبسوطی خدمت مدعوین محترم و حاضرین عزیز برسانم .
ولی باید بگویم در هفته دولت بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در پروژه هائی که هزینه شده ودر هفته دولت مورد بهره برداری خواهد بود هزینه شده است .
راستگو گفت بودجه عمرانی روستاها ۵۰۰در صد نسبت به ۴سال قبل افزایش یافته است .
راستگو افزود ستاد ۲۰۱۸ تبریز در شهرستان مرند تشکیل شده و دبیرخانه تبریز ۲۰۱۸ در شهرداری مرند افتتاح شده است .
راستگو اشاره به مشکلات مرند نمود وگفت مشکلات مرند ریشه دار و بنیادی است باید کارهای زیر ساختی در مرند انجام گیرد اینگونه کارها زمان بر است . در کنار امورات زیر ساختی باید پروژه هایی که در یکسال مورد بهره برداری می گیرند انجام داد.
راستگو از کاربران دنیای مجازی تشکر نمود وگفت در عالم قضاوت باید مقایسه انجام گیرد . وقتی روزی نفت را به بالای صد دلار می فروختند و الان به چند می فروشند و بودجه های تخصیصی برای روستاها و عمرات توسعه روستاها چقدر است و در گذشته چقدر بود . باید در هر قضاوتی عدالت حاکم باشد . حق حاکم باشد .
راستگو خبر از افتتاح بخش NICU یعنی بخش کودکان بخش مراقبتهای ویژه نوزادان (NICU) (neonatal intensive care unit) بخشی است که در آن تجهیزات مخصوص نوزادان و کادر بیمارستانی که مهارت ویژه ای در مراقبت از نوزادان دارند را شامل می شود. این بخش با طراحی مخصوص برای کمک به نوزادانی است که نیاز به مراقبت های بیشتری دارند. می باشد داد و گفت باید از فعالیت های دکتر شیخ تشکر نمود .
راستگو در مورد فعالیت آموزش و پرورش گفت ۱۳۲ واحد کلاس تحویل آموزش پرورش داده شده والان ۷۰۰ کلاس باید تخریب شوند ومجددا مورد استفاده قرار گیرد . اینکار با همت خیرین اتفاق خواهد افتاد .
راستگو افزود در مدت ۱۳ ماه که در خدمت مردم شهرستان مرند هستم از حاشیه پردازی خودداری نموده ایم .و روسای ادارات هم در این تصمیم همکاری لازم را انجام داده اند .با مسائل حاشیه ای مردم و جامعه آسیب می بیند. در هر جامعه ای رضایت مندی مردم باشد آن نظام پایدار تر خواهد بود.و نشان از اعتماد مردم می باشد . نارضایتی مانند تیغ دو لبه است هم حکومت را و خود مامور دولت را زیر سوال خواهد برد و مردم بد بین خواهند شد .
وی خطاب به کارمندان دولت گفت ماحق نداریم ارباب رجوع را ناراحت کنیم . البته کارمندان نظام جمهوری اسلامی وظیفه شناس و قانون مدار و پاکدست و کار کشته وخبره هستند.
راستگو خطاب به علاقه مندان به توسعه و پیشرفت مرند گفت : هرکس در هرمقامی بخواهد قدمی در راستای توسعه مرند بردارد استقبال می کنیم و از دست شان بوسه می زنیم . وتا زمانی که در شهرستان مرند هستم در راستای منافع شهرستان تلاش خواهم نمود .
در آخر به ۲۵ کارمند لوح تقدیر و تشکر داده شد .

 

ارسال دیدگاه