امروز : چهار شنبه 30 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/30 - 16:17 ذخیره فایل ارسال به دوستان

روز مبارزه با ترروریسم مبارکباد/تروریسم وانواع آن

جوان فردا: یکی از صفات بارز شهید رجائی و باهنر و دیگر شهدای انقلاب اسلامی و دولتمردان و ۷۲ تن از شهدائی که یاران مخلص امام ره بودند و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافعین حرم صداقت در گفتار و درستکاری در عمل با نیت پاک با بصیرت خدائی بود .

میابی روز مبارزه با تروریسم را به پارلمانچونی تبریک گفت .

قسمت اول:
اعوذ بالله من الشیطان الکذّاب
امام خامنه ای(دامت برکاته):
«وقتی که هفته دولت می‌شود و اسم شهید رجایی و شهید باهنر می‌آید، مردم در ذهنشان نیست که فقط از دو شهید تجلیل می‌کنیم، می‌فهمند که یک جریان فکری و عملی و انقلابی است که مورد تجلیل قرار می‌گیرد.»

هشتم شهریور ماه ، سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان کوردل و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال ۱۳۶۰ه.ش و روز مبارزه با تروریسم گرامی باد.


یاد آور چنین روزی برای بعضی ها که در منصب پارلمان یا دستگاه های اجرائی هستند خالی از لطف نمی باشد .
یکی از صفات بارز شهید رجائی و باهنر و دیگر شهدای انقلاب اسلامی و دولتمردان و ۷۲ تن از شهدائی که یاران مخلص امام ره بودند و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافعین حرم صداقت در گفتار و درستکاری در عمل با نیت پاک با بصیرت خدائی بود .
دولتمردان و پارلمانیون در مقابل مردم پاسخگو بودند . چون پاسخگو بودن یعنی احساس مسئولین کردن است . وقتی رئیس جمهور یا نماینده ای از تریبون مجلس و یا دولت سخن می گوید باید سخن مردم را بگوید باید از عملکرد خود بگوید و از خدمات خود بگوید مردم عاشق چشم هیچ کس نیست و مردم کار می خواهند . مردم جو سازی نمی خواهند . مردم دنبال آرامش و امنیت در جامعه هستند .
مردم از کذابان بیزار هستند . اگر مردم انقلاب کرد از دروغگوئی های رژیم گذشته بود از ناعدالتی های دولت شاه بود . از دین گریزی مسئولین بود ریاکاری و دروغگوئی مسئولین بود . دین گریزی بود به سخره گرفتن احکام فقهی و استفتاء مراجع تقلید بود .
حال  در این روز مبارزه با تروریسم فرصت را غنیمت می شمارم تا بیان کنم . و یاد آور شوم انواع ترورهای جهان امروز را .
۱_ ترور جانی : از اول انقلاب دشمن خواست انقلاب اسلامی را با ایجاد شکاف در بین گروههای سیاسی در اوایل انقلاب با مشکل مواجه کند . در ایجاد اختلاف بین مسئولین و پیشکسوتان انقلاب رخنه نمایند و با ایجاداختلاف در صف انقلابیون انقلاب را از درون مواجه با مشکل نماید .
ولی با توجه به هوشیاری امام خمینی ره ویاران با وفای انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و آیت الله هاشمی رفسنجانی ،دکتر بهشتی ودیگر پیشکسوتان انقلاب دشمن نتوانست در صفوف انقلابیون ایجاد شکاف نماید . وقتی دشمن از این نقشه خود مایوس شد. منافقین خلق را برعلیه مسئولین تحریک نمود و منافقان با ترور رجائی و باهنر و بهشتی وخامنه ای ،هاشمی رفسنجانی . لاجوردی و ائمه جمعه ها ودیگر بزرگان خواستند پایه های انقلاب اسلامی را سست کنند ولی نمی دانستند خدا با مومنین و راستگو است و این انقلاب زمینه ساز انقلاب مهدی موعود عج است . ولی سرمایه هائی از انقلاب را از انقلابیون گرفتند .
این ترور ها در بین مردم جواب دندان شکنی به دشمنان داد و موجب وحدت بین مردم شد .
۲_ ترور اقتصادی : دشمن دست به تحریمهای ضد بشری داد ولی مردم با محوریت ولایت این تحریمهارا بجان خریدند .و دوش به دوش دولتمردان و حاکمان نظان با محوریت ولایت مانند جنگ با تروریستهای اقتصادی مبارزه کردند .که بعداز نزدیک به ۴ دهه از انقلاب که می گذرد ملت ایران با روحیه انقلابی و باصفت انقلابی بسیجی در میدان جنگ اقتصادی دشمن ایستادند و بایک نرمش قهرمانانه کاسه غیر مشروع تحریمهارا ترکاندند .
۳_ ترور شخصیتهای بزرگ نظام : یک شاخه جنگ نرم دشمن تخریب بزرگان نظام است و که بعضی فرصت طلبان و مست های قدرت و مست های ثروت جهت رسیدن به یک منصب دست به تخریب پیشکسوتان وخدمتگزاران صادق نظام دست یازیدند. تا نسل سوم وچهارم انقلاب را از روحیه انقلابی باز دارند. بخصوص بعضی ها جهت رسیدن به منصب های پارلمانی دست به ریاکاری و تزویر بازی و دروغگوئی و وعوامفریبی کم نگذاشتند .ولی با توجه به آگاهی مردم ومسئولین این افراد شناسائی شده اند . بعضی از این مست های قدرت در زمان تبلغات ریاست جمهوری دربین مردم به رئیس جمهوری که پست ریاست جمهوری دردست اوست توهین کردند تا به هدف نهائی خود برسند ولی مردم با شرکت خود در انتخابات ریاست جمهوری پاسخ دندان شکنی به مست های قدرت و ثروت دادند . ومردم ،یاوه گوئیهای تبلیغاتی بعضی ها که تفکر گروه انحرافی داشتند را پوشالی خواندند. با حضور خود جوابی دادند که ترامپ را گیج نمود .
۴_ ترور خدمات حکومت جمهوری اسلامی : همان شاخه نرم گروهک منافقین خلق که ماموریت اجرای جنگ نرم را برعهده دارند می خواهند خدمات دولتمردان نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند#

ادامه دارد.

ارسال دیدگاه