امروز : پنجشنبه 31 آگوست 2017
تاریخ : 2017/08/31 - 9:20 ذخیره فایل ارسال به دوستان

پاسخ قاطع مدیر کل امور مالیاتی استان به حسن نژاد : ما نمی توانیم برای هر شهرستان یک نسخه مالیاتی بنویسیم . برایمان قانون ملاک است .

جوان فردا: جلسه ای حل مشکلات امور صنفی و تولید کنندگان در امر مالیات به ریاست نماینده عالی دولت و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با حضور غلامرضا شریفی مدیرکل امورمالیاتی استان آذربایجان شرقی و تیمورپورقاسمی معاون مدیر کل و سرپرست امورمالیاتی شهرستان مرند .و اعضای اتاق اصناف و تعداد چند نفر از تولید کنندگان در امر فخاری و محمد حسن نژاد نماینده قانونی مجلس در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد . این جلسه حاشیه هائی هم داشت .

به گزارش خبرنگار جوان فردا ازمرند :

جلسه ای حل مشکلات امور صنفی و تولید کنندگان در امر مالیات به ریاست نماینده عالی دولت و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با حضور غلامرضا شریفی مدیرکل امورمالیاتی استان آذربایجان شرقی و تیمورپورقاسمی معاون مدیر کل و سرپرست امورمالیاتی شهرستان مرند .و اعضای اتاق اصناف و تعداد چند نفر از تولید کنندگان در امر فخاری و محمد حسن نژاد نماینده قانونی مجلس در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد . این جلسه حاشیه هائی هم داشت .

راستگو بعداز اظهار نظرهای امور اصناف و تعدادی از تولید کنندگان گفت : قرار بود این جلسه در شهرک صنعتی برگزار گردد ولی با پیشنهاد حسن نژاد در سالن اجتماعات برگزار شد . وی ادامه داد باید کار خود را خودمان انجام بدهیم وقتی این کار را انجام نمی دهیم قیچی وپارچه را دست ممیز امور مالیاتی می دهیم بهتر است برای خودتان مدیر بازار یابی و حسابدار و کارشناس مالیاتی بعنوان مشاور انتخاب کنید تا دچار مشکل نشوید .

پاسخ قاطع مدیر کل امور مالیاتی استان به حسن نژاد : ما نمی توانیم برای هر شهرستان یک نسخه مالیاتی بنویسیم . برایمان قانون ملاک است .

 شریفی در مرند گفت : هرکسی اظهارنامه مالیاتی خود را تقدیم نکند مشمول مالیات می باشند . از کلیه صنوف مختلف و تولید کننداگن خواست برای اینکه بتوانند از چهارچوب قانون در امر مالیات بهره مند شوند باید دارای دفاتر پلمپ شده حسابداری را داشته باشند .

شریفی افزود قانون مالیات و ارزش افزوده از سوی مجلس نوشته شده ومورد تصویب مجلس قرار گرفته است ملاک برای ممیز های مالیاتی قانون است و ممیزهای مالیاتی همیشه در میدان هستند وعملیات ممیزها میدانی است .

شریفی گفت ما در جامعه زندگی می کنیم و مشکل را میدانیم . برای تولیدات دپو شده مالیات تعلق نمی گیرد . و بی مورد حساب هیچ کس مسدود نمیشود . راه چاره مشکلات دست خود تولید کننده وصنوف محترم است . باید یا آموزشهای لازم را ببینند یا برای خود مشاور بیمه یا مالیاتی داشته باشند .

شریفی در پاسخ درخواست حسن نژاد نماینده قانونی مجلس مبنی در نظر گرفتن شهرستان مرند گفت : ما نمی توانیم برای هر شهرستان یک نسخه مالیاتی بنویسیم . برایمان قانون ملاک است . عدالت مالیاتی در اجرای صحیح قانون امور مالیاتی نهفته است . و مالیات فقط به سود خالص تعلق می گیرد .

امور مالیات برای خود یک قانونی دارد که توسط مجلس تصویب و توسط مسئولین امور مالیاتی اجرا می گردد .

شریفی گفت وقتی یک تولید کننده می خواهد از پرداخت مالیات معاف گردد باید دفاتر خودرا تکمیل و تحویل امور مالیاتی نمایند .

 شریفی در آخر گفت : امور مالیاتی شهرستان مرند و استان در چهار چوب قانون در خدمت فعالین اقتصادی می باشد و هیچکس نمی تواند ادعا نماید

حاشیه های جلسه مشکلات امورصنفی و تولید کنندگان درمرند

حضور نیروهای ستاد انتخاباتی در زمان مجلس دهم در جلسه تحت عنوان فعال اقتصادی جای بسی تعجب بود .❗️❗️❗️❗️❗️ وهیچکس نخواست سوال کند شمارا چه کسی دعوت نمود ه است⁉️ و بودند از افراد دیگر کبوتران حرم انتخاباتی در این جلسه .❗️ معلوم نبودبرای حل مشکل مالیاتی این آقایان آمده بودند یا لشگر کشی هواداران به جلسه .⁉️⁉️⁉️

حاشیه دیگر درمود تغییر محل جلسه که مورد اعتراض یکی از حاضرین در سالن خروجی فرمانداری قرار گرفت که میخواستند فرماندار را با این حرکت نسنجیده به حاشیه بکشانند ولی باتدبیر فرماندار و تعدادی از حاضرین مسئله برعکس شد .

 حسن نژاد دراین جلسه خاطره ای  از دانمارک گفت .

ارسال دیدگاه