امروز : پنجشنبه 7 سپتامبر 2017
تاریخ : 2017/09/07 - 5:18 ذخیره فایل ارسال به دوستان

نشست خبری فرمانده سپاه مرند در دهه امامت و ولایت با خبرنگاران محلی

جوان فردا :  فرمانده سپاه مرند در مورد غدیر گفت .اگر مراسم غدیر بعداز غدیر هرسال گرامی داشته می شد قطعا دنیا بخصوص جهان اسلام شاهد روز عاشورا نمی شدند .باید فرهنگ غدیر در جامعه زنده بماند . اگر غدیر تکرار می شد عاشورا ایجاد نمی شد .

 به گزارش جوان فردا از مرندقهرمانزاده : اگر غدیر را زنده می داشتیم قطعا عاشورا ایجاد نمی شد .

 جواد قهرمانزاده فرمانده سپاه  ،درنشست خبری با اصحاب رسانه که به میمنت دهه امامت و ولایت برگزار شد گفت : شیطان بزرگ همان شیطان اکبر است . دولت امریکا در داخل خود با مشکلاتی مواجه است . ما بر روی پیمان خود هستیم که رهبر معظم انقلاب فرمودند شیطان بزرگ مانند زالو خون کشورهای منطقه و دنیا را می مکد . ولی با وجود نظام جمهوری اسلامی در دنیا شیطان بزرگ فضا را برای خود تنگ می بیند این از اقتدار رهبری و مردم و مسئولین است .

 قهرمانزاده گفت : یکی از برنامه های شیطان بزرگ این است که برای مقابله با ایران اسلامی جبهه دیگری را در مقابل ایران ایجاد کند ولی تا حال نتوانسته است در این موضوع موفق شود این عدم موفقیت امریکا از وجود ولایت امر و پیروی مردم از رهبری معظم انقلاب است .

 قهرمانزده گفت تا آخر سال جبهه حق در سوریه و عراق بر جبهه شیطانی غلبه خواهد نمود و دنیا از شر تکفیریها نجات خواهند یافت

 وی افزود ،دشمنان می خواهند در منطقه خاور میانه همیشه دست به آشوب و بی امنیتی بزنند و ذخائر نفتی کشورهای منطقه و بخصوص کشورهای اسلامی را به یغما ببرند وغارت کنند . این غارتگری مختص برای نفت نیست بلکه میراث فرهنگی جهان اسلامی را از بین می برند تا نسلهای آینده را با فرهنگ اصیل اسلامی بیگانه کنند .

 شیطان بزرگ با ایجاد جنگ بین کشورها و جنگ داخلی در کشورها اسلامی با ایجاد گروههای تروریستی می خواهد تسلیحات خودرا به فروش برساند .و از طرفی از این فرصت ایجاد شده اسرائیل سوء استفاده نماید واسرائیل در سایه بماند .البته دشمنان خوب می دانند ایران اسلامی با دید باز بر تمام مسائل دنیا بخصوص منطقه خاور میانه تلسط کامل دارد .

 قهرمانزاده در مورد تفکرات سیاسی موجود در جامعه گفت ،هرکسی در هر دیدگاه باشد ودر دایره ولایت باشد دوست دار نظام است . چه اصولگراباشد وچه اصلاح طلب .

 قهرمانزاده گفت حضور مدافعین حرم در جبهه مقاومت دشمنان را با مشکل بیشتری مواجه نموده است .وقتی حججی از نسل چهارم انقلاب وارد کارزار میشود دشمنان خطر را برای خود قطعی دانسته اند که دیگر با انقلاب اسلامی نمی توان بازی کرد .چون تدبیر آگاهانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا و پیروی تمام مردم ومسئولین از رهبری آتش بر دل دشمن انداخته است .

 وی افزود ، دشمن در دو قطبی نمودن جامعه ایران اسلامی خوابهائی دیده است . ولی غافل از اینکه ملت ایران از امامت و ولایت نا گسستنی هستند .لذا همه باید از دو قطبی نمودن جامعه پرهیز کنیم . امنیت جامعه در سایه تدبیر فرماندهی کل قواست .

 قهرمان زاده از اصحاب رسانه خواست ،اصحاب رسانه باید مسائل و خدمات را به سمع مردم برسانند تا دشمن در نقشه خود که می خواهد خدمات نظام را سیاه نمائی نماید شکست دهند .

 قهرمانزاده در پاسخ سوال جوان فردا مبنی چگونگی مبارزه با تهاجم فرهنگی گفت با توجه به فرمایش رهبرمعظم انقلاب اصحاب رسانه و قلم بدستان فرماندهان جنگ نرم هستند . چون شما خبرنگاران همه ایتان بسیجی هستید .با فرمایش حضرت آقا تکلیف بر شما تمام است از آتش به اختیار باید استفاده کنیدچون تکلیف بر شما تمام است . قهرمانزاده در مورد درخواست دبیر کانون خبرنگاران شهرستان مرند مبنی بر اینکه اعضاءکانون خودرا در جنگ نرم دشمن جهت مبارزه سرباز فرمانبر میداند و آماده است جهت حفظ محوریت مبارزه با ترفندهای دشمن در جنگ نرم با امضا تفاهم نامه یا توافق نامه یا قرارهمکاری گفت قطعا اصحاب رسانه در این جنگ نرم نقش اصلی دارند .باید همکاری بیش از این باشد ودر این مورد روابط عمومی و حفاظت اطلاعات بررسی لازم را به عمل خواهند آورد .

 فرمانده سپاه مرند در مورد غدیر گفت .اگر مراسم غدیر بعداز غدیر هرسال گرامی داشته می شد قطعا دنیا بخصوص جهان اسلام شاهد روز عاشورا نمی شدند .باید فرهنگ غدیر در جامعه زنده بماند . اگر غدیر تکرار میشد عاشورا ایجاد نمی شد .

 در آخر قهرمانزاده به برنامه های فرهنگی در دهه امات و ولایت اشاره نمود و گفت ۶۰برنامه فرهنگی در سطح شهرستان در این ایام برگزار میشود که روز جمعه شاهد مراسم بازسازی غدیر در روبروی پارک دانشجو خواهیم بود

 قهرمانزاده گفت نماز جمعه اولین سنگر مبارزه با جنگ نرم دشمن است باید جایگاه نماز جمعه توسط مردم ولایتمدار حفظ گردد . با حضور مردم در نماز جمعه دشمنان از جنگ نرمی که برعلیه نظام جمهوری اسلامی براه انداخته اند مایوس خواهند شد .

 وی اضافه نمود وگفت امام جمعه یعنی نماینده ولی در منطقه یعنی عامل وحدت و همدلی است باید جایگاه امام جمعه حفظ شود . امام جمعه پدر معنوی شهرستان هست و ریاست شورای فرهنگی شهرستان بر عده امام جمعه هست . تمام برنامه های فرهنگی در تمام مراسمات در شورای فرهنگی شهرستان تصویب می گردد . وبه وحدها وادارات جهت اجرا ارجاع میشود . دبیر شورای فرهنگی شهرستان برعهده فرماندهی سپاه مرند است .که با همکاری تمام ارگانها ونهادها و ادارات باید از موازی کاریها دست برداریم و تمام انرژی مردم و مسئولین وادارات باید به یک کانال هدایت شود تا خروجی آن مشخص باشد .

 حجت الاسلام صفر تقی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند در این نشست گفت :

 غدیرمانند رودی است که صیانت از او تکلیف الهی است . غدیر برای اصل امامت است .یک حلقه ای که ۱۱ امام معصوم در آن قرار گرفته است تا به حضرت بقیه الله الاعظم رسیده است . ودر غیبت حضرت مهدی موعود عج نوبت به نواب خاص و بعداز آن نوبت به نواب عام رسیده است .

 وی افزود غدیر یک حادثه سرنوشت ساز که زمینه هدایت مردم ولایت را مشخص نمود . که مسیر خوشبختی را آشکارکرد .تقی زاده گفت مشروعیت ولایت از غدیر نشات می گیرد . وولایت فقیه هم استمرار راه انبیا ء و امامت است .

 وی به خانواده های جامعه یادآورشد .خانواده هاباید فرزندان خودرا نسبت به پایگاه و جامعه روحانیت ترغیب کنند وقتی جوانی از یک خانوده از فرهنگ اسلامی غنی شد قطعا دیگر هیچ نیروی نمی تواند آن جوان را از ولایت جدا کند . حال بعداز چهار دهه از انقلاب اسلامی جوانان بسیجی با روحیه انقلابی بسیجی در تمام جریانات با نفس پاک حضور دارند .وی از اصحاب رسانه خواست قطعا در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن با سپاه همکاری لازم را به عمل آورند .

 وی از عملکرد فرمانده سپاه مرند تقدیر نمود وگفت دراین مدت کوتاه که در خدمت مردم مرند هستم واقعا برنامه های سپاه با تدبیر فرماندهی سپاه قابل تقدیر است .

 این نشست با هماهنگی روابط عمومی سپاه مرند واداره ارشادمرند  ،وبا حضور مسئول حفاظت و اطلاعات سپاه مرند و روابط عمومی سپاه مرند و کارشناس مسئول اصحاب رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند و خبرنگاران محلی بخصوص جمعی از اعضای کانون خبرنگاران شهرستان مرند برگزار شد . در آخر فرماند ه سپاه مرند و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند .

ارسال دیدگاه