امروز : پنجشنبه 16 نوامبر 2017
تاریخ : 2017/11/16 - 19:15 ذخیره فایل ارسال به دوستان

فرمانده سپاه مرند : بسیج بن بست ندارد /بسیج به هیچ جناحی وابسته نیست

جوان فردا : فرمانده سپاه مرنددر مورد حمایت از دولت گفت : یاری رساندن دولت مردان یکی از اهداف سپاه وبسیج است در همه برنامه ها سپاه وبسیج مکمل دولت می باشند قهرمانزاده اضافه کرد نباید مردم را نسبت به انقلاب بد بین کنیم انتقاد منصفانه اشکال ندارد ولی نباید مردم را نسبت به دولت بد بین کنیم .هدف دیگر بسیج جذب حداکثری مردم هست .

نشست خبری سرهنگ جواد قهرمانزاده فرمانده سپاه مرند با اصحاب رسانه محلی

به گزارش جوان فردا از مرند

قهرمانزاده در شروع نشست خبری گفت رحلت رسول اکرم محمد مصطفی ص وشهادت امام حسن و دثامن الحجج را بر محضر امام زمان عج و بر محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ومردم شریف مسلمانان جهان بالخصوص شیعیان تسلیت وتهنیت گفت وی جانباختگانن زلزلزه کرمانشاه را تسلیت گفت و اضافه نمود واقعا باید از مردم تقدیر وتشکر نمود در این روزهای سخت مردم به یاری مسئولین شتافته اند .

فرمانده سپاه مرند افزود خبرنگاران زحمت کشان و مبارزان با جنگ نرم دشمن هستند . وهیچ چشم داشتی از هیچ مسئولی ندارند ومیدانیم زندگی خبرنگاران در چه وضعی می باشد . واقعا زندگی خبرنگاری زندگی سخت است .

قهرمانزاده در مورد هفته بسیج گفت ۳۸ سال پیش بسیج با فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی ره تشکیل گردید. در زمان حضرت امام فرمایشات امام الگوی بسیج قرار می گرفت وحال ضمن اینکه فرامینهای حضرت امام الگوست ولی فرمایشات امام خامنه ای در زمان فعلی الگوی عملی وعقیدتی بسیج می باشد .

فرهنگ بسیجی با روحیه بسیجی به تمام دنیا صادر شده است الان آثار روحیه بسیجی در مردم عراق و سوریه به وضوح دیده میشود .وفرهنگ بسیجی ایرانیان برای دنیا الگو شده است

قهرمانزاده در مورد شعار هفته بسیج در سال ۱۳۹۶ را چنین بیان کرد ((بسیج مظهر مردم سالاری دینی ))

فرمانده سپاه مرند از حضور سپاه در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبرداد وگفت سپاه از مردم هست ومردم پشتیبان سپاه . حضور سپاه وارتش در مناطق زلزله زده نشان از همدلی و وحدت بین تمام مسئولین وقواست . در چهار چوب اهداف سپاه این مقرر شده که سپاه دوش بدوش دولت در خدمت مردم هست .

قهرمانزاده گفت در جریان سال ۹۶ یازده واحد خانه محروم که هرکدام در ۶۰مترمربع زیر بنا با کمک کمیته امداد امام خمینی ره احداث شده وتحویل محرومین گردیده است .

فرمانده سپاه مرنددر مورد حمایت از دولت گفت : یاری رساندن دولت مردان یکی از اهداف سپاه وبسیج است در همه برنامه ها سپاه وبسیج مکمل دولت می باشند قهرمانزاده اضافه کرد نباید مردم را نسبت به انقلاب بد بین کنیم انتقاد منصفانه اشکال ندارد ولی نباید مردم را نسبت به دولت بد بین کنیم .هدف دیگر بسیج جذب حداکثری مردم هست .

قهرمانزاده گفت باید مشکلات را دست به دست هم دهیم حل کنیم . وباید با روحیه انقلابی و وحدت کلمه در مقابل نفوذ دشمن بایستیم . و در امنیت در جامعه گفت بزرگترین خدمت عزت و امنیت در جامعه است .الحمدالله امنیت پایدار در کشور حاکم است .

وی در مورد آینده جوانان با انقلاب گفت : یکی از مهمترین برنامه های سپاه وبسیج حفظ و سپردن انقلاب به نسل جوان است .

قهرمانزاده از ویزگی های بسیج گفت

بسیج بن بست ند ارد بسیج جناحی نیست ومتعلق به انقلاب است هیچ جناحی نمی تواند مالکیت بر بسیج نماید

فرمانده سپاه مرند درمورد بدعهدی امریکا گفت امریکا قابل اعتماد نیست این جمله را رهبر معظم انقلاب چندین سال پیش فرموده اند .امریکا به پیمانی که بسته است پای بند نیست باید در مقابل این سیاستهای خصمانه دشمن هوشیار باشیم

امریکا دشمن اصلی انقلاب اسلامی و ایران اسلامی است به تمام ترفندهای اعم از نظامی و اقتصادی و فرهنگی دست زده است و الان در منطقه دنبال فتنه دیگر است ودر منطقه دنبال این است که بین کشورهای منطقه اختلاف ایجاد کند و جنگ را شعله ور نماید همچنانچه در یمن می بینیم . یا گروگانگیری نخست وزیر لبنان نقشه شوم دیگر امریکاست یا ایجاد داعش ویا بعداز شکست داعش ایجاد کشورهای خود مختار و آموزش دشمنان انقلاب جهت مقابله با ارتش اسلام ایران در منطقه که الحمدالله پست سر هم شکست می خورند

قهرمانزاده گفت باید پای خود بایستیم . اگر می خواهیم استقلال اقتصادی داشته باشیم باید اقتصاد مقاومتی را اجرائی کنیم

فرمانده سپاه مرند خبر از افتتاح ۸ صندوق قرض الحسنه در ۸ محله مرند داد وگفت این صندوق هارا فقط مدیریت خواهیم نمود تا در امر ازدواج وحل مشکل جوانان مثمرثمر باشد.

قهرمانزاده در مورد شهردار جدید مرند گفت ما وظیفه داریم از شهردار منتخب شورا حمایت کنیم قطعا حمایت خواهیم کرد از خبرنگاران می خواهم اجازه دهند تا شهرداری که با بصیرت وارد میدان شده واین مسئولیت را قبول نموده است کار خود را شروع نماید . در فضای آرام کار خوب پیش می رود .

فرمانده سپاه مرند بعداز سخنان خود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

حسن شیخ زاده مدیر روابط عمومی سپاه مرند هر از چندگاهی در دهه های مختلف با هماهنگی با مسئولین مربوطه نشست خبری فرمانده سپاه مرند را با خبرنگارن محلی تدارک می بیند اگر شایسته هست الگوی روابط عمومی های دیگر ادارات قرار گیرد

ارسال دیدگاه