امروز : یکشنبه 19 نوامبر 2017
تاریخ : 2017/11/19 - 14:03 ذخیره فایل ارسال به دوستان

نامه میابی به دکتر محمد حسن نژاد / بنام خدای اشک بیکاران/مگر چشم از زبان صادق تر سخن نمی گوید ⁉️

جوان فردا : می بینم توده ای از قشر عظیم جامعه ما هنوز حرف می زند و حرف خودش را خوب می زند. تعجب نکنید که چگونه از گریستن دفاع میکنم ،من از گریستن های پوشالی همانند حرف های پوشالی خادمین جعلی بیزارم.

بنام خدای اشک بیکاران

جناب آقای دکتر محمد حسن نژاد

نماینده قانونی مجلس شورای اسلامی

با سلام

طبق در خو است سروران و بزرگان و فعالین اجتماعی بالاخص شخصیتهای بزرگواری که ارادت خاص برایشان دارم مقرر شده بود تا مدت معلوم مطالبات مردم را که بر حسب وظیفه ذاتی ازباب رسانه ای تحت عنوان مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی جوان فردا از حضرتعالی را به اتمام این مدتها موکول نمایم . واین امر سروران اجابت گردید تا حضرتعالی خود را برای ارائه گزارش عملکرد در راستای وعده های داده ایتان در زمان انتخابات در طول شش سال را آماده نمائید تا به سمع واستحضار موکلان رسانده شود .

ولی تا تاریخ سالروز شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا ع در سال ۱۳۹۶ آماده باین گزارش نشدید و فرار را بر قرار در مقابل خبرنگاران ترجیح دادید .

ولی درد دل دو جوان بیکار با مدیر مسئول جوان فردا و درد دل یک پیر کسبه دار موجب شد تا قلم صداقت را برای چندمین بار بدست گیرم . بنویسیم شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا ع را که روزی خود را بعنوان خادم آن اختر تابناک معرفی نمودید برایتان تسلیت عرض می نمایم .

آقای حسن نژاد خوب می دانید

خوب می دانید شهادت علی ابن موسی الرضاع بدست خناسان و دروغگویان و عوامفریبان انجام گرفت قاتلین امام بدروغ خودرا خادم و پیروامامت نامیدند. و خوب می دانیدمریدان واقعی ائمه باید دراین ایام نفرت وانزجارخودرا ازدروغ گویان وخادمین جعلی اعلام نمایند.

با این تسلیت یاد آور میشوم که :

مگر چشم از زبان صادق تر سخن نمی گوید ⁉️

مگر نه اشک، زیباترین شعر و بی تاب ترین عشق ، و گدازترین ایمان ، و داغترین اشتیاق ، و تب دارترین احساس ، و خالص ترین (گفتن) و لطیف ترین (دوست داشتن) است که همه در کوره یک دل ، به هم آمیخته و ذوب شده اند و قطره ای گرم شده اند ، نامش اشک ؟

می بینم توده ای از قشر عظیم جامعه ما هنوز حرف می زند و حرف خودش را خوب می زند. تعجب نکنید که چگونه از گریستن دفاع میکنم ،من از گریستن های پوشالی همانند حرف های پوشالی خادمین جعلی بیزارم.

اشک که می بارد و ناله که بر می آید و گریه که اندک اندک در دل می روید و ناگهان درِ گلو می گیرد .راه نفس را می بندد و ناچار منفجر می شود ، این زبان صادق و طبیعی شوق و اندوه و درد وعشق یک انسان است ، باید فهمید . که این آه وگریستن ها معنی خاص خود را دارد.

آقای حسن نژاد

درد دل آن دو جوان و اشک آن پیر مرد دنبال پاسخ عملکرد شمارا می طلبد . پاسخی که در راستای وعده های خودتان در طول شش سال می باشد

اینک در همه نوشته هایم و هر جای دیگر (من) بکار می برم ویا برده ام به این معنی است که نمی خواهم از زبان دیگران سخن بگویم و یا از طرف دیگران سخن گفته باشم .

در دنیای مجازی و بعضی مواقع در دنیای واقعی دیدم بعضی ها فریاد می زنند که چرا میابی این همه ( من ) می گوید؟

وحالا درمانده ام که پس چطور بتوانم مطالبات مردم و جامعه را بیان کنم . و حرف بزنم ؟ نه بتوانم (من) به کار ببرم و نه بتوانم (من) به کار نبرم . پس باید اصلا حرف نزنم‼️‼️‼️‼️ شاید هم آن فریاد های معنی دار بعضی یاورانتان همین است .

به هر حال لازم است این یاد آوری را بکنم که هر چه می گویم ودر باره هر چی :

اولا : نظر شخصی و برداشت شخصی خودم وازباب حقیقی و از باب مسئولیت رسانه ای است و بد و خوبش پای خودم .

ثانیا: به همان اندازه که به وز وزیستها گوشم بدهکار نیست ، چشمم در انتظار صاحب نظرانی است که با انتقاد درست ، عیبم را به من بیان نماید. اگر کسی حرف حسابی داشته باشد ولو آن را با دشنام و اهانت هم بیامرزد با سپاس بسیار می پذیرم . آنچه را گوش نمی دهم فحاشی و دروغ و تهمت خالص یکدست است .

حال جناب حسن نژاد

یاد آوری گذشته بخصوص در مورد وعده هایی که داده اید و موکلان را امیدوار نموده اید چنانچه عملکردی دارید .

اولا: پیشنهاد می گردد طی نشستی خبری با اصحاب رسانه محلی بخصوص با پایگاه خبری جوان فردا عملکرد خود را به سمع و استحضار مردم شریف و جوانان بیکار ارائه نمائید .البته عملکردی که چشم مردم آنها را می بیند نه اینکه از حرافان بشنوند و یا در گرو ههای مجازی با انتشار کاغذی پاره ای انتشار گردد . جوان فردا آمادگی دارد گزارش عملکرد واقعی شما را بصورت رایگان در سایت جوان فردا و در جراید محلی انتشار دهد .

ثانیا: در این مدت در صورت عدم موافقت عالی جناب در مورد نشست خبری می توانید عملکرد خود را که در جامعه به چشم دیده میشود را کتبا طی شماره رسمی اعلام نمائید تا بطور رایگان به سمع و استحضار موکلان رسانده باشیم.

ممکن است خدای ناکرده وعده های داده ایتان از یاد تان رفته باشد جهت مزید بهره برداری خلاصه وار بشرح ذیل آورده میشود .

۱) طبق اخبار موجود انتشار یافته در سایتهای خبری طبق گفته شما قرار بود تا شهریور ۱۳۹۲ آب ارس به دشت هرزندات و یکانات برسد و با رسیدن این آب برای جوانان ۲۰۰۰۰ اشتغال ایجاد خواهد شد . آیا سال ۱۳۹۲ نرسیده است⁉️

۲) طبق اخبار موجود باستناد گفته شما پروژه انتقال آب ارس به دشت هرزندات ویکانات در سال ۹۲ با ۵۶۸ میلیون یورو زیر قرار داد فایناس رفته است این مبلغ قرارداد فایناس کجا هزینه شده است .⁉️که دوباره با دب دبه و شب شبه مجددا در جریان سال ۱۳۹۶ خبر از قرارداد فایناس در مورد انتقال آب ارس به دشت هرزندات و یکانات را نمودید و رسیدن آب به این دشتهارا تمدید به سال ۱۴۰۰ نمودید .⁉️‼️چرا یک طرح ملی به فایناس تبدیل شد⁉️

۳) در تمامی حرف هایتان از وجود چهار شهرک صنعتی می گوئید چندین کارخانه در این شهرکها احداث شده وچندین نفر کار می کنند ⁉️

۴) از کارخانه الیاف هرزندات چه خبر ؟ که البته به چه علت تغییر مکان شده معلوم نیست ‼️⁉️

۵) از جاده مرند بسوی جلفا چه خبر⁉️ البته منطقه آزاد ارس از طرف جلفا تعهد دارد تا سی کیلومتر را انجام دهد از مابقی آن که از سال ۱۳۸۷ از دور هفتم مجلس مصوبه دارد چه خبر ؟⁉️

۶) کار خانجاتی که وعده داده بودید که آنقدر کارخانه خواهید آورد تا جوانان وبیکاران را از دمِ درِ شان بکار دعوت نمایند چه خبر ⁉️⁉️

۷) حضور شما در معارفه امام جمعه یک شهر کوچک جای تقدیر است . ولی چرا بخود اجازه ندادید در مراسم پرشکوه تودیع ومعارفه شهردار مرند حضور داشته باشید ⁉️ این مراسم نشان از وفاق ملی مرندیان بود میهمانانی از هادیشهر وجلفا و تبریز در این مراسم حضور داشتند ای کاش شما هم با حضور در این مراسم میهمان بودنتان را به ثبت می رساندید‼️

۸) در زمان انتخابات در موضوع بحران شهرداری در شهرداری مرندمی گفتید بعداز گذشت دو سال از آن بحران چه قدمی برای شهرداری مرند برداشته اید ⁉️

امید است با موافقت خود با این پیشنهاد شاهد روزی باشیم که فرار برقرار از خبرنگاررا به قرار بر فرار مبدل نمائید . قطعا با اجرائی شدن این نشست خبری موجب خواهدشد موضوع درخواست مناظره کن لم یکن گردد.

رحیم میابی

مدیر مسئول پایگاه خبری ،تحلیلی جوان فردا

ارسال دیدگاه