امروز : یکشنبه 20 دسامبر 2015
تاریخ : 2015/12/20 - 6:20 ذخیره فایل ارسال به دوستان

مهدی هاشمی در زندان چه می‌کند؟/او چرا می خواست اعتصاب غذا کند؟

به گزارش خبرنگارجوان فردا به نقل از خبرگزاری خبرفارسی سیاست > احزاب و شخصیت‌ها – روزنامه آرمان در گفت و گویی با آیت الله هاشمی رفسنجانی، درباره وضعیت فرزند وی مهدی هاشمی نوشت: مهدی در زندان است ولی به هر تقدیر از زندان راضی است. ادامه سخنان رئیس مجمع تشخیص در این زمینه را بخوانید: […]

مهدی ه ۳

به گزارش خبرنگارجوان فردا به نقل از خبرگزاری خبرفارسی سیاست > احزاب و شخصیت‌ها – روزنامه آرمان در گفت و گویی با آیت الله هاشمی رفسنجانی، درباره وضعیت فرزند وی مهدی هاشمی نوشت: مهدی در زندان است ولی به هر تقدیر از زندان راضی است.

ادامه سخنان رئیس مجمع تشخیص در این زمینه را بخوانید:

مهدی می‌خواهد دکترایش را تمام ‌کند. مهدی دو دکترای نیمه تمام دارد که یکی در آکسفورد و یکی هم در تهران است. مطالعات فراوانی هم دارد. در آنجا که هست، معمولا فقرای زندانی هستند و به آنها کمک می‌کند و در حد توان سعی می‌کند نیازهایشان را مرتفع کند، از ما و رفقایش کمک می‌گیرد و به آنها کمک می‌کند.
زندان هم مشکل دارد و همین الان وسایل گرمایشی زندان خاموش و سرد است و از لحاظ سوخت مشکل دارد که مهدی در حال تلاش است تا مشکل را حل کند. در زندان سرگرم است. خوشبختانه الان زندانی‌ها تلفن دارند و هر وقت که بخواهند، می‌توانند تماس بگیرند و ما از او بی‌اطلاع نیستیم. اخیرا سه روز به او مرخصی دادند که تازه برگشت. آنقدر که برای ما سخت است، برای او سخت نیست و صبر و تحمل می‌کند.
{درباره درخواست پخش علنی دادگاه مهدی هاشمی} مهدی خیلی اصرار دارد و حتی می‌گوید که اگر پخش نکنند، من اعتصاب غذای خشک خواهم کرد. چرا پخش نکنند؟ حال که خودش مایل است بگذارید مردم بفهمند که جرمش چیست و روشن شود. من هم موافق این هستم که اصرار کنیم تا پخش شود. هیچ متهمی مایل نیست که همه‌چیزش را به دنیا بگویند، ولی ما عاشق این کار هستیم و فکر می‌کنیم باید همه‌چیز گفته شود. البته قوه قضائیه فعلا دراین خصوص چیزی نگفته، اما مهدی اصرار دارد و من جلوی اعتصاب غذایش را گرفته ام.

ارسال دیدگاه