امروز : چهار شنبه 6 دسامبر 2017
تاریخ : 2017/12/06 - 12:55 ذخیره فایل ارسال به دوستان

افشای پشت پرده نقشه مدعیان اتحاد بو دار در مرند/هزینه های رسیدن به صندلی سبز

حال با این اوصاف مردم تمام جریانات را رصد می کنند و خوب می دانند که چه کسی دروغ می گوید . وخوب میدانند مدعیان اتحاد بودار چه کسانی هستند.و مردم خوب می دانند این نوع حرکات جهت سرپوش گذاشتن به عدم کار آئی فرد مورد نظر است .

قسمت دوم تحلیلی جریان اتحاد طلبی در مرند

نویسنده : ر _ میابی

کارشناس ارشد حقوق عمومی

جانباز و برادر شهید و سرباز ولایت

افشای پشت پرده نقشه مدعیان اتحاد بو دار در مرند
یا هزینه های رسیدن به صندلی سبز
از پنج شنبه تا سه شنبه چندروز است؟

روزی بهلول در مجلس شعری حاضرشد ، در آنجا شاعری به نهایت ید آوازیش (در حال خواندن ) شعر ، واهل مجلس در عذاب بودند.
بهلول گفت : در کتب حکمای قدیم دیده ام که آواز جغد دلیل بر هلاک آدمی است . اگر این سخن درست باشد ،آوازه این مطرب دلیل هلاک جغد است .!!
این جریان بهلول مصداق دو جلسه برگزار شده در مرند از پنج شنبه تا سه شنبه را در ذهن هرانسان آگاه و صاحب نظر را به چالش می کشاند .
از پنج شنبه تا سه شنبه چند روز است ؟
در تاریخ ۱۳۹۶/۹/۹ با دعوت مدعیان اتحاد بودار جلسه ای در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مدعوین گرامی که همشهریانمان بعنوان نخبگان و معتمدین بودند که البته سخن در مدعوین نیست که معتمد یا نخبه بودند یا نبودند بجای خود ولی برایمان عزیزند .تشکیل می گردد. حضار از نیروهای ستادی نماینده قانونی مجلس و ستاد حجت الاسلام رئیسی بودند۵ % حضار از شخصیتهای مستقل یا فعال انتخاباتی در دیگر ستادها بودند . که در این جلسه حضور داشتند.
در این جلسه طبق برنامه از پیش تعیین شده که از نیروهای ستادی نماینده قانونی یا رئیسی یا از جمنا بودند.به ایراد نظرات خود پرداختند . در خانه دولت در سایه کرامت دولت تدبیر امید در دو ر دوازدهم به دولت مردان تاختند یکی خودرا نزدیک به رهبری معرفی نمود آن دیگری خودرا نیروی ارزشی نامید آن دیگری هر چه خواست گفت آن دیگری هم از چاله شهر گفت .
ولی هیچ کس جرات نکرد بگوید نماینده قانونی مجلس در این مدت شش سال چه کار کرده ای ؟ ۵% حاضر میهمان بودند واگر سوال می کردند موجب سوالاتی دیگر میشد و زود مارک اختشاش می زدند .
ولی نماینده قانونی یک حرف حق گفته که این حاضرین همه از ستاد من هستند .
مدعیان اتحاد بودار نمی دانم مرند را به کجا تشبیه نموده اند ؟ ولی باید گفت مدعیان اتحاد بودار مرند افغانستان نیست که جلسه مانند جرگه تشکیل دهید .
باید این مدعیان بدانند انتخابات دور دهم مجلس تمام شده است نماینده قانونی در چهار چوب قانون نماینده است . انتخابات ریاست جمهوری دور دوازدهم هم تمام شده است روحانی رئیس جمهور ایران است .
جای سوال اینجاست چرا خود نماینده قانونی و هواداران وی نمی خواهند از فضای انتخابات خارج شوند و در فکر خدمت بدون منت بر ولی نعمتان خود باشند .وبه وعده های خود در انتخابات وفادار باشند چون الرجال کریم العهد من الوفا.
با شنیدن این جلسه همه خوشحال شدند که مدعیان اتحاد بودار از فضای انتخابات خارج شدند وماهم این امر بودار را به فال نیک گرفتیم. تااینکه این میزبانهای جلسه اتحاد بودار از فضای انتخابات بعداز گذشت دوسال از عمر مجلس دهم خارج شوند . واز نماینده قانونی باصطلاح نیروی ارزشی عملکرد بخواهند .

این خبر جلسه اتحاد تمامی شنوندگان وصاحب نظران را خوشحال نمود ونماز شکر بجا آوردند که انشاالله این طیف کدورت را به کنار گذاشته اند و اولین قدم را در اصلاح خود برداشته اند .

ولی تعدادی از معتمدین واقعی که عزلت نشین شده اند مخالف این عقیده بودند . آنها معتقد بودندحرکت مدعیان بودار اتحاد نقشه ای بیش نیست آنها برای ارمیم نیروهای ستادی خود آمده اند .

پیرو این جلسه فردای آنروز جلسه  آشتی میان نماینده قانونی مجلس با مدیر عامل منطقه که با طومارهای پوشالی در مجلس خواست مدیرعامل را بترساند و اتهاماتی بر وی نصیب نمود با وساطت امام جمعه شهر جلفا تشکیل شد هواداران نماینده در دنیای مجازی تصاویر این سه محترم را انتشاردادند . ما از شنیدن این خبرهم خوشحال شدیم و چنین استنباط شد که طومار پوشالی پرت شده در خانه ملت نتوانست کاری را انجام دهد .

در این مورد صاحب نظران آگاه نظردادند این هم مانند ستاره دنباله دار یک توطئه ای دیگر است .واشاره به دیدار جمعی از مدعیان فعالین فرهنگی با امام جمعه مرند نمودند . وگفتند سلسله نقشه های بودار اجرا میشود .

چند روز گذشت به سه شنبه مورخه ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ رسیدیم مراسم خاص جهت گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند برگزار شد در این روز خدا نگذاشت مرند طعمه اتحاد بودار شود . نقشه ها برملا شد .

در روز دانشجو نماینده قانونی مجلس در این مراسم از هر دری نیم سخن گفت . از عدم تبریک گفتن به نماینده تا نفرستادن ماشین جهت استقبال از وی ، از چاله شهر گرفته تا برجام، از بنر نزدن به وی تا هفته دولت . از تخریب رئیس ستاد گرفته تا احمدی نژاد ودیگر موارد که مجال آوردن آنها نیست

ولی در جلفا هم بعداز چندروز آشتی ، نقشه مدعیان اتحاد بودار نقش بر آب شد .عملا نماینده قانونی در پاسخ سوال یک دانشجوگفت من با مدیر عامل منطقه آشتی نکرده ام اگر آشتی می کردم در کانال تلگرامی انتشار میدادم . درحالی که این انتشاردادن اتفاق افتاده است . واین جلسه آشتی با وساطت امام جمعه شهر جلفا تشکیل شده است موید این گفته تصاویر انتشاریافته در کانال نماینده قانونی است .

حال با این اوصاف مردم تمام جریانات را رصد می کنند و خوب می دانند که چه کسی دروغ می گوید . وخوب میدانند مدعیان اتحاد بودار چه کسانی هستند.و مردم  خوب می دانند این نوع حرکات جهت سرپوش گذاشتن به عدم کار آئی فرد مورد نظر است  .

با توجه به مراتب فوق چند پرسش جهت شفاف سازی این موضوه بدون پاسخ مانده است .که سوالات بشرح ذیل می باشد .

۱) مگر از پنج شنبه تا سه شنبه چند روز است ؟

۲) چه شد ه است مدعیان اتحاد بودار روز پنج شنبه عملا روز سه شنبه از نفاق صحبت نمودند؟

حال وظیفه ما چیست؟

اَلحَقُّ اَحَقُّ اَن یُتَّبَعَ ویا

خَیرُالاَمور ما اَسفَرَ عَنِ الحَقِّ

حق و راستی از هرچیز بیشتر نشانگر پیروی و متابعت را دارد وبهترین مارها این است که حق را آشکار سازد.

پس ما باید آگاه به مسائل روز خود باشیم ومدعیان دروغین اتحاد وتوسعه را بشناسیم . و باید با کدام افراد بنشینیم ویا حرف بزنیم  را باید از اول شناخت

امیدوارم مدعیان اتحاد بودار ،تلخی حقیقت این مطلب را با شیرینی فکر تحمل کنند.

ارسال دیدگاه