امروز : جمعه 8 دسامبر 2017
تاریخ : 2017/12/08 - 16:39 ذخیره فایل ارسال به دوستان

امام جمعه مرند: مسئولین باید هوشیار و قوی باشند./تصاویر

جوان فردا: امام جمعه مرند اشاره به نامه سازمان جاسوسی سیای آمریکا اشاره به سپهبد قاسم سلیمانی نمود گفت سرباز مخلص امام زمان عج این نامه سیا را باز نکرد وکنار گذاشت . اگر این نامه به دست بعضی ها میرسید ممکن است خودرا گم می کردند .

نماز جمعه مرند به امامت حضرت حجت الاسلاموالمسلمین  علی نعمت زاده امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان مرند اقامه شد .


مسئولین باید هوشیار و  قوی باشند.
به گزارش جوان فردا از مرند: نماز جمعه مرند درتاریخ ۱۳۹۶/۶/۱۷ به امامت نعمت زاده امام جمعه مرند ونماینده ولی فقیه در شهرستان مرند با حضور گرم مردم ولایتمدار شهرستان مرند در حسینیه امام خمینی ره برگزار شد .

نعمت زاده در شروع دو خطبه خود و نمازگراران را به رعایت پاکی و تقوا فرا خواند وی گفت انسان با تزکیه نفس بر تمامی قله ها صعود می کند

امام جمعه مرند اشاره به نامه سازمان جاسوسی سیای آمریکا اشاره به سپهبد قاسم سلیمانی نمود گفت سرباز مخلص امام زمان عج این نامه سیا را باز نکرد وکنار گذاشت . اگر این نامه به دست بعضی ها میرسید ممکن است خودرا گم می کردند .

وی خطاب به کلیه مسئولین گفت . مسئولین باید هوشیار و قوی باشند . دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند .
امام جمعه مرند خطاب به حکام کشورهای عربی گفت آیا کشورهای عربی نمی نوانند موضع خودرا درراستای اهداف پیامبر اعظم اعلام کنند. دیگر وقت قلدری گذشته است .
نعمت زاده  درمورد تغییر پایتخت اسرائیل به قدس گفت ترامپ با این تغییر پایتخت اسرائیل به مسلمانان اعلام جنگ نمود.ولی ترامپ از قدرت لایزال خدا و سپاهیان خدا غافل است .


نعمت زاده اشاره به قهرمانی تیم ملی ایران نمود و گفت پیام رهبر معظم انقلاب بر قهرمانان این تیم نشان از این است که در مکتب ایران اسلامی بین طبقات تبعیض نیست در هر شغلی باشد پرچم ایران را در دنیا بالا برده است و ما بر این پهلوانان افتخار می کنیم .
وی اشاره به رحلت پدر دوشهید عالم ربانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد فیض حسینی نمود وگفت از سال ۱۳۴۰از این شهرستان دو روحانی بزرگوار در راستای اهداف امام خمینی ره سخنرانی می کردند. آنچه می گفتند به آن عمل می کردند . عالم ربانی فیض حسینی دو فرزند خودرا در راه انقلاب اسلامی شهید دادند .
نعمت زاده  به خاطره ای از حجت الاسلام میرزا حسین رحمتی نمود وگفت همچنانچه شعرهای  رحمتی نشان از انقلابی بودن آن بود . در سال ۱۳۴۰شعری سروده است که در آن اشاره نموده است که امام خمینی می آید . در دوران انقلاب در بین مردم بودند و شور انقلابی را در جوانان و مردم ایجاد کردند .

 

ارسال دیدگاه