امروز : جمعه 8 دسامبر 2017
تاریخ : 2017/12/08 - 17:15 ذخیره فایل ارسال به دوستان

اعتراض مردم ولایتمدار شهرستان مرند به تصمیم ترامپ .قدس از آن مسلمانان است

جوان فردا : سرمای زمستانی با شعارهای گرم مردم احساس نمی شد این راهپیمائی مانند تظاهرات اول انقلاب بود .تمام سلایق سیاسی مختلف در این راهپیمائی حضور داشتند . اصلاح طلبان واقعی و اصولگرایان واقعی و مستقل های ولائی همه باهم دوش به دوش امام جمعه ومقامات مسئول و جامعه روحانیت و نیروهای نظامی و اجرائی همصدا با فرماندهان و مامورین نیروی انتظامی سپاه پاسداران و ارتشیان شعر سر میدادند و می گفتند مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود .

قدس از آن مسلمانان است ن مسلمانان اماده باشند ترامپ اعلام جنگ نموده است .

راهپیمائی اعتراض آمیز مردم ولایتمدار شهرستان مرند با روحیه انقلابی به تصمیم ترامپ مبنی بر تغییر پایتخت اسرائیل به قدس بعداز اقامه نماز جمعه از محل برگزاری نماز جمعه به طرف میدان امام با شعارهای مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود برگزار شد .
سرمای زمستانی با شعارهای گرم مردم احساس نمی شد این راهپیمائی مانند تظاهرات اول انقلاب بود .تمام سلایق سیاسی مختلف در این راهپیمائی حضور داشتند . اصلاح طلبان واقعی و اصولگرایان واقعی و مستقل های ولائی همه باهم دوش به دوش امام جمعه ومقامات مسئول و جامعه روحانیت و نیروهای نظامی و اجرائی همصدا با فرماندهان و مامورین نیروی انتظامی سپاه پاسداران و ارتشیان شعر سر میدادند و می گفتند مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود .
در خاتمه این راهپیمائی اعتراض آمیز حضرت حجت الاسلام والسلمین حاج شیخ اسماعیل قربانی قطعنامه این راهپیمائی درراستای محکوم نمودن ترامپ قرائت نمود و حاضرین با تکبیر موارد آنرا تایید نمودند .
دراین قطعنامه آمده بود قدس از آن مسلمانان است .تمام مسلمانان آماده باشند ترامپ با مسلمانان اعلام جنگ نموده است .

ارسال دیدگاه