امروز : دوشنبه 18 دسامبر 2017
تاریخ : 2017/12/18 - 11:46 ذخیره فایل ارسال به دوستان

ترامپ روباه پیررنگی یا معتمدساز جنگی

ملت ایران وفعالین سیاسی و اجتماعی باید هوشیار باشند واز نقشه های دشمن اطلاع داشته باشند نقشه دشمن برای سرکوب مسلمانان ایجاد نفاق بین دولهای اسلامی است ولی نقشع دشمن برای شکست ایران ۱) تهاجم فرهنگی ۲) ایجاد اختلاف بین گروههای سیاسی انقلابی است ۳) زیر سوال بردن جامعه روحانیت وخارج نمودن زوحانیت از دوران مدیریت کشور است .

دونالد ترامپ؛ شیر یا روباه پیر رنگی


دیدار ترامپ با هنری کیسینجر وزیر پیشین امور خارجه که هیلاری را در انتخابات مشاوره می داد مشهور به روباه انتخابات معروف است . دیدار ترامپ با هنری نتیجه ای داد که ترامپ در مورد قدس جلوه خوابیده را از خواب بیدار کند تا جهان اسلام را مشغول خود نماید .
در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران قبل از انتخابات در مورد نتیجه انتخابات امریکا فرمود برای ما فرقی نمی کند . که ترامپ رئیس جمهور امریکا شود یا هیلاری . چون هردو ضد انقلاب اسلامی هستند .
پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ٢٠١۶ ریاست‌جمهوری ایالات متحده تردید‌های بسیاری را در عرصه سیاست بین‌الملل به همراه داشته است. این تردیدها تقریبا در همه حوزه‌ها اعم از ارتباط با روسیه، چین، پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو)، توافق گرمایش زمین در پاریس، توافق اتمی ایران و ١+۵ و بسیاری از حوزه‌های دیگر همراه با انتخاب‌های متعارض رئیس‌جمهوری جدید در دفتر کاخ سفید، پنتاگون، سازمان سیا و به‌ویژه پست وزارت خارجه توسط یکی از بزرگترین مدیران اقتصادی در ایالات متحده و دوست «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه بر این تردیدها افزوده است. به همین دلیل این روزها از «دونالد ترامپ» با عنوان جعبه سیاه یاد می‌شود و این‌که دوره تصدی او بر کاخ سفید دوره‌ای پرتنش و آنارشیک را در سیاست بین‌الملل در پی خواهد داشت.

ترامپ را می توان روباه پیر رنگی  قرن ۲۱ نامید . ترامپ یک فرد تجاری است . ودر سیاست از افراد متعدد  مشاوره می گیرد و اینگونه مشاوره های موجب شده تا ترامپ لقب روباه پیر رنگی بر خود بگیرد

وقتی ترامپ قدس را پایتخت کشوری نامید که رسمیت ندارد نشان از سیاستهای رنگی مشاورین وی است . خوب میداند قدس قبله اول مسلمین است

همه می دانند در یک کشور یا استان یا شهرستان یا بخش شهرها و روستاها برای تداوم یک مدیریت معتمد محلی لازم است .معتمد سازی همان کشور سازی در خاک دیگران است . در طول تارزیخ بیگانه دست به معتمد سازی می زند ایم امر ددرتشنه گان قدرت هم بوضوح دیده شده است .

آنهائی که در سیاست دنبال قدرت هستند همیشه دست به معتمد سازی ویا یافتن دوست از دشمن می کنند ومی دانند بر دوستی دوست اعتمادی نیست.ولی در یک مقطع از زمان جهت رسیدن به اهداف شوم خود باین گونه عمل ها دست می زنند  وحود را خوب می شناسند که در فلسطین بیگانه هستند این بیگانگی در تمامی نقاط دیده میشود .

پس ترامپ یک روباه پیر رنگی است که اسیر نتانیاهو شده است . دراین زمان پادشاه عربستان سعودی بازیچه ای رنگی در لباس مسلمانی برای صهیونیزم است . ریشه پادشاهی در عربستان در زمان نه چندان دور برای دنیا مشخص خواهد شد . که ده ها سال است که جیره خوار اسرائیل شده است و با حمایت این رژیم که خانه خدا را تصاحب نموده و مرکز تصمیم گیری روباهان برای نقشه کشیدن بر فلسطین نموده است .

تئوریسین های امریکا و اسرائیل و روباه مکار یعنی انگلیس نقشه های خود را کشیده اند که ایران را باید به خود مشغول نمایند و ما بین انقلابیون ایجاد نفاق نمایند .و کمی در این نقشه موفق شده اند ولی اگر نبود حضرت آین الله امام خامنه ای ایران در ۱۳۸۸ با توجه به فتنه ای توسط جریان گروه انحرافی اتفاق افتاد سرنوشت انقلاب این نبود بعداز مدیریت امام خامنه ای و صببوریت انقلابیون واقعی موجب شد بعداز گذشت ۱۲ سال ریشه تفکر گروه انحرافی پیدا شود . .

اتفاقی که در کشور ایران دارد انجام می گیرد نقشه اسرائیل است که می خواهند دستگاه قضا را تضعیف نمایند.

ملت ایران وفعالین سیاسی و اجتماعی باید هوشیار باشند واز نقشه های دشمن اطلاع داشته باشند نقشه دشمن برای سرکوب مسلمانان ایجاد نفاق بین دولهای اسلامی است ولی نقشع دشمن برای شکست ایران ۱) تهاجم فرهنگی ۲) ایجاد اختلاف بین گروههای سیاسی انقلابی است ۳) زیر سوال بردن جامعه روحانیت وخارج نمودن زوحانیت از دوران مدیریت کشور است .

پس نباید نا خواسته در بعضی مناطق دست به اجرای نقشه های دشمنان بزنیم. باید به بزرگان خود ومسئولین خود ارج نهیم و دست بیگانه را جهت رسیدن به اهداف شو شان کوتاه کنیم .

ارسال دیدگاه