امروز : پنجشنبه 28 دسامبر 2017
تاریخ : 2017/12/28 - 7:13 ذخیره فایل ارسال به دوستان

رفتار تقیه ای اعضای شورای شهر مرند مدعیان عدم کارآئی شورا شهر مرند را خلع سلاح نمود .

جوان فردا: صبائی شروع به سخن گفتن نمود که در بین سخنان صبائی یکی از اصناف خیابان جلفا گفت آن آقا خبرنگار است درد ما نمی داند دومین معترض به سخنان صبائی یکی از کسبه داران خیابان جلفا بود وی خطاب به رئیس جلسه گفت آقائی که صحبت می کند مشکلات ما را نمی داند .من خودم مشکلم را خواهم گفت .

رفتار تقیه ای اعضای شورای شهر مرند مدعیان عدم کارآئی شورا شهر مرند را خلع سلاح نمود .

 
روز چهارشنبه مورخه ۰۶/۱۰/۱۳۹۶ شاهد یک جلسه ای در شورای شهر مرند بودیم این جلسه پیرو درخواست کننده جلسه که آقای حبیب صبائی پاسدار بازنشسته و فعال اجتماعی و فعال انتخاباتی ستاد حسن نژاد بعد از موافقت شورای شهر مرند برگزار گردید .
تعدادی از حاضرین که در معیت آقای صبائی در اتاق شورای شهر حضور داشتند تعدادی از کسبه داران خیابان جلفا هم در این جلسه حضور داشتند .
با حضور ۵ عضو شورا آقایان دکتر اکبر یحیوی علمداری ، محمدتقی طهماسب پور ، مقصود استادی و مهدی علیپور جلسه رسمیت یافت . وآقای یدالله هاشم زاده با کمی تاخیر به علت حضور در جلسه دیگر در این جلسه حاضر شد . مهندس فرامرز آخوندی بعداز اتمام جلسه در جلسه حضور یافت
بعداز سخنان رئیس شورای شهر مرند که ضمن خوش آمدگوئی رسمی بودن جلسه را اعلام نمود از صبائی خواست حداکثر دو نفر یاسه نفر به انتخاب خودتان مطالبتان را بفرمائید .
صبائی شروع به سخن گفتن نمود که در بین سخنان صبائی یکی از اصناف خیابان جلفا گفت آن آقا خبرنگار است درد ما نمی داند دومین معترض به سخنان صبائی یکی از کسبه داران خیابان جلفا بود وی خطاب به رئیس جلسه گفت آقائی که صحبت می کند مشکلات ما را نمی داند .من خودم مشکلم را خواهم گفت .
در این جلسه موضوع خاص از طرف صبائی و تیم حاضر در معیت صبائی در شورا بیان ننمودند . بعداز صبائی فردی بنام رحیم عابدی فعاب انتخاباتی ستاد حسن نژاد با کلماتی شورا را خسته نامید وخودرا خواست بازوی شورا معرفی نماید و از حاضرین خواست صبر نمایند این شورا وارث این موضوع است .
یکی دیگر از یاران صبائی بنام متقی نیا در حالی که به شورا انتقاد می نمود گفت شما باید انتقاد پذیر باشید .
رفتار تقیه ای اعضای شورای شهر مرند به نظر جوان فردا موجب شد منتقدان شورای شهر مرند بنابه مطالبی که بعضی از کانالها از سخنان صبائی انتشار داده بودند خلع سلاح نماید . افرادی که بنا به یکی از کانالها در مرندبا نام نهضت مطالبه گری وارد موضوع بازار جواهر میشوند هیچ راه کاری برای حل موضوع پروژه جواهر ارائه ننمودند. فقط سوال این بود کی این پروژه تمام میشود ؟
نظریه جوان فردا در مورد جلسه مورخه ۰۶/۱۰/۱۳۹۶ شورای شهر مرند
با توجه به موضع گیری یک فرد خاص در مقابل سخنان طهماسب پور عضو شورای اسلامی شهر مرند موجب شد مدیریت کانال تخریب کننده اعضای شورای شهر مرند خود را نشان دهد . این موضع گیری این فرد خاص موجب شد تیر پرتا ب شده از این کانال بسوی شورای شهر مرند بخاطر دمکراسی قوی حاکم بر شورا موجب شد این تیر با دیوار آهنین دمکراسی بر خورد نماید وتیر کمانه نموده وبه طرف پرتاب کننده برگشت .
اعتراضات اصناف به سخنان صبائی نشان از این بود که اصناف راضی به قیم بودن کسی از طرف خود نیستند .


یکی از اصناف بنام برحمت سخنان منصفانه را بیان داشت و سخنان اصناف معقول تر از مدعیان ورود به حل معضل پروژه جواهر بود
عدم هماهنگی بین درخواست کننده جلسه نشان از بی برنامگی وخود کامگی همراهان در معیت درخواست کننده جلسه بود .
در این جلسه رفتار تقیه ای رئیس جلسه شورا ودیگر اعضای شورای شهر مرند به نظر جوان فردا ۵ % یحیوی و ۵ % استادی و ۱۰ % طهماسب پور از حریم وجایگاه شورا دفاع نمودند .
علیپور و بخشی و هاشم زاده در این جلسه هیچ سخنی بیان نداشتند .
سخنان شیوا و شفاف طهماسب پور در این جلسه موجب شد نقشه های در پشت پرده بر علیه شورای شهر مرند افشا گردد .
طهماسب پور دراین جلسه با قرائت چندین جمله از فرمایشات رهبر معظم انقلاب به بعضی از مخالفین شورا فهماند که شورا با هوش تر از آن می باشد که افراد مجهول الهویه بخواهند در پشت صحنه بازی کودکانه کند .

ارسال دیدگاه