امروز : جمعه 29 دسامبر 2017
تاریخ : 2017/12/29 - 7:16 ذخیره فایل ارسال به دوستان

انحرافیون با روحیه جعلی انقلابی در کار زار با انقلابیون اصیل

جوان فردا : هدف دیگر جریان تفکر انحرافی انشقاق بین ملت ولایتمدار ایران زمین است . با نامهای مختلف اعم از ارزشی و یا غیر ارزشی ویا انقلابی ویا ضد انقلاب . البته تئوریسین های جریان تفکر انحرافی بعد از رو در رود قرار دادن انقلابیون دو جبهه اصلاح طلب و اصول گرا حال چون از تدبیر آگاهانه رهبر معظم انقلاب در مورد اصلاح طلب و اصول گرا دست به ایجاد فاصله بین مردم با نامهای ارزشی ویا غیر ارزشی ویا انقلابی و ضد انقلاب است .

انحرافیون با روحیه جعلی انقلابی در کار زار با انقلابیون اصیل

نویسنده : ر _ میابی

کارشناسی ارشد حقوق عمومی

جانباز و برادر شهید

 

جریان انحرافی به دنبال مقابله با انقلاب با روحیه جعلی انقلابی هستند / جریان انحرافی بازوی قدرتمند استکبار در داخل کشور هستند

از ابتدای انقلاب تا به امروز با ۲ دشمن روبرو بوده‌ایم که اولین آن استکبار جهانی است که دشمنی اش روشن و وظیفه ما در مقابل آنها مشخص است.

دشمن داخلی در قالب‌های مختلف در کشور نفوذ می‌کند، دشمن اصلی داخلی جریان گروه انحرافی شاخه نرم گروهک ملحد منافقین خلق است .که در تمام فتنه ها نقش اصلی را بازی می کند .

جریان انحرافی لبه تیز قیچی می باشد که لبه دیگر آن بعنوان پایه اصلی همان استکبار است فتنه تولید این دو لبه قیچی است .در داخل کشور مانند دو لبه قیچی هستند که برای زدن ریشه و اصل انقلاب اسلامی بوجود آمدند؛ مردم انقلابی شهید داده نباید شعارهایی که این جریان انحرافی مطرح می‌کنند مورد توجه قرار دهند و برای این گروه سیاهی لشکر درست کنند. سیاهی لشگر درست کردن براین گونه تفکر موجب مست شدن سردمداران جریان گروه انحرافی می گردد .

اولین هدف جریان انحرافی ضربه زدن به ریشه انقلاب است که همان با تخریب روحانیت اصیل و مراجع انقلابی است .برخی معتقدند انقلاب در سال ۵۷ به پایان رسید و پس از آن نظام اسلامی شروع شده و ما امروز دیگر انقلاب اسلامی نداریم، این تفکر که در بین فتنه گران که تولید جریان انحرافی و استکبار است جریان دارد ولی با روحیه جعلی انقلابی دنبال این امر هستند و این کلام را بر زبان و قلم خود جاری می‌کنند.

انحرافیون در اصل معتقدند با انقلاب نمی‌توان کشور را اداره کرد، ولی با نفوذ در صف انقلابیون مانند منافقین خلق در اول انقلاب با روحیه کاذب انقلابی این جریان به دنبال این است ریشه انقلاب را زده و بگوید امروز حرف و عملکرد انقلابی تاثیری ندارد، در همین راستا رهبر معظم انقلاب تاکید میکند من یک انقلابی هستم؛ زیرا در هر شرایطی که ما با روحیه انقلابی پیش رفتیم، موفق شدیم.

هدف دوم جریان انحرافی با ایجاد فتنه بازکردن پای سلطه گران به کشور است

هدف دوم جریان انحرافی با ایجاد فتنه ، بازکردن پای سلطه گران به کشور است، رهبری می‌فرمایند؛ کار مهم انقلاب این بود که کشوری که گل منظقه بود و تحت سلطه استکبار جهانی قرار گرفته بود از حلقوم دنیای سلطه بیرون کشید.

جریان فتنه که زائیده تفکر انحرافیون است در تلاش است تا سلطه گران را به کشور باز گرداند و به توطئه‌هایش در ایران ادامه دهد،

هدف دیگر جریان انحرافی تضعیف رهبری و نهادهای رهبری است . انحرافیون با زائش فتنه می خواهند خودرا کنار بکشند هدف خودرا با زبان فتنه گری بیان کنند تا روحیه جعلی انقلابی گری را حفظ کنند در حالی که هدف اصلی آنها این است که رهبری باید در حد یک امر تشریفاتی قرار بگیرد و فقط به نظارت مشغول باشد اما به سمائل مختلف ورود پیدا نکند.

جریان انحرافی در طول دوره پس از انقلاب در ابعاد مختلف ظهور کرده است، در دورهای عده ای آمدند و با راه انداختن مکتب انحرافی فرهنگ کشور را دچار لغزش کردند و رئیس این دولت چفیه گردن مجسمه کوروش انداخت و گفت کوروش هم بسیجی بوده است.

جریان انحرافی به دنبال خارج کردن انقلاب از مسیر اصلی آن است، جریان انحرافی با استفاده از ابزار دین به دنبال ضربه زدن به کشور است.
افزادی که دنبال مکتب ایرانی بودند امروز با شعار دیگری وارد عرصه سیاسی شده اند و جریان انحرافی به دنبال این است که با روحانیت اصیل و مرجع انقلابی مقابله کند و خود را به عنوان رهبر ایدئولوژیک در کشور معرفی کند در صورتی که رهبر ما فقط ولایت فقیه است.

ابزار جریان گروه انحرافی آنقدر قوی است انقلابیون اصل را دارند ضد انقلاب معرفی می کنند . وقتی یک انقلابی با روحیه اصیل انقلابی در مقابل جریان گروه انحرافی می ایستد دنبال فتنه بر علیه آن هستند . و آن قدر خودرا انقلابی نشان می دهند تا جای حق با باطل عوض میشود یعنی جاءالباطل زهق الحق

متاسفانه بعضی از افراد در جامعه گول این فتنه گران انحرافی را زود قبول می کنند . این یک آفت جدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

هدف دیگر جریان گروه انحرافی نفوذ به نهاد های انقلابی است و قانع به لباس شخصی هم نیستند میخواهند از لباس روحانیت هم جهت گول زدن جامعه به فتنه گری خود ادامه دهند . تا بین روحانیت ایجاد اختلاف نمایند . و انقلابیون اصیل را دلسرد از عملکرد دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی بنمایند .

هدف دیگر جریان تفکر انحرافی انشقاق بین ملت ولایتمدار ایران زمین است . با نامهای مختلف اعم از ارزشی و یا غیر ارزشی ویا انقلابی ویا ضد انقلاب . البته تئوریسین های جریان تفکر انحرافی بعد از رو در رود قرار دادن انقلابیون دو جبهه اصلاح طلب و اصول گرا حال چون از تدبیر آگاهانه رهبر معظم انقلاب در مورد اصلاح طلب و اصول گرا دست به ایجاد فاصله بین مردم با نامهای ارزشی ویا غیر ارزشی ویا انقلابی و ضد انقلاب است

هدف دیگر جریان گروه انحرافی استفاده از احساسات مذهبی جهت تضعیف مذهب در آینده  . اگر در این چند سال اخیر توجه به حرکات انتخاباتی شود واضح است بعضی افراد برای رسیدن به پستهای جعلی از نام های ائمه اطهار استفاده نموده اند و یا در جوار آن روند پوپولیسیتی را ترویج داده اند . که امر دمکراسی اسلامی را می خواهند زیر سوال ببرند .

استکبار جهانی و دشمن اصلی انقلاب اسلامی و پدر تنی جریان گروه انحرافی از اول انقلاب دنبال ایجاد انشقاق بین صفوف مردم ایران زمین است . در اول انقلاب استکبار با حمایت از گروهک ملحد منافقین خلق و یا حزب های دیگر دست نشانده خود دنبال بر هم زدن وحدت مردم بود والان چون استکبار جهانی نتوانست در عملیات نظامی و اقتصادی و فرهنگی موفق شود دامن مخمری جریان گروه انحرافی را مخمری تر نموده است تا نسل جوان انقلابی را با روحیه جعلی انقلابی بفریبند .

جریان تفکر گروه انحرافی بر نامه خاص برای انتخابات  سال ۱۳۹۸ دارند .  حساس ترین مرکزی که در جریان سال ۹۸ مورد نظر جریان گروه انحرافی است پارلمان ایران است . اگر شورای محترم نگهبان توجه خاص به کاندیداهای این طیف ننماید نگرانی در مجلس یازدهم  بیش از سال ۸۸ خواهد بود . امید است شورای محترم نگهبان توجه خاص را اعمال نماید .

برماست که بر ریسمان خدا چنگ زنیم و محور ولایت فقیه را سرمشق خود دهیم چون ولایت فقیه ریسمان خداست .

ارسال دیدگاه