امروز : شنبه 13 ژانویه 2018
تاریخ : 2018/01/13 - 12:32 ذخیره فایل ارسال به دوستان

شکستن قانون در ایران روزنه نفوذ دشمن / چرا شعار مرگ بر منحرف نمی دهیم؟

جوان فردا : نمی دانم چرا در شعارهایمان مرگ بر منحرف نمی دهیم . شعار مرگ بر فتنه یک قدم جلوتر از مرگ بر منحرف است باید خوب توجه کنیم . در حالیکه فتنه زائیده تفکر منحرفی هست .مخالفین دولت باید خط و خطوط خود را با جریان تفکر گروه انحرافی مشخص نمایند .

هوالعالم
To break the Law
شکستن قانون

نویسنده : ر  _  میابی

کارشناس ارشد حقوق عمومی

جانباز و برادر شهید

To break the Law
شکستن قانون
دشمنان انقلاب اسلامی ایران دوش بدوش قانون شکنان می آیند .

مخالفین دولت دوازدهم ایران از هرجناحی ویا از هر تفکری باشند اگر دوستدار نظام جمهوری اسلامی هستندباید هوشیار باشند .دشمنان انقلاب اسلامی و ایران اسلامی دوش بدوش قانون شکنان با ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه به مبارزه با انقلاب اسلامی و ایران اسلامی آمده اند در قانون اساسی بصراحت آمده است مردم حق اعتراض در چهارچوب قانون را دارند و این حق مسلم هر ایرانی است و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تجمعات بدون خشونت را پذیرفته است و دولت دوازدهم ایران در این مورد پیشقدم است . و قانون اساسی ایران مطالبه گری و اعتراضات و انتقادات و پیشنهادات را در چهارچوب قانون را به مردم داده است باید این اعتراضات در چهار چوب قانون باشد .
بگذریم از اینکه در این مدت نزدیک به ۴۰ سال چرا این مطالبه گری انجام نگرفته است و یا دولت های گذشته بخصوص دولت عدالت گستر و مهرورز در ۸ سال مطالبات مردم را جبران نموده است . یا زمان فرق دارد ویا عوامل دیگری در این مطالبات دست دارند .؟
دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترفندهای مختلف وارد میدان مبارزه با انقلاب اسلامی ایران شده اندتا به امروز با چندین شیطنتوارد مدیان شده اند و شکست سنگین خورده اند عبارت است از .
۱)جنگ تحمیلی بمدت ۸ سال
۲) ترورهای مقامات عالی نظام بدست گروهک ملحد منافقین خلق
۳) تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی بر علیه ایران
۴) جنگ نرم که همان تهاجم فرهنگی است
دشمن در این چهار ترفند همیشه شکست خورده است عامل شکست دشمن در این برنامه های خود بر علیه نظام جمهوری اسلامی وجود وحدت بین مسئولین و مردم ایران وپیروی از ولایت امر بود.
امروز دشمن از روزنه قانون وارد میدان مبارزه با انقلاب اسلامی شده است و همصدا با مخالفین دولت دنبال مطالبه گری است .
در هر کشوری بخصوص در جهان امروز مشکل اقتصادی وجود دارد. در عالم مقایسه تورم دوران دولت یازدهم و دوازدهم خیلی پائین تر از تورم دولت نهم و دهم است .
دشمن انقلاب اسلامی از روش مخالفین دولت وارد صحنه شده است تا با نام مطالبه گری جنگ نرم را در رنگ دیگری بنام یاس و ناامیدی بین مسئولین ومردم بدهد . یاس و نا امیدی را به جامعه تزریق نماید و بعداز یاس و نا امیدی در جامعه با اعتماد مردم نسبت به دولت مردان و حکومت داران نظام جمهوری اسلامی بازی کنند و بعد از اجرایی شدن اینکه مردم از مسئولین سلب اعتماد کنند دیگر آن وقت از انقلاب اسلامی خبری نخواهد شد .
دشمن به عوامل خود در داخل که همان جریان تفکر گروه انحرافی است القا نموده است دل بسته است ودستور داده است از هرگونه خشونت در ایران خودداری کنید . هرکسی دنبال خشونت رفت بین مردم آنرا محکوم نمائید تا به شما اعتماد کنند چون مردم با اینگونه روش اعتماد خودرا از مسئولین سلب می کنند باید درمورد سلب اعتماد مردم به مسئولین در فکر جایگزین آن شد این جایگزین فقط و فقط میتواند جریان تفکرگروه انحرافی می باشد . که در لباس انقلابی و باشدت تر از انقلابیون واقعی می باشند .
دشمن ایران اسلامی در رونق گرفتن اعتراضات با نام مطالبه گری پیشقدم است و دنبال هدف شوم خود هست میتوان انقلاب نرم در مقابل انقلاب اسلامی نامید .
دشمن با شعارهای انقلابی مطالبه گری وارد شده تا فرهنگ مبارزه با نظام اسلامی را با روحیه انقلابی وارد کشور نماید .
هدف دشمن شکست انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی توسط جریان تفکر گروه انحرافی است که در اولین قدمها دستگاه قضائی را نشانه گرفته اند . دستگاه قضائی در هر کشوری وحکومتی قلب تپنده هر نظام است .
جریان تفکر گروه انحرافی و مخالفین دولت نا خواسته یک صدا شده اند و برعلیه دولت موضع خاص گرفته اند و میخواهند کم کاریها و ندانم کاریهای دولت نهم و دهم را بر گردن دولت دوازدهم بیاندازند. مگر در دولت نهم ودهم دستگاه قضائی نبود که الان رئیس دولت عدالت گستر ومهرورز دم از تخریب دستگاه قضائی می زند ؟
موسسات مالی اعتباری کاسپین وغیره در دوره کدام دولت شکل گرفتند ؟ چرا جریان تفکر گروه انحرافی می خواهد کاسه وکوزه خالی این موسسات را بر سر دولتمردان و دستگاه قضائی بشکنند ؟ واز طرفی همصدا شدن مخالفین دولت با جریان تفکر گروه انحرافی از چه بابی است ؟تا با این گار بخواهند دولت دکتر روحانی را شکست دهند البته هدف شوم دشمن دولت روحانی نیست هدف اصلی حکومت نظام جمهوری اسلامی است .
نمی دانم چرا در شعارهایمان مرگ بر منحرف نمی دهیم . شعار مرگ بر فتنه یک قدم جلوتر از مرگ بر منحرف است باید خوب توجه کنیم . در حالیکه فتنه زائیده تفکر منحرفی هست .مخالفین دولت باید خط و خطوط خود را با جریان تفکر گروه انحرافی مشخص نمایند .
چرا نمی خواهیم شعار مرگ بر منحرفین را در کنار شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهیم ؟
امام خمینی ره در وصیت نامه خود می فرمیاند وصیت اینجانب به جوانان عزیز دانشسراها و دبیرستان ها و دانشگاه ها آن است که خودشان شجاعانه در مقابل انحرافات قیام نمایند تا استقلال و آزادی خود و کشور و ملت خودشان مصو.ن باشد .
جریان تفکر گروه انحرافی ومخالفین دولت از جمله امام خامنه ای سوء استفاده نمودند واعتراضات را به نوع دیگری هدایت کردند . چرا امریکا از خشونت درایران برگشت . امریکا و سیاستمداران وی باین نتیجه رسیده اند که فقط می توان با روش نرم با جمهوری اسلامی مبارزه نمود .این مبارزه نرم فقط هدایت ورهبری مطالبه گری بصورت نرم است .نقطه مشترک بین دشمنان انقلاب و مخالفین دولت که جریان تفکر انحرافی رهبری می کند فقط مطالبه گری است .
البته رهبر معظم انقلاب کاملا بر موضوع اشرافیت دارند و خوب رصد می کنند.
ولی باید دوستداران انقلاب اسلامی که در هر جناحی هستند نباید در انقلاب نرم بر علیه انقلاب اسلامی هم صدا با عوامل دشمن در داخل باشند .
هرگونه ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه موجب آشوبهای می گردد که این آشوبها برای هر نظام خطرناک خواهد بود .
وظیفه روحانیت و دانشگاهیان و دانشجویا و کسبه داران در این مقطع از زمان سنگین و سخت است باید در صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی لب بگشایند ونگذارند جریان تفکر گروه انحرافی انقلاب را به انحراف هدایت کنند .
اگر اقشار مختلف اعم از روستائیان و کشاورزان ومعلمین و اساتید و اقشار مختلف جامعه در عبور از جنگ نرم دشمن لب نگشایند در روز قیامت چه پاسخی خواهندداشت و به نسلهای آینده چه خواهند گفت .
اگر خانواده شهدا و جانبازان وایثارگران و عقلای جامعه در مبارزه با دشمنان لب نگشایند در محضر خدا چه خواهند گفت .
پس بر همه ایرانیان تلکیف و وظیفه است دراین مقطع از زمان دوش بدوش مسئولین با پیروی از ولایت امر وبا حمایت از دولت مردان ونهاد های انقلابی و سه قوه (مجریه، قضائیه و مقننه) در مقابل جریان تفکر گروه انحرافی که می خواهند انقلاب نرم بدون خشونت را در مقابل انقلاب اسلامی راه بیاندازند ایستادگی نمایند .
تا نقشه دشمن نقش بر آب گردد .
در این مقطع از زمان مخالفین دولت تدبیر امید وظیفه سنگین دارند ونباید در میدان تفکر گروه انحرافی بازی کنند . چون فرمانده انقلاب نرم شیطان بزرگ واستعمارگر دنیا یعنی امریکاست و هزینه آنرا عربستان سعودی تامین نموده و جمع آوری اطلاعات و نیرو بر عهده اسرائیل غاصب است .
دنیا خوب می داند صاحب اصلی انقلاب اسلامی خدا و ملت غیور و شهید پرور ایران زمین است .
نباید با قانون شکنان وقانون گریزان همصدا شد وهمه باید در چهار چوب قانون تمام مطالبات انجام گیرد .
برای جلوگیری از تخریب بیت المال و تخریب اموال مردم پیشنهاد می گردد .محلی را تعیین نمایند تا معترضین هدایت به آن محل گردند . که معترضین اعتراضات خود را در آنجا بیان نمایند .
انه قریب والمجیب

ارسال دیدگاه