امروز : سه شنبه 16 ژانویه 2018
تاریخ : 2018/01/16 - 5:45 ذخیره فایل ارسال به دوستان

خط کالیبراسیون شرکت تبریز کف با هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با اشتغال زایی ۱۰ نفر مورد افتتاح قرار گرفت.

جوان فردا : شرکت تبریز کف شهرستان مرند در حال حاضر با تولید روزانه شش هزار متر مربع و فروش روزانه ۵ هزار متر مربع ۱۸ نوع کاشی و اشتغال ۱۵۱ نفر به صورت مستقیم توسط قوه قضائیه اداره می شود که یکی از شرکت های برتر تولید کاشی در شمالغرب کشور محسوب می شود.

به گزارش جوان فردا به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند ،

خط کالیبراسیون شرکت تبریز کف با هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با اشتغال زایی ۱۰ نفر مورد افتتاح قرار گرفت.

این خط جدید جهت کالیبره کردن کاشی ها و یکدست بودن کاشی هنگام نصب راه اندازی شد که این خط، یکی از امتیازات برای فروش محصولی با دقت بیشتر به بازارهای داخلی و خارجی است.

شرکت تبریز کف شهرستان مرند در حال حاضر با تولید روزانه شش هزار متر مربع و فروش روزانه ۵ هزار متر مربع ۱۸ نوع کاشی و اشتغال ۱۵۱ نفر به صورت مستقیم توسط قوه قضائیه اداره می شود که یکی از شرکت های برتر تولید کاشی در شمالغرب کشور محسوب می شود.

لازم به توضیح است کارخانه تبریز مدتها تعطیل بود ولی با تدبیر دولت مردان دولت تدبیر امید در شهرستان مرند و استان آذربایجانشرقی با حمایت بیدریغ دستگاه قضائی شهرستان مرند واستان مجدداَ به چرخه تولید افتاد واکنون تحت نظردستگاه قضائی مدیریت می گردد .

مدیریت پایگاه خبری تحلیل جوان فردا تقدیر وتشکر خودرا از دست اندر کاران و فرماندار و امام جمعه و ریاست دستگاه قضائی شهر ستان و استان  ودادستان شهرستان اعلام می دارد .

ارسال دیدگاه