امروز : جمعه 26 ژانویه 2018
تاریخ : 2018/01/26 - 8:05 ذخیره فایل ارسال به دوستان

گرامیداست روز پرستار در شهرستان مرند

جوان فردا : شیخ افزود ما شرمنده مردم هستیم ولی آنچه داریم در طبخ اخلاص گذاشته ایم . وبا مردم شفاف سخن می گوئیم .

گرامیداشت روز پرستار در شهرستان مرند
به گزارش جوان فردا از مرند
روز پرستار با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه و نماینده ولی فقیه و علیثار راستگو نماینده عالی دولت و معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند و محمد حسن نژاد نماینده قانونی مجلس خانواده های خدوم پرستاران با میزبانی مدیریت شبکه بهداست ودرمان و بیمارستان و بهداشت مرند در ساختمان ماریانا برگزار گردید .

 امام جمعه مرند در روز پرستار گفت شما پرستاران امید و پناهگاه بیماران هستید . بیمار اول به خدا بعدا بشما توکل نموده است اگر پرستاران نباشد تجویز دارو فقط کارساز نخواهد بود پزشک و پرستار مکمل یک دیگرند .

نعمت زاده افزود مردم لایق خدمات بیشتر می باشند امید است با تلاش مسئولین ما هم در کنار در مورد بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی در تلاش هستیم .

راستگو در مراسم گرامیداشت روز پرستار  گفت دولت یک نهاد اجرائی است و تمام هزینه ها از طریق دولت پرداخت میشود .ما پیگیر هستیم انشاالله مطالبات بحق پرستاران در اولین فرصت ممکن پرداخت شود بودجه بیمارستان مورد تصویب قرار گرفته است .

فرماندار مرند افزود بالغ بر ۵۰ پروژه با مبلغ ۷۰ میلیارد در دهه فجر افتتاح خواهد شد .و در بهداشت ودرمان در شهرستان مرند کاریهای زیر ساختی انجام گرفته است .

حسن نژاد در روز پرستار از موضوع پسرخاله ها گفت وی افزود در روستای ما به همدیگر پسر خاله یا پسر بی بی می گوئیم . وی گفت مادرم مریض بود به بیمارستان بردیم دکتر بمن گفت من دکتر هستم من به او گفتم اگر پزشکی که پزشکی به من مربوط نیست که چکاره ای .

حسن نژاد خواست در این مراسم بهره برداری انتخاباتی نماید ولی نتوانست به هدف خود برسد .

جای گفتن است حسن نژاد نتوانست با لباس ادعائی خودش را در این مراسم به تن کند .

دکتر محمدرضا شیخ رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مرند در آغاز برنامه ضمن خوش آمدگوئی به مدعوین گفت هدف و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان مرند درمورد مرند با پشتیبانی امام جمعه و فرماندار مرند در امورات زیر ساختی می باشد . من از آقای امام جمعه و فرماندار و دکتر صومی و حسن نژاد تشکر میکنم ولی تشکر ویژه از آقای غلامرضا شافعی را باید دراین محفل به سمع تان برسانم .
شیخ افزود ما شرمنده مردم هستیم ولی آنچه داریم در طبخ اخلاص گذاشته ایم . وبا مردم شفاف سخن می گوئیم .

شیخ از پروژه های در دست اقدام به جوان فردا گفت . بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان با حمایتهای دکتر صومی قائم مقام وزیر دراستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی تبریز هزینه شده است که عبارت است از :
۴ میلیارد تومان بخش دیالیز با مشارکت خیر بزرگوار حاج آقا ارشادی و راه اندازی بخش اورژانس با ۶ میلیارد تومان و کلینک تخصصی با ۶میلیارد تومان و دستگاه MRI با ۶ میلیارد توامن ومراکز بهداشتی و خانه های بهداشتی در روستاها ودیگر مراکز با ۱۲ میلیارد تومان ۷۰۰میلیون تومان دستگاه رادیوگرافی اتاق عمل، ۲۵۰ میلیون دستگاه آندوسکوپی و بخش آندوسکوپی و ۲۵۰ میلیون اتوآنالیزه در آزمایشگاه مر کز بهداشت که ۳۰۰آزمایش را در یک ساعت انجام می دهد .راه اندازی NICU با ۶۰۰میلیون تومان و اتمام ساختمان درمانگاه زنوز با ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰تومان یا به اتما رسیده اند یا در حال احداث می باشند .
شیخ افزود :کلینک فوق تخصصی و بیمارستان با ۴۰ متخصص اداره می گردد . ودر تلاش هستیم کمبود متخصصین را در این شهرستان برطرف کنیم .
دکتر شیخ در مورد بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی مرند گفت با همت تمام مسئولین شهرستانی و استانی و وزارتی و بزرگان این شهرستان در سازمان برنامه بودجه در لایحه بودجه آمده است و قطعا مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت .
شیخ در مورد پرداخت کارانه های کادر پرستاری گفت در تلاش هستیم هرچه سریعتر این مبالغ پرداخت گردد .
شیخ از کلیه مسئولین خواست مارا در وصول طلبهای مان از بیمه ودیگر سازمنها یاری نمایند اگر طلبهای شبکه بهداشت ودرمان توسط بدهکاران وصول گردد ضمن پرداخت بدهی های شبکه مثبت ۳ میلیارد اغز نظر بودجه خواهیم بود .

دراین مراسم خانم علیپور سرپرستار بیمارستان سخنانی را بیان نمود

ارسال دیدگاه