امروز : جمعه 26 ژانویه 2018
تاریخ : 2018/01/26 - 19:10 ذخیره فایل ارسال به دوستان

بعضی از مسئولین و تشکیلات ها خود را در قبال خون شهدا و قانون پاسخگو نمی دانند و یا توان مدیریت ندارند ویا شایستگی عمل کردن ندارند.

جوان فردا : نعمت زاده افزود با توجه باینکه بعضی از مسئولین وتشکیلات ها خود را در قبال خون شهدا و قانون پاسخگو نمی دانند ویا توان مدیریت ندارند ویا شایستگی عمل کردن ندارند. عملکرد بعضی از این مسئولین، تلاش جهادی و انقلابی شبانه روزی بسیاری از مسئولین مومن و متعهد و وخدمتگزار نظام اسلامی را زیر سوال می برند و دشمن را امیدوار و مردم نسبت به نظام بد بین می کنند .

           نماز عبادی وسیاسی جمعه با حضور مردم ولایتمدار شهرستان مرند در شهرهای مرند و زنوز ویامچی همانند دیگر شهرهای کشور اسلامی در هوای سرد اقامه گردید.
گزارش جوان فردا از مرند ، نماز جمعه مرند درتاریخ ۰۶/۱۱/۱۳۹۶ با حضور اقشار مختلف جامعه ومردم ولایتمدار مرند به امامت حضرت به  حجت الاسلام والمسلمین حاج  علی نعمت زاده امام جمعه مرند و نماینده ولی فقیه در شهرستان مرند اقامه گردید .
برودت هوا مانع از حضور مردم در نماز جمعه نگردید .


امام جمعه مرند ضمن دعوت ازخود و مردم به رعایت تقوا گفت باید درگفتن و نگاه کردن و عمل نمودن را رعایت نمود وی گفت کلید کلیه قفل ها خداست بشرطی که خدا را از یاد نبریم .نباید آبروی کسی را ببریم باید حریم های خصوصی و عمومی رعایت گردد اگر کسی به شما بدهکار است نباید درپیش کسی این موضوع را مطرح نمائید . باید در نقل و قول ها تقوا را رعایت نمود عزت خدا همان رعایت آبروی افراد درجامعه است پس عزت خدا نباید ضایع گردد .یک فرد باتقوا اول باید تسلیم شود بعد اقرار نماید در مرحله سوم عمل کند .با یکدیگر برادریم نباید درمورد یکدیگر تجسس کنیم نباید بدگوئی و فحش دنبال کسی ویا در روی آن گفت .نباید اسرار دیگران را فاش نمود اگر رعایت نکنیم تیشه بر ریشه خود مان زده ایم . وهرکس دنبال عیب دیگران باشد بداند خدا با او کار دارد.
نعمت زاده خطاب به دین داران گفت رفتار بدِ دین داران خطرناکتر از دیگر افراد در جامعه است . عمل دین داران جامعه زیر ذره بین جوانان است اگر رفتار یک دین دار موجب جذب یک جوان گردد این یک جوان نخواهد بود بلکه موجب جذب هزاران جوان خواهد شد وبالعکس این هم صادق است .آنهائی که به بزرگان خود و علمای خود بی احترامی میکنند در خط شیطان هستند و از خط ولایت خارج شده اند
امام جمعه مرند گفت مومن فقط امیرالمومنین ع نیست بلکه علی قله است باید علی را الگو قرار دهیم .
البته با یک گل گلستان نمیشود .بلکه باید همه به احکام الهی عمل کنیم . نباید مانند افرادی باشیم که در زبان ایمان آورده اند آنهائی که در زبان ایمان آورده اند مانند این است که آدامس را میجَوند و دور می اندازند . هدف مومن با خدا یکی است اگر به مومن خدمت شود به خدا خدمت شده است .
نعمت زاده افزود امام جمعه ، فرماندار و نماینده و دیگران صحبت کنند چه کسی عمل خواهد نمود ؟ باید همه مان مرد عمل باشیم .
وی درمورد عملکرد بانک ها گلایه نمود و از وام گیرندگان خواست به موقع وام های خود را پرداخت نمایند تا بانک ها بتوانند به دیگر درخواست کنندگان در پرداخت تسهیلات مساعدت نمایند . وقتی کسی در یک موسسه مالی پول خود را برای بهره زیاد می گذارد بعداز مدتی از آن موسسه خبری نیست . دولت چکار کند . بجز اینکه باید از بیت المال که مال مردم است بپردازد کار دیگر میتواند بکند .؟ از جیب ما پرداخت میشود . ما خودمان مقصریم.
نعمت زاده خبر از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز درمرند داد و گفت روز چهارشنبه ۱۱بهمن حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم از اولین ساعات روز در مرند خواهند بود و آخرین برنامه در حسینیه امام خمینی ره سخنرانی آل هاشم خواهد بود .
امام جمعه مرند گفت دهه فجر امسال با دهه های فجر سالهای گذشته تفاوت دارد .باید از عملکرد ۴۰ ساله حکومت جمهوری اسلام دفاع نمود . انقلاب اسلامی تاریخ جهان را عوض کرده است .
استقامت مردم ایران موجب دستاوردهای بزرگی برای کشور ایران دارد .
نعمت زاده گفت تفاوت فرانسه و انگلیس با امریکا دراین است که هر دو ما را یکی در امر موشکی ودیگری درامر هسته ای محکوم میکنند درحالی که این دو مکمل یکدیگرند . شنیده میشود رئیس جمهور فرانسه میخواهد به ایران بیاند اول باید از مردم ایران معذرت بخواهد بعد به خاک ایران قدم بگذارد .

نعمت زاده افزود با توجه باینکه بعضی از مسئولین و تشکیلات ها خود را در قبال خون شهدا و قانون پاسخگو نمی دانند و یا توان مدیریت ندارند و یا شایستگی عمل کردن ندارند. عملکرد بعضی از این مسئولین، تلاش جهادی و انقلابی شبانه روزی بسیاری از مسئولین مومن و متعهد و و خدمتگزار نظام اسلامی را زیر سوال می برند و دشمن را امیدوار و مردم را نسبت به نظام بد بین می کنند .
امام جمعه مرند گفت ضعف نظارت و برخورد قانونی مسئولین بالادستی جای بسیار تاسف است یکی از این تشکیلات ها اداره مسکن وشهرسازی در استان ومسئولین آن است.بیش از ۵ سال است چندین خانه سازمانی بدون مالک قانونی مورد اختلاف مسکن وشهر سازی و شهرداری درشهر خالی مانده است . بنده بعنوان امام جمعه و مسئول حوزه های شهرستان مرند برای احداث خانه سازمانی حوزه ای که موفق و مطرح کشوری دوبار درخواست نموده ایم که بعداز پیگیری تلفنی و حضوری وبرگزاری جلسات متعدد استانی و شهرستانی از طرف مدیران قولهای متعدد تا بحال داده شده است ولی از عمل خبری نیست و پاسخی دریافت ننموده ایم . بیچاره مردم عادی برای گرفتن حقوق خود چه می کنند .
نعمت زاده اشاره به سخنان آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضائیه نمود وگفت . خیلی دیر شده است باید متخلفین در هر سه قوه در صورت مرتکب شدن به خلاف باید مجازات شوند .
و مسئولین ادارات باید به عملکرد زیر مجموعه خود نظارت نمایند تا در چهارچوب قانون نسبت به تکریم ارباب رجوع خدمت شود .

ارسال دیدگاه