امروز : سه شنبه 22 دسامبر 2015
تاریخ : 2015/12/22 - 5:31 ذخیره فایل ارسال به دوستان

عملیات اجرایی درمانگاه فوق تخصصی مرند آغاز شد + تصاویر

اینمرکز تخصصی مرندبا متراژ۲۳۵۰ متر مربع با هزینه چهار و نیم میلیارد تومان احداث میگردد.

مرکز تخصصی

عملیات اجرایی درمانگاه فوق تخصصی مرند آغاز شد + تصاویر

در مراسمی عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی شهرستان مرند در محل بیمارستان رازی مرند با حضور امام جمعه ، معاون استاندار آذربایجان شرقی و اعضا شورای اداری و اصحاب رسانه آغاز شد .

به گزارش خبرنگار جوان فردا به نقل ازاخبار به روز مرند :معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی درمانگاه تخصصی شهرستان در محل بیمارستان رازی مرند گفت : این درمانگاه با متراژ۲۳۵۰ متر مربع با هزینه چهار و نیم میلیارد تومان احداث میگردد.

وی اظهار کرد: این درمانگاه در سه طبقه که هر کدام به مساحت ۷۵۰ متر خواهد بود و حداکثر مدت زمان پروسه احداث ۲۴ ماه می باشد.

مرکز تخصصی۱

تقی کرمی هدف ساخت این درمانگاه را کم کردن میزان مراجعه مردم به بیمارستان دانسته و افزود: در صورت تکمیل و بهره برداری از این درمانگاه و با توجه به نزدیکی به سطح شهر مشکلات تردد مردم به بیمارستان کاسته می شود و می تواند مرجع و منبع خوبی برای خدمات دهی به شهروندان شود .

در ادامه این جلسه دکتر شیخ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرند گفت: روزانه در سطح کشور ۸۰۰ الی ۸۵۰ نفر بر اثر بیماریهای قلبی و ۱۴ درصد بر اثر سرطان از دنیا می روند .

وی گفت: سطح مصرف روغن در استان ۴۹ گرم است که از میانگین کشوری بیشتر است و طبق آمار ها ۴۶ درصد خانوارها از روغن مایع استفاده می کنند .

وی افزود: در راستای اطلاع رسانی و اگاه سازی مردم از عواقب مصرف چربیها و روغنهای حیوانی از ۲۵ آذر الی ۲۵ دی کمپین کاهش مصرف چربیها تشکیل خواهد شد .

مرکز تخصصی۲

طبق گزارش در شهرستان مرند در سال ۹۳ موارد حیوان گزیدگی ۵۰۱ مورد بوده که ۴۰۵ مورد آنها توسط سگ و بقیه توسط سایر حیوانات بوده است که در در سطح شهر مرند ۹۶ مورد و در سطح روستا ۴۰۵ مورد بوده است ولی در سال جاری در ۹ ماهه گذشته ۳۱۳ مورد بوده که ۱۱۴ مورد آنها در سطح شهر و ۲۵۹ مورد در سطح روستایی بوده است .

در مراسم حاشیه آغاز عملیات اجرایی این طرح پیمانکار و مجری پروژه ه از تحویل ساختمان که در سه طبقه طراحی شده در مدت ۱۲ ماه خبر داد

۵ ۶ ۷

ارسال دیدگاه