امروز : سه شنبه 30 ژانویه 2018
تاریخ : 2018/01/30 - 8:52 ذخیره فایل ارسال به دوستان

نعمت زاده : دروغگوئی و ترویج ریاو تزویر آفت خطرناک جامعه فعلی ایران است

جوان فردا : باید مسئولین و همه و همه از عملکرد ۴۰ سال نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم . نباید مسئولین فقط زمان مدیریت خود را گزارش دهند باید تمام مسئولین خدمات ۴۰ ساله حکومت جمهوری اسلامی را به سمع مردم برسانند .

نشست خبری حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرندبا اصحاب رسانه محلی

 
باید مسئولین و همه و همه از عملکرد ۴۰ سال نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم . نباید مسئولین فقط زمان مدیریت خود را گزارش دهند باید تمام مسئولین خدمات ۴۰ ساله حکومت جمهوری اسلامی را به سمع مردم برسانند .


امام جمعه مرند افزود دشمن از اول می دانست که انقلاب اسلامی یک انقلاب منطقه ای نیست و یا مربوط به کشور ایران نیست بلکه انقلاب اسلامی یک انقلاب جهانی است . به این خاطر دشمن عناد و دشمنی خود را با انقلاب اسلامی ایران با ترور و کودتا و تهاجم فرهنگی و جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی و حمایت از آشوبگران در شکست انقلاب اسلامی پیش گرفت ولی با یاری خداوند متعال و مردم اگاه و رهبری ولایت امر دشمن نتوانست به آرزوی خود برسد از نظر تبلیغات دشمنان زیاد هزینه نمودند تا انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی منحرف نمایند .
وی اضافه نمود باید جوانان ضمن دیدن نقاط ضعف و تذکردادن به مسئولین باید خدمات نظام اسلامی را ببینند . رژیم جمهوری اسلامی ایران موفقیتهای بیشتری دارد اگر نقطه ضعف دارد در خود داریم باید مسئولین و همه نقاط ضعف خودرا در مدیریت خود را قبول نماید و با بیان نقاط ضعف نباید از کسی دلخور شویم .
نعمت زاده گفت موثرترین نیروها و صادق ترین خدمتگزاران توسط دشمنان و عوامل داخلی آن تخریب میشوند تا مردم را از مسئولین دلسرد نمایند و بین مسئولین و مردم فاصله ایجاد نمایند .
منتقدین باید بدانند نقد نیش دار کار پیش نمی برد . بلکه نقد منصفانه و با مهربانی کار را پیش می برد سخن نیش دار کم اثر است .
همه باید امام جمعه و مدیران ونمایندگان مجلس و شوراها دنبال رفع اشتباهات و رفع نقاط ضعف باشند .
کنترل جمعیت یک اشتباه بود وقتی رهبر یک کشور این اشتباه را قبول نمود آیا واجب نیست دیگر مسئولین هم به اشتباه خود پی ببرند .
درمورد جمعیت باید بگوئیم وقتی امریکا ۷۰۰میلیون جمعت خواهد داشت جمعیت ایران ۳۰میلیون خواهد بود .
نماینده ولی فقیه درمرند افزود نباید دنبال مارک زدن باشیم . وقتی یک جوان به یک امام جمعه انتقاد نمود نباید بگوئیم آن جوان ضد ولایت فقیه است .
نعمت زاده افزود اصحاب رسانه و تریبون خبرنگاران باید کینه های دشمن را بزرگ نمایند تا در دید مردم قرار گیرد . خبرنگاران افسران جنگ و سرباز ولایت هستند.
امام جمعه مرند درمورد نظم در امورگفت باید شبانه روز با نظم و درچهارچوب قانون کار کرد و دیگران را تحمل نمود با بی قانونی و دروغگوئی کار درست نمیشود .
نمعت زاده در مورد آفت امروز جامعه گفت دروغگوئی و ترویج ریاو تزویر آفت خطرناک جامعه فعلی ایران است خبرنگاران باید این موضوع را با تیتر بزرگ انتشار دهند دشمن از هرطریقی استفاده میکند تا به ایران اسلامی لطمه زند که یکی از این روشها تفرقه قوم گرائی است حال دوران ناسیونالیستی نیست انتر ناسیونالیست حاکم در دنیا است دشمن از اول می خواهد از تفرقه مذهب و قومی در ایران اختلاف ایجاد نماید مسئولین باید به اقوام و مذاهب احترام قائل شوند تا بهانه به دست دشمن ندهیم .
وی گفت ما از امیرالمومنین ع ولائی تر نیستیم .
وی تاکید نمود حتما کتاب حکومت عالی یهود را بخوانید چه نوشته است درآن کتاب یهود برای اینکه تسلط کامل بر دنیا داشته باشد معتقد است خبرگزاریهای بزرگ را بدست خود بگیرد و دنبال دو فرهنگ است ۱) مرگ برخدا ۲) آنهائی که باین شعار متعقد نیستند باید از بین بروند
قبل از ۴۰ سال مردم ایران میتوانستند رای بدهند؟ رئیس جمهور انتخاب کنند .خودتان خوب میدانید شاه اجازه نداشت در اتاقش رادیو ۴ موجی داشته باشد ولی الان درسایه ایران اسلامی از کوچک تا بزرگ با داشتن گوشی از تمام اخبار مطلعند .
امام جمعه مرند گفت : نوجوانان ایران دارای روح پاک هستند الگوهای جوانان شیعه و ایران، امام علی ع وامام حسین ع وائمه اطهار می باشند وقتی می بینند با اعتقاداتشان اعمال جامعه ومسئولین جور نیست گلایه می کنند جوانان مغایرت با رفتار و منش ائمه را قبول ندارند و دست به مطالبه گری می زنند بدعمل کردن مسئولین عامل اصلی مطالبه گری است و قبول نکردن اشتباهات توسط مسئولین موجب فاصله گرفتن اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان میشود .
وی درمورد تعرض دشمن به سپاه گفت : دشمن میداند سپاه و ارتش و دیگر نیروهای امنیتی ضربه مهلکی بر پیکر دشمنان انقلاب اسلامی زده است سپاه بعنوان حافظ انقلاب در تمامی صحنه ها حضوردارد وحرکات دشمن را رصد میکند ارتش ما ارتش حزب الله هست و سپاه در انقلاب متولد شده است اکنون اکثر مسئولین کشور در سپاه فعالیت نموده اند و باید دشمن از سپاه ناراحت باشد باید دشمن از ارتش ناراحت باشد چون با هماهنگی این قوای مسلح نقشه های براندازی انقلاب توسط این نیروها نقش برآب شده است .
ولی باید زخم های موجود در جامعه درمان گردد اولا نباید بگذاریم زخم ایجاد شود اگر زخم ایجادشد قطعا مورچه با پای کثیف در روی آن خواهد نشست .دشمنان ما رفتار مورچه ای دارند .
نعمت زاده درمورد اغتشاشات اخیردرکشور گفت این اغتشاشات یک فرصت طلائی بود اولا دست دشمن رو شد دوماً مسئولین متوجه شدند درنظام اسلامی مطالبه گری وجود دارد. مسئولین بدانند، مردم باید بدانند امام جمعه چقدر حقوق می گیرد مدیر و نماینده رئیس جمهور وغیره چقدر حقوق می گیرد . وقتی مردم می بینند مسئول به جیب خود کار میکند قطعا از مسئول بد بین و از نظام جدا خواهد شد . مسئولین با راستگوئی ودرست عمل کردن شکافهای سیاسی را درمان کنند و از نقشه های دشمن غافل نباشیم . وزیر امورخارجه امریکا در سال ۱۳۶۷ گفت نباید به شیرخوارهای ایرانی رحم نمود باید بدانیم این شکافها نشان از ایراد در عملکرد است باید ترمیم گردد . باید مسئولین در عمل نشان دهند در خدمت مردم هستند .
جبهه رفته ها باید مانند سردار علیپور که شهید مدافع حرم است رفتار کنند علیپور به فرزندانش وصیت می کند فرزندانم بعداز من هیچ ادعائی از نظام اسلامی وغیره ندارید .
نماینده ولی فقیه در مرند گفت خبر از سفر رسمی حضرت آیت الله دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه تبریز داد و گفت روز چهار شنبه مرند میزبان نماینده ولی فقیه در استان خواهد بود دراین روز شاهد برنامه های خاص و دیدار با خانواده شهدا جنگ تحمیلی ومدافعین حرم خواهیم بود ودیگر جلسات هم خواهیم داشت .
نعمت زاده در این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند
وی درمورد درخواست جوان فردا مبنی برا اینکه عکسها و اسناد حضورتان در جبهه را در اختیار خبرنگاران قرار دهیم گفت من در حق خودم بدهکا مردم هستم . اگر عضوی از اعضای بدنم را در جنگ داده ام قابل ذکر نیست این مردم واقعا بزرگوارند وهیچ منتی نباید بر مردم گذاشت هرچه داریم از مردم است .
امام جمعه مرند در پاسخ دوم جوان فردا مبنی بر اینکه صدای ترکش قوم گرائی که هدف اصلی دشمن است بگوش می رسید نظرتان چیست ؟ چفت دشمن از تمامی حیله ها استفاده میکنند باید مسئولین متوجه باشند .در حرف زدن و عمل نمودن باید مواظب باشند .
وی در پاسخ دیگر جوان فردا مبنی براینکه بعضی ها معتقد هستند که بدنه نظام عوض نشده است نظر شما چیست ؟
نعمت زاده گفت نه چنین نیست با انقلاب اسلامی بجای شاه محوری ، ولایت محوری حاکم شده است مردم سرنوشت خودرا خوشان با رای وبا حضور در صحنه های سیاسی واجتماعی و اقتصادی وفرهنگی تعیین می کنند . حکومت ایران با انقلاب اسلامی یک حکومت اسلامی که با خون هزاران شهیدا آبیاری شده است .
وی به سوالات دیگر خبرنگاران از قبیل خبرنگار ایرنا و تریبون آزاد بطور شفاف پاسخ دادند

ارسال دیدگاه