امروز : جمعه 2 مارس 2018
تاریخ : 2018/03/02 - 20:18 ذخیره فایل ارسال به دوستان

حسن نژاد کارت قرمز گرفت /شوراهای هرزندات به حسن نژد التیماتوم دادند

جوان فردا : پیرو بیانیه نماینده محترم مردم مرندو جلفا در مجلس شورای اسلامی که بعد از دیدار اعضای شورای بخش مرکزی مرند و جمعی از شوراهای هرزندات با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان مرند در فضای مجازی منتشر گردید. نکاتی را به عرض نماینده محترم وهمشهریان عزیز میرساند .

  بنام خدا

پیرو بیانیه نماینده محترم مردم مرندو جلفا در مجلس شورای اسلامی که بعد از دیدار اعضای شورای بخش مرکزی مرند و جمعی از شوراهای هرزندات با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان مرند در فضای مجازی منتشر گردید. نکاتی را به عرض نماینده محترم وهمشهریان عزیز میرساند .
♦️ اولا: آنچه باعث گردید اعضای شورای بخش و نمایندگان شوراهای هرزندات مشکلات خویش را با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم در میان بگذارند و نگرانیهای خویش را ابراز بدارند؛ همان نقل و قولهایی است که هر از چند گاهی از طرف نماینده محترم در فضای مجازی منتشر میشد . ❗️اگر نماینده محترم گوش شنوایی و چشم بینایی داشتند ❗️مکرراً از نماینده محترم جهت ارائه توضیح و شفاف نمودن مسئله و زدودن شبهه از اذهان مردم غیور هرزندات دعوت بعمل آوردیم که متاسفانه تاکنون منتج به نتیجه نگردیده است.
? ثانیا: راجع به حق آبه سخن راندید؛ باید به عرض همشهریان عزیز و نماینده محترم برسانیم که ، تا آنجایی که ما اطلاع داریم میزان برداشت جمهوری اسلامی از آب ارس ۲۹ متر مکعب در ثانیه میباشد که بترتیب بعد از برداشت در دشت مغان ، سیه رود، گردیان و سد ارس تنها ۷یا ۸ متر مکعب در ثانیه برای آبرسانی به دشتهای وسیع گلفرج ، یکانات و هرزندات باقی مانده بود و اگر قبل از ❗️نمایندگی حضرتعالی حتی یک برگ غیر از این مصوبه یا نامه ای هست ارائه دهید.❗️ضمنا یاد آور میشویم آب شرب مرند نیز شامل ۸۵ روستاهای مرند و جلفا و۵ شهر میشد که تسویه خانه آن نیز در کنار رود ارس در جاده کلیسا در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی احداث شده است.
?ثالثا: جناب آقای حسن نژاد ،چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری بکرات با خضوع و افتادگی خاص، خویش را از انتقاد مبرا ندانسته و آخرین بار نیز در دیدار ۲۹ بهمن۹۶ مردم آذربایجان به همین امر اشاره داشتند. در حالیکه شما به عنوان نماینده مردم حاضر به جوابگویی به موکلین خویش نبوده و سوالات و انتقادهای اهالی مومن و انقلابی هرزندات را فحش تلقی می نمائید. ❗️آری اگر پیگیری مشکلات به حق مردم فحش باشد؛ ما فحش دادیم .‼️
⬛️رابعا: نماینده محترم گلایه کرده بودید که؛ اگر بدنبال آب بودید چرا بجای پیگیری از جنابعالی مزاحم امام جمعه شده اید. اگر شما بجای دفاع از حقوق دستهای پینه بسته عامه مردم که از وظایف ذاتی یک نماینده میباشد ترجیحا به دفاع از منافع حزبی و گروهی نمی پرداختید اکنون نیازی بحضور شوراها در دفتر امام جمعه محترم و مردمی شهرستان مرند نبود و شما نیز اینچنین از❗️ کوره در نمی رفتید.

〽️ خامسا: بقول نماینده محترم سخن آخر؛ مردم هرزندات چه در رژیم سابق در مبارزه با خوانین خود خوانده منطقه و چه در حین انقلاب و بعد از آن با دادن دهها شهید ، جانباز و آزاده دِین خود را به انقلاب، نطام و ولی فقیه ادا کرده و خواهند کرد و هم چنین زمان شناسند. امنیت روانی و اجتماعی این منطقه را حضرتعالی با دادن بیانیه در نیمه اول دیماه همزمان با ❗️اغتشاشات و آشوبهای خیابانی (آبرسانی به دشتهای هرزندات، یکانات و گلفرج هر روز به بهانه های مختلف مانند تعریف اولویت و هزاران حرف بیخود دیگر قسمتهایی از این طرح را زدند بگونه ای که در حال حاضر کل هرزندات حذف و یکانات در حد هزار هکتار باقی مانده است) بهم ریختید که شوراهای اسلامی با درایت، مردم را به آرامش دعوت و خواسته بدخواهان را در نطفه خشکاندند .
✅ با تقدیم احترام- اهالی ، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای هرزندات

ارسال دیدگاه